965 Turbo - Koriolan

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1279
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: 965 Turbo - Koriolan

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

Hmmm. Wydaje mi się, że @ijon chciał spróbować z innym kolorem i swoimi szarymi boczkami, ale czy to doszło do skutku, nie mam pojęcia. Podejrzewam, że będzie to trudne zadanie i jeśli kolor dywanu jest ciemniejszy od koloru farby to niestety, ale nie uda się.

Mam jeszcze jasnoszary podłokietnik, który próbuję dopolerować Juvecuirem na bordowo, ale chyba kupię bordową farbę od Saffira do skóry i sprawdzę, czy się da.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1279
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: 965 Turbo - Koriolan

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

No to kupiłem farbę i zmywacz. Pierwsze foto - pastowanie, drugie - po zmywaniu, trzecie i czwarte - założona farba.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Saphir Decapant + Saphir Tenax 08 Bordeaux. Ciekawe, czy fotel też się tak da? Mam ładne fotele z polifta, kolor oak, wymagają i tak odświeżenia, więc...

A auto jeszcze stoi, Grzesiek w połowie lutego otwiera motor. Wieści żadnych nie ma, może poza tym, że ani stan oleju, ani poziom chłodziwa nie są zerowe - ubyło trochę, ale nie jakoś porażająco wiele. Podobno niektórzy składali 204FT na uszczelkach od 200FT i wtedy śmierć tej uszczelki często powodowała właśnie ładowanie oleju do cylindrów - już wkrótce się przekonamy, czy miałem tyle szczęścia.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Awatar użytkownika
Milco
Posty: 216
Rejestracja: 29 października 2016, 19:24
Lokalizacja: Warszawa / Kędzierzyn-Koźle

Re: 965 Turbo - Koriolan

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Milco »

bnw pisze:wtedy śmierć tej uszczelki często powodowała właśnie ładowanie oleju do cylindrów - już wkrótce się przekonamy, czy miałem tyle szczęścia.
Przyznam, że również jestem ciekaw, co tam się zadziało i czekam na niusy.
Miałbyś dużo szczęścia, gdyby tak się okazało ;)
0 x
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1279
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: 965 Turbo - Koriolan

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

No więc nie miałem tyle szczęścia.

Obrazek

Na razie zdejmujemy blok, a potem... nie wiem. Może ktoś się podejmie ratowania. Może rozwiercimy to na 2.3. Może Kivi będzie miał dół gdzieś w gratach. Może zakujemy dół z 234F. Może sprzedam to na śrubki? Ciężko powiedzieć.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Awatar użytkownika
Milco
Posty: 216
Rejestracja: 29 października 2016, 19:24
Lokalizacja: Warszawa / Kędzierzyn-Koźle

Re: 965 Turbo - Koriolan

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Milco »

bnw pisze:No więc nie miałem tyle szczęścia.
:cry:
0 x
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1279
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: 965 Turbo - Koriolan

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

Trochę mnie tu nie było.
W sumie niewiele było do omawiania - auto stało, kolejne pomysły, jak ugryźć temat, nie wypalały. Dostępność części do B204FT jest już w zasadzie żadna, jak udało się zdecydować, że ratujemy blok i jest to wykonalne, to okazało się, że nie da się dostać tłoków nowych, co najwyżej używki. Ostatecznie silnik wylądował w bagażniku innego auta:
Obrazek
I pojechał do Milanówka, do firmy Legra. Za kwotę 2 800 PLN zostanie zatulejowany, dorobione zostaną też cztery, nominalne, tłoki. Czas trwania - trzy miesiące.
A potem? Potem szlif głowicy, pożegnanie z wałkami wyważającymi, uszczelnianie et consortes. Efektem będzie - mam nadzieję - silnik na kolejne 300 tysięcy.
4 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: 965 Turbo - Koriolan

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

przy okazji tulejowania zwiększasz pojemnosc czy zostajesz przy 2.0?
0 x
Online
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3039
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: 965 Turbo - Koriolan

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

bnw pisze:silnik na kolejne 300 tysięcy.
Złotych? ;)
3 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1279
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: 965 Turbo - Koriolan

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

xjtdi pisze:przy okazji tulejowania zwiększasz pojemnosc czy zostajesz przy 2.0?
Zostajemy na 2.0, żeby jak najmniej dowalać sterownikowi. Komputer i tak będzie z GT, więc powinno być równe 200 koni. Może minimalnie więcej bez wałków?

dom?n pisze:
bnw pisze:silnik na kolejne 300 tysięcy.
Złotych? ;)
Mam nadzieję, że nie. Póki co _chyba_ dobijamy do 35 kawałków, ale musiałbym sprawdzić.
1 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Awatar użytkownika
BulvGL
Posty: 56
Rejestracja: 25 stycznia 2019, 00:31
Lokalizacja: Gliwice

Re: 965 Turbo - Koriolan

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: BulvGL »

bnw pisze:Trochę mnie tu nie było.
to okazało się, że nie da się dostać tłoków nowych, co najwyżej używki.
:shock: kurde a ja zastanawiam się nad "dłubnieciem " a nawet już cos tam zrobiłem ;P. Śledzę watek i życzę powodzenia w ratowaniu Karolana.
0 x
ODPOWIEDZ