Strona 7 z 13
Re: 240 [CEGLAK]
: 24 marca 2019, 20:55
autor: zlyzuw
Nie nie, B230F i skrzynia M47. A co do obrotomierzy akcesoryjnych - były wersje dla D24 i benzyn?
Re: 240 [CEGLAK]
: 24 marca 2019, 21:20
autor: Maciek4530
zlyzuw pisze:Nie nie, B230F i skrzynia M47. A co do obrotomierzy akcesoryjnych - były wersje dla D24 i benzyn?
Tak
Re: 240 [CEGLAK]
: 24 marca 2019, 21:45
autor: zlyzuw
Grunt, że jest obrotomierz i działa.
Re: 240 [CEGLAK]
: 24 marca 2019, 22:03
autor: Maciek4530
zlyzuw pisze:Grunt, że jest obrotomierz i działa.
Tylko zapewne przekłamuje wartości bo benzyna jest do 7k
Tak więc jak chcesz właściwe odczyty to musisz znaleźć właściwy
Re: 240 [CEGLAK]
: 24 marca 2019, 22:23
autor: zlyzuw
Zamienie się za Twój obrotomierz dam Ci zawias maski i prawą połamaną kieszeń które mi się kurzą xd
Re: 240 [CEGLAK]
: 24 marca 2019, 22:37
autor: Maciek4530
zlyzuw pisze: Zamienie się za Twój obrotomierz dam Ci zawias maski i prawą połamaną kieszeń które mi się kurzą xd
Ale ja mam duży
(Nie tylko obrotomierz)
PS; bagażnik ofc
Re: 240 [CEGLAK]
: 25 marca 2019, 07:55
autor: endriugto
zlyzuw pisze:Grunt, że jest obrotomierz i działa.
Pewnie działa do max 4 tys obrotów.
Też miałem ten problem.
Na szczęście udało się kupić właściwy do benzyny do 7 tys obr.
Re: 240 [CEGLAK]
: 25 marca 2019, 09:36
autor: zlyzuw
endriugto pisze:zlyzuw pisze:Grunt, że jest obrotomierz i działa.
Pewnie działa do max 4 tys obrotów.
Też miałem ten problem.
Na szczęście udało się kupić właściwy do benzyny do 7 tys obr.
Będzie okazja zamienić się z kimś 1:1 na obrotomierz z benzyny to chętnie to zrobię, póki co nie zawracam sobie głowy takimi drobiazgami tylko cieszę się nie zmąconą jazdą.
Jeszcze w dłuższej perspektywie trzeba złapać snowcapy i zamontować halogeny i będzie cud miód.
Re: 240 [CEGLAK]
: 27 marca 2019, 13:21
autor: Miś
Zaczynam czuć oddech konkurencji na plecach
Sporo się zmienia i moim zdaniem wszystko idzie w dobrym kierunku.
Snowcapy to musisz do Wojtka się zgłosić może jeszcze ma. Ja swoje kupiłem i wożę póki co
Re: 240 [CEGLAK]
: 08 kwietnia 2019, 19:11
autor: zlyzuw
Właśnie odebrałem samochód od mechanika po tygodniu postoju w celu regeneracji całego mostu napędowego. Mimo wcześniejszej wymiany oleju łożyska w dyfrze dawały o sobie znać, ostatnio się to wzmogło wiec postanowiłem zregenerować całość. Przy okazji wymieniłem łożyska kół z tylu. Koszt niemały ale sprawa była priorytetowa. Teraz tylko jeździć, jeździć i jeździć!