od niedawna można kupić pełny zestaw poliuretanów do multilinka I Z amortyzatorami też da się ogarnąć sprawę za w miarę rozsądne pieniądze.
Do jazdy bez szaleństw sztywny most wystarczy, żeby zbudować coś dobrze skręcającego warto jednak mieć wielowahacz.
Volvo 764 GLE D24TIC 1988
Re: Volvo 764 GLE D24TIC 1988
Można dorobić, można kupić 97% tulei !David pisze:Ze względów finansowych, wszystkie nowe części do sztywnego mostu to koszt jednego amortyzatora do multilinka, pomijając to że pewnych części do Multilinka I już po prostu nie idzie znaleźć.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Volvo 764 GLE D24TIC 1988
Na szczęście zmiana całkowicie odwracalna, wszystkie części leżą w piwnicy ale i tak mam zmielony dyfer
0 x
Kupię dyfer 3.31 do 700 lub zamienie na dyfer 3.73. PW.