[745 2,3 Turbo] 1989 USA

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
Pawel_1966
Posty: 155
Rejestracja: 15 stycznia 2019, 19:16
Lokalizacja: Kraków

Re: [745 2,3 Turbo] 1989 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Pawel_1966 »

super! dzięki wielkie - chłodnica oleju jest. Moja przyczepa to burstner 400 TS - DMC 1000 kg. Muszę tylko jeszce sprawdzić czy działa wtyczka i kupić adapter 7 na 13 PIN.
0 x
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: [745 2,3 Turbo] 1989 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Chciałem zobaczyć co to za przyczepka i proszę, trafiłem na Twój wątek na forum.karawaning.pl.
Ja wybrałem inną drogę, czyli kampera. Trzydziestoletniego:)
0 x
Awatar użytkownika
Pawel_1966
Posty: 155
Rejestracja: 15 stycznia 2019, 19:16
Lokalizacja: Kraków

Re: [745 2,3 Turbo] 1989 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Pawel_1966 »

fonderal pisze:Chciałem zobaczyć co to za przyczepka i proszę, trafiłem na Twój wątek na forum.karawaning.pl.
Ja wybrałem inną drogę, czyli kampera. Trzydziestoletniego:)
no to już wiesz,że to Burstner 400 TS. Jest nieźle wyposażona ( mover, solar ) więc można się pokusić o bowakowanie na dziko przez kilka dni:)

Wracając do mojej cegły- dziś odbyły się oględziny rzeczoznawcy, potem zostawiłem auto w Auto Wirniku na Wieniawskego ( porządny warsztat swoją drogą) , żeby sprawdziili ładowanie, naprawili masy i urwane konektory od lampy świateł długich. oczywiście ktoś tak namotał wcześniej, że kable były na konektorze pozamieniane i dlatego przy włączeniu długich silnik gasł!!!! niesamowite nie?:):) Muszę zmienić klemy i chyba dołożyć masę od alternatora bo są duże spadki napięcia, ale to miałem też w 940.
Niedługo zmienię poduszki alternatora na poliuretany ( założyłem takie w 940 i pasek nie wpadał w żadne wibracje - stare były tak zgniecione,że że alternator nie był w osi z kołem pasowym - no i się telepał, a w końcu urwał na autostradzie w Serbii pod Nisem gdy wracaliśmy z Grecji) . Są do kupienia w Dragonie - polecam.
Po kilku już powoli widzę co jest najbardziej potrzebne - rzęzi podpora wału, muszę też kupić osłony tarcz hamulcowych, bo przerdzewiałe jak sito. O reszciie zdecydujemy wkrótce jak auto będzie u blacharza.
Załączniki
oględziny_23_01_19.jpg
oględziny_23_01_19.jpg (76.21 KiB) Przejrzano 5446 razy
1 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3064
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: [745 2,3 Turbo] 1989 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

No Pawle ;) mówił mówił i kupił :D
Podporę kup FEBI, do tego porządne łożysko i porządny warsztat by to dotknął. Przydałoby się zobaczyć przy okazji poduszkę skrzyni.
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
Pawel_1966
Posty: 155
Rejestracja: 15 stycznia 2019, 19:16
Lokalizacja: Kraków

Re: [745 2,3 Turbo] 1989 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Pawel_1966 »

:):) miło Cię widzieć znowu! tak kupiłem znów cegłę:) starszą o 10 lat niż poprzednia. OKI poduszkę sprawdzimy! pozdrawiam!
0 x
Awatar użytkownika
Pawel_1966
Posty: 155
Rejestracja: 15 stycznia 2019, 19:16
Lokalizacja: Kraków

Re: [745 2,3 Turbo] 1989 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Pawel_1966 »

Dziś oddałem znów cegłę do elektryków w Auto Wirniku (P.S. Jeśli ktoś szuka w Krakowie dobrego warsztatu lubiącego takie auta i grzebiących z pasją - to spokojnie mogę polecić Auto Wirnik ul. Wieniawskiego tuż przy Almie). Polutowalli mi klemy, dorobili dodatkową masę od alternatora i plus z alternatora do akumulatora. Napięcie ładowania - 14,2 V i tak powinno być. Dorabiałem też takie kable w 940 i warto to zrobić w cegle bo spadki napięcia są dość duże. Wieczorem gdy wracałem do domu wszystko już działało jakby sprawniej - wycieraczki, rozrusznik, światła.
Załączniki
24_01_19_Naprawy.jpg
24_01_19_Naprawy.jpg (52.87 KiB) Przejrzano 5389 razy
1 x
Awatar użytkownika
Pawel_1966
Posty: 155
Rejestracja: 15 stycznia 2019, 19:16
Lokalizacja: Kraków

Re: [745 2,3 Turbo] 1989 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Pawel_1966 »

fonderal pisze:Chciałem zobaczyć co to za przyczepka i proszę, trafiłem na Twój wątek na forum.karawaning.pl.
Ja wybrałem inną drogę, czyli kampera. Trzydziestoletniego:)
kurde to może kiedyś się gdzieś spotkamy na campingu? my zamierzamy w po Polasce ciągać przyczepkę cegłą. A jak będziesiędborze sprswować...to i dalej:)
0 x
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: [745 2,3 Turbo] 1989 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

No ja doprowadzam przecinaka do ładu, jeszcze trochę to potrwa. W każdym razie w cieplejsze weekendy pewnie pokręcę się po wschodniej Polsce, a wakacje planuję na północy, jak daleko da się dojechać po czarnym :)

Przecinak, bo tak MB100 ochrzcili Niemcy, a to z powodu jego nieziemskiego przyspieszenia. Instrukcja podaje: 0-100km/h - poniżej 1 minuty :)
1 x
Awatar użytkownika
Pawel_1966
Posty: 155
Rejestracja: 15 stycznia 2019, 19:16
Lokalizacja: Kraków

Re: [745 2,3 Turbo] 1989 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Pawel_1966 »

fonderal pisze:No ja doprowadzam przecinaka do ładu, jeszcze trochę to potrwa. W każdym razie w cieplejsze weekendy pewnie pokręcę się po wschodniej Polsce, a wakacje planuję na północy, jak daleko da się dojechać po czarnym :)

Przecinak, bo tak MB100 ochrzcili Niemcy, a to z powodu jego nieziemskiego przyspieszenia. Instrukcja podaje: 0-100km/h - poniżej 1 minuty :)
byle się toczył!!!:) a wschodnia Polska? byłeś na Roztoczu? my planujemy znów się tam wybrać - tym raem z cepką na jakiiś dłuugi weekend i bardzo chciałbym pociągnąć ją cegłą, dlatego się spiesę z doprowadzeniem jej do porządku:)
0 x
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: [745 2,3 Turbo] 1989 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

O żesz, nie spodziewałem się, że na Roztoczu byliśmy już 10 lat temu... pewnie niedługo będziemy powtarzać. Ale wcześniej weekendowo kilka miejsc na Podlasiu, Warmia, może jakieś bliskie Bieszczady, generalnie jest gdzie jeździć. Nasze ulubione miejsce to Bory Tucholskie, ale musi się tam trochę ustabilizować po katastrofie z sierpnia 2017, cały czas obowiązują zakazy wejścia do lasu.
Czernica, 30 godzin po nawałnicy:

Obrazek

Też mi chodziła po głowie przyczepa, cegła wydaje się być stworzona do holowania. Ale wygrał kamper, jednak jest wygodniejszy w objazdach typu każda noc gdzie indziej.
1 x
ODPOWIEDZ