940 2.3T '98

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1279
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: 940 2.3T '98

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

Vikingcar z Krakowa się jakiś czas temu ogłaszam na allegro z nowym poszycie do serii 900.
Co do rygli to jak najbardziej osiągalne - ja już zdobyłem dwa komplety z deklami... Na olx wisiał dość długo komplet po renowacji za 1200 pln bodajze. Komplet do remontu można zdobyć już za 400-500 pln.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: 940 2.3T '98

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Jak jest za normalne pieniądze to brać, bo następnego może już nie być.
0 x
Awatar użytkownika
wojtu
Posty: 45
Rejestracja: 03 stycznia 2019, 00:33
Lokalizacja: Skarżysko-Kam.

Re: 940 2.3T '98

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wojtu »

fonderal pisze:[...]Jeśli Twój jest prosty, nie jest połamany i nie ma dziur, to spokojne da się wyprowadzić go do stanu fabrycznego, jak masz zdolności manualne to i własnoręcznie.
Hmm, przyjrzałem się dzisiaj tym zderzakom i faktycznie wyglądają do odratowania. Przedni był malowany na czarno i to odłazi (myślałem, że może plastik się kruszy). Z tyłu trochę gorzej bo są zadziory które trzeba będzie uzupełnić, czy coś i brakuje części górnej bocznej listewki.
bnw pisze:Vikingcar z Krakowa się jakiś czas temu ogłaszam na allegro z nowym poszycie do serii 900.
Co do rygli to jak najbardziej osiągalne - ja już zdobyłem dwa komplety z deklami... Na olx wisiał dość długo komplet po renowacji za 1200 pln bodajze. Komplet do remontu można zdobyć już za 400-500 pln.
Ich sklep internetowy jest pusty, na allegro niewiele lepiej. Ale chyba faktycznie spróbuję się sam pobawić ze zderzakami (kasa).

Co do felg to zachorowałem jednak na te multi-xy - będę szukał podobnych. A na razie odnowię stalówki...
0 x
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: 940 2.3T '98

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

wojtu pisze: Ich sklep internetowy jest pusty, na allegro niewiele lepiej.
A ja znalazłem :)

https://allegro.pl/oferta/zderzak-volvo ... 7915314524
0 x
Awatar użytkownika
wojtu
Posty: 45
Rejestracja: 03 stycznia 2019, 00:33
Lokalizacja: Skarżysko-Kam.

Re: 940 2.3T '98

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wojtu »

fonderal pisze:
wojtu pisze: Ich sklep internetowy jest pusty, na allegro niewiele lepiej.
A ja znalazłem :)

https://allegro.pl/oferta/zderzak-volvo ... 7915314524
Widziałem. Używany, i jeszcze starszy typ jeśli dobrze widzę.
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3064
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: 940 2.3T '98

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

wojtu pisze:
fonderal pisze:
wojtu pisze: Ich sklep internetowy jest pusty, na allegro niewiele lepiej.
A ja znalazłem :)

https://allegro.pl/oferta/zderzak-volvo ... 7915314524
Widziałem. Używany, i jeszcze starszy typ jeśli dobrze widzę.
Dokładnie, bez listew
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: 940 2.3T '98

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Ale w całkiem niezłym stanie :)
0 x
Awatar użytkownika
wojtu
Posty: 45
Rejestracja: 03 stycznia 2019, 00:33
Lokalizacja: Skarżysko-Kam.

Re: 940 2.3T '98

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wojtu »

Trzeba też będzie ten przód ogarnąć. Najlepiej (najtaniej?) by było kupić maskę i błotniki w kolorze (428-22 jak coś :D). Prawy błotnik skorodowany to też chyba raczej poszukać zdrowego, niż tego łatać?
0 x
Awatar użytkownika
wojtu
Posty: 45
Rejestracja: 03 stycznia 2019, 00:33
Lokalizacja: Skarżysko-Kam.

Re: 940 2.3T '98

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wojtu »

Trochę czasu od ostatniego wpisu upłynęło, więc trzeba coś nagryzmolić.

Cegiełka ciągle jeździ, nigdy mnie nie zawiodła, sukcesywnie w nią inwestuję, niestety radość z użytkowana zabijają drobne problemy. Zacznijmy od... końca ;)

Parę dni temu volvo dostało nowe gumy (najwyższa pora na letnie :) ), które siedzą na odnowionych stalówkach z serii 700 i prezentuje się to tak:
_DSC0941.JPG
_DSC0941.JPG (5.21 MiB) Przejrzano 6392 razy
Klima została odgrzybiona i nabita. Majster sprawdzał szczelność i mówi, że ok, jednak po zgaszeniu auta słychać jakby uciekał gaz...

Z zawieszeniem chyba też nie wszystko ok, stało się jakby mniej komfortowe. Inny dźwięk był jak przejeżdżałem lewymi kołami po studzienkach niż prawymi. Na nowych kołach jeszcze nie testowałem.

Około miesiąc temu przeszło pakiet startowy u Mateusza, po którym zaczęło jeździć jak inny samochód. Trochę kosztował, ale na zakres prac jaki został przeprowadzony, te 4tys. z hakiem to rozsądna kwota myślę. Najbardziej odczuwalne była poprawa prowadzenia przy wyższych prędkościach po wymianie amortyzatorów przednich.
Niestety radość nie trwała zbyt długo, po pierwszej trasie w góry zaczął się problem z obrotami na biegu jałowym. Pierwsze odpalenie i 2k rpm. Zgasiłem i 1,5k, samochód jechał normalnie, chociaż jakby mniej mocy pod górę miał. Podejrzewałem, że to wina gazu, bo jak pojeździłem trochę na benzynie jakby się unormowało, ale później się to wahało w granicach 900-1500. Ostatnio jednak raz 500, raz 1500, a czasem prawidłowo.
3 x
zachatąwujta
Posty: 118
Rejestracja: 15 lutego 2018, 15:03

Re: 940 2.3T '98

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: zachatąwujta »

To co słyszysz po zgaszeniu to wyrównywanie ciśnienia przez zawór rozprężny. Wyłączaj klimę 1km-2km przed dojechaniem do celu ,nie będzie smrodu i wilgoci w układzie. Nawiew odbierze chłód ze skraplacza i jego temperatura się wyrówna z otoczeniem.
Problemu z obrotami szukaj w nieszczelności. Węże od krokowca często pękają, szczególnie dolny.
2 x
ODPOWIEDZ