Volvo 764 GLE D24TIC 1988

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: Volvo 764 GLE D24TIC 1988

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

od niedawna można kupić pełny zestaw poliuretanów do multilinka I ;) Z amortyzatorami też da się ogarnąć sprawę za w miarę rozsądne pieniądze.

Do jazdy bez szaleństw sztywny most wystarczy, żeby zbudować coś dobrze skręcającego warto jednak mieć wielowahacz.
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3065
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Volvo 764 GLE D24TIC 1988

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

David pisze:Ze względów finansowych, wszystkie nowe części do sztywnego mostu to koszt jednego amortyzatora do multilinka, pomijając to że pewnych części do Multilinka I już po prostu nie idzie znaleźć.
Można dorobić, można kupić 97% tulei !
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
David
Posty: 170
Rejestracja: 01 lutego 2015, 17:42

Re: Volvo 764 GLE D24TIC 1988

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: David »

Na szczęście zmiana całkowicie odwracalna, wszystkie części leżą w piwnicy ale i tak mam zmielony dyfer
0 x
Kupię dyfer 3.31 do 700 lub zamienie na dyfer 3.73. PW.
ODPOWIEDZ