Witam wszystkich.
Volvo mam już od ponad 4 lat, w trakcie jeszcze miałem 850 T-5, teraz jeszcze 940 B230FB LPG, w końcu doszedłem do wniosku że 760 nie wstyd i warto pokazać na forum Volvo zakupione z zajechanym sprzęgłem za ok. połowę średniej krajowej, w kilka dni zrobione i od tamtej pory bez awaryjnie przejechało ok 30tys.km... Rok produkcji 1988, z wyposażenia:
-4xel. szyby
-el. i podgrzewane lusterka
-el. szyberdach
-automatyczna(?) klimatyzacja
-pogrzewane przednie fotele
-skórzana tapicerka (oprócz fotela kierowcy)
Silnik: D24TIC
Skrzynia: Manualna 4 + overdrive
Co go najbardziej boli? Rysa zrobiona przez kogoś ze złości na wszystkich elentach po prawej stronie, lewy nivomat, połamany mechanizm szyberdachu, fotele nie grzeją, przez chwilę kopci na niebiesko po odpaleniu rano (uszczelniacze zaworowe?)
Plany? Zdjęcie głowicy w najbliższym czasie i decyzja o jej remoncie, ogólne ogarnięcie karoserii (kilka wgnieceń, gdzieniegdzie widać rdze, rysy) miała być gleba, dobre felgi, ale planuję jednak przywrócić auto do oryginału, a gleba, felgi itd będą w 740/940 kombi
To by było na tyle, czas na zdjęcia, komentarze i pytania
Volvo 764 GLE D24TIC 1988
Volvo 764 GLE D24TIC 1988
- Załączniki
-
- DSC_0432.jpg (139 KiB) Przejrzano 8526 razy
-
- kot.jpg (229.55 KiB) Przejrzano 8538 razy
-
- volvoosiedle.jpg (241.56 KiB) Przejrzano 8538 razy
-
- 2.jpg (150.66 KiB) Przejrzano 8538 razy
-
- 1.jpg (232.54 KiB) Przejrzano 8538 razy
Ostatnio zmieniony 15 lutego 2015, 21:46 przez David, łącznie zmieniany 5 razy.
0 x
Kupię dyfer 3.31 do 700 lub zamienie na dyfer 3.73. PW.
- DarthVader
- Posty: 197
- Rejestracja: 21 października 2014, 12:26
- Lokalizacja: GA
Re: Volvo 764 GLE D24TIC
Ladny bialy Diesel
0 x
Pozdrawiam Colin (wiatrak)
1992 Volvo 940 B230FB Estate
1992 Volvo 940 B230FB Estate
Re: Volvo 764 GLE D24TIC
Na zdjęciach i wieczorem w świetle latarni owszem - nawet ja potwierdzę że wygląda bardzo fajnie ale wystarczy się zbliżyć na kilkadziesiąt centymetrów w kilku miejscach i niestety troche mu brakuje do ideału Ale w sumie nawet szkoda mi troche robić te wszystkie rysy, wgniotki, rdze, póki samochodu nie garażuję. Ale najważniejsze że buda zdrowa jak nowa, ani grama rdzy na ważnych elementach, można podnieść samochód na lewarku i wszystkie drzwi zamykają się tak samo jak gdy auto stoi na kołach, wszystkie drzwi proste i elementy karoserii do siebie pasują, warto w takie auto inwestowaćDarthVader pisze:Fajny młodszy brat. I wygląda na to że w lepszej kondycji
0 x
Kupię dyfer 3.31 do 700 lub zamienie na dyfer 3.73. PW.
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 764 GLE D24TIC
Ładny kot!
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
- DarthVader
- Posty: 197
- Rejestracja: 21 października 2014, 12:26
- Lokalizacja: GA
Re: Volvo 764 GLE D24TIC
David pisze:Na zdjęciach i wieczorem w świetle latarni owszem - nawet ja potwierdzę że wygląda bardzo fajnie ale wystarczy się zbliżyć na kilkadziesiąt centymetrów w kilku miejscach i niestety troche mu brakuje do ideału Ale w sumie nawet szkoda mi troche robić te wszystkie rysy, wgniotki, rdze, póki samochodu nie garażuję.DarthVader pisze:Fajny młodszy brat. I wygląda na to że w lepszej kondycji
Czyli trzymaj go pod latarnią jak na razie W sumie co tu wymagac od iluś tam letniego lakieru, u mnie niestety widać ślady nieudolnych napraw lakierniczych
Powodzenia w przywracaniu do orginału.
0 x
760 GLE D24T
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: Volvo 764 GLE D24TIC
Tak, stosowany w 760 jak się nie mylę 88-90, a jak się mylę to niech ktoś mnie poprawitakijedenkuba pisze:To oryginalny front?
0 x
Kupię dyfer 3.31 do 700 lub zamienie na dyfer 3.73. PW.
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 764 GLE D24TIC
Oryginał, inny niż 940 (wbudowane przeciwmgielne są inne).
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: Volvo 764 GLE D24TIC
No właśnie. Bardzo podobny na pierwszy rzut oka do 940.
Ale ja nie jestem w temacie.
I tak sobie pomyślałem że to może jakiś face-przeszczep.
Spoko look
Ale ja nie jestem w temacie.
I tak sobie pomyślałem że to może jakiś face-przeszczep.
Spoko look
0 x