Vikingcar z Krakowa się jakiś czas temu ogłaszam na allegro z nowym poszycie do serii 900.
Co do rygli to jak najbardziej osiągalne - ja już zdobyłem dwa komplety z deklami... Na olx wisiał dość długo komplet po renowacji za 1200 pln bodajze. Komplet do remontu można zdobyć już za 400-500 pln.
940 2.3T '98
Re: 940 2.3T '98
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: 940 2.3T '98
Hmm, przyjrzałem się dzisiaj tym zderzakom i faktycznie wyglądają do odratowania. Przedni był malowany na czarno i to odłazi (myślałem, że może plastik się kruszy). Z tyłu trochę gorzej bo są zadziory które trzeba będzie uzupełnić, czy coś i brakuje części górnej bocznej listewki.fonderal pisze:[...]Jeśli Twój jest prosty, nie jest połamany i nie ma dziur, to spokojne da się wyprowadzić go do stanu fabrycznego, jak masz zdolności manualne to i własnoręcznie.
Ich sklep internetowy jest pusty, na allegro niewiele lepiej. Ale chyba faktycznie spróbuję się sam pobawić ze zderzakami (kasa).bnw pisze:Vikingcar z Krakowa się jakiś czas temu ogłaszam na allegro z nowym poszycie do serii 900.
Co do rygli to jak najbardziej osiągalne - ja już zdobyłem dwa komplety z deklami... Na olx wisiał dość długo komplet po renowacji za 1200 pln bodajze. Komplet do remontu można zdobyć już za 400-500 pln.
Co do felg to zachorowałem jednak na te multi-xy - będę szukał podobnych. A na razie odnowię stalówki...
0 x
Re: 940 2.3T '98
A ja znalazłemwojtu pisze: Ich sklep internetowy jest pusty, na allegro niewiele lepiej.
https://allegro.pl/oferta/zderzak-volvo ... 7915314524
0 x
Re: 940 2.3T '98
Widziałem. Używany, i jeszcze starszy typ jeśli dobrze widzę.fonderal pisze:A ja znalazłemwojtu pisze: Ich sklep internetowy jest pusty, na allegro niewiele lepiej.
https://allegro.pl/oferta/zderzak-volvo ... 7915314524
0 x
Re: 940 2.3T '98
Dokładnie, bez listewwojtu pisze:Widziałem. Używany, i jeszcze starszy typ jeśli dobrze widzę.fonderal pisze:A ja znalazłemwojtu pisze: Ich sklep internetowy jest pusty, na allegro niewiele lepiej.
https://allegro.pl/oferta/zderzak-volvo ... 7915314524
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: 940 2.3T '98
Trzeba też będzie ten przód ogarnąć. Najlepiej (najtaniej?) by było kupić maskę i błotniki w kolorze (428-22 jak coś ). Prawy błotnik skorodowany to też chyba raczej poszukać zdrowego, niż tego łatać?
0 x
Re: 940 2.3T '98
Trochę czasu od ostatniego wpisu upłynęło, więc trzeba coś nagryzmolić.
Cegiełka ciągle jeździ, nigdy mnie nie zawiodła, sukcesywnie w nią inwestuję, niestety radość z użytkowana zabijają drobne problemy. Zacznijmy od... końca
Parę dni temu volvo dostało nowe gumy (najwyższa pora na letnie ), które siedzą na odnowionych stalówkach z serii 700 i prezentuje się to tak: Klima została odgrzybiona i nabita. Majster sprawdzał szczelność i mówi, że ok, jednak po zgaszeniu auta słychać jakby uciekał gaz...
Z zawieszeniem chyba też nie wszystko ok, stało się jakby mniej komfortowe. Inny dźwięk był jak przejeżdżałem lewymi kołami po studzienkach niż prawymi. Na nowych kołach jeszcze nie testowałem.
Około miesiąc temu przeszło pakiet startowy u Mateusza, po którym zaczęło jeździć jak inny samochód. Trochę kosztował, ale na zakres prac jaki został przeprowadzony, te 4tys. z hakiem to rozsądna kwota myślę. Najbardziej odczuwalne była poprawa prowadzenia przy wyższych prędkościach po wymianie amortyzatorów przednich.
Niestety radość nie trwała zbyt długo, po pierwszej trasie w góry zaczął się problem z obrotami na biegu jałowym. Pierwsze odpalenie i 2k rpm. Zgasiłem i 1,5k, samochód jechał normalnie, chociaż jakby mniej mocy pod górę miał. Podejrzewałem, że to wina gazu, bo jak pojeździłem trochę na benzynie jakby się unormowało, ale później się to wahało w granicach 900-1500. Ostatnio jednak raz 500, raz 1500, a czasem prawidłowo.
Cegiełka ciągle jeździ, nigdy mnie nie zawiodła, sukcesywnie w nią inwestuję, niestety radość z użytkowana zabijają drobne problemy. Zacznijmy od... końca
Parę dni temu volvo dostało nowe gumy (najwyższa pora na letnie ), które siedzą na odnowionych stalówkach z serii 700 i prezentuje się to tak: Klima została odgrzybiona i nabita. Majster sprawdzał szczelność i mówi, że ok, jednak po zgaszeniu auta słychać jakby uciekał gaz...
Z zawieszeniem chyba też nie wszystko ok, stało się jakby mniej komfortowe. Inny dźwięk był jak przejeżdżałem lewymi kołami po studzienkach niż prawymi. Na nowych kołach jeszcze nie testowałem.
Około miesiąc temu przeszło pakiet startowy u Mateusza, po którym zaczęło jeździć jak inny samochód. Trochę kosztował, ale na zakres prac jaki został przeprowadzony, te 4tys. z hakiem to rozsądna kwota myślę. Najbardziej odczuwalne była poprawa prowadzenia przy wyższych prędkościach po wymianie amortyzatorów przednich.
Niestety radość nie trwała zbyt długo, po pierwszej trasie w góry zaczął się problem z obrotami na biegu jałowym. Pierwsze odpalenie i 2k rpm. Zgasiłem i 1,5k, samochód jechał normalnie, chociaż jakby mniej mocy pod górę miał. Podejrzewałem, że to wina gazu, bo jak pojeździłem trochę na benzynie jakby się unormowało, ale później się to wahało w granicach 900-1500. Ostatnio jednak raz 500, raz 1500, a czasem prawidłowo.
3 x
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 15 lutego 2018, 15:03
Re: 940 2.3T '98
To co słyszysz po zgaszeniu to wyrównywanie ciśnienia przez zawór rozprężny. Wyłączaj klimę 1km-2km przed dojechaniem do celu ,nie będzie smrodu i wilgoci w układzie. Nawiew odbierze chłód ze skraplacza i jego temperatura się wyrówna z otoczeniem.
Problemu z obrotami szukaj w nieszczelności. Węże od krokowca często pękają, szczególnie dolny.
Problemu z obrotami szukaj w nieszczelności. Węże od krokowca często pękają, szczególnie dolny.
2 x