Strona 1 z 3

Daily 965 3.0R6 24V LPG

: 04 marca 2018, 02:07
autor: tomeek93
Witam wszystkich :)
Po krótkiej przygodzie z 940 z giełdy klasyków o ile ktoś pamięta, w końcu nabyłem Volvo 965 3.0R6 204KM :)
Generalnie to była jedyna opcja na kanta który mnie interesował. Musiało być kombi, musiał być przedliftowy, koniecznie seria 900, musiał być automat, musiało być lpg i najchętniej 3.0R6 i lepsze wyposażenie. Chociaż chciałem bardzo welurowe fotele które dobrze wspominam z 940, tutaj się niestety nie udało i jest czarna pełna skóra, ale w ładnym stanie :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Auto z 1992r, prawie 300kkm przelotu (ciekawe który raz, chociaż automat chodzi o wiele lepiej niż w 940 z tego co pamiętam).
Z wyposażenia to 3 rząd siedzeń "w bagażniku" - nie wbite w dowód niestety, tempomat, grzane tyłki, automatyczna klimatyzacja, 4 elektryki, czarne całkowicie wnętrze łącznie z podsufitką. Radio SC-900, elektryczny termometr, halogeny przód, wypinany hak holowniczy wbity w dowód.

Auto niestety dojechane do bandy, do zrobienia są hamulce bo biją, poszycie lewego tylnego błotnika było wstawiane prawdopodobnie przy ściąganiu do kraju 10 lat temu i jest rdza, trzeba się tym zająć. Dodatkowo całe zawieszenie do wymiany (tylne zawieszenie jest zmienione na sztywny most z 940), 4 amortyzatory bo 2 są wylane, kompletny wydech bo wszędzie dziury, czasem się świeci ABS czasem nie. Tempomat ma zerwaną linkę, klimatyzacja nie działa, fotel kierowcy trzeba naprawić bo nie działa regulacja góra-dół oraz podgrzewanie foteli. Także będę miał co robić...

Póki co kupiłem oryginalne alufelgi 15" i wylądują na nich docelowo opony całorocznę "z górnej półki" i to będzie jedyny komplet.
Obrazek

Foty wnętrza wrzucę niedługo. Generalnie mam jeszcze Volvo C70 z 1998r które mocno modyfikuję
Obrazek
i 960 ma być na daily, ale jak skończę cetkę to chciałbym tutaj wrzucić 2.9T6 z Volvo S80 bo ponoć wchodzi praktycznie P&P i najchętniej spiąc to z automatem... tylko ciekawe czy wytrzyma :)

Pozdrawiam i przy okazji zachęcam do dołączenia na facebooku do grupy Wielkopolskiej https://www.facebook.com/groups/711718755700824/ i wpadania na spoty jeśli ktoś jest z okolicy - osobiście z tego forum znam tylko Kupczasa - pozdrawiam serdecznie :)

Re: Daily 965 3.0R6 24V LPG

: 04 marca 2018, 09:29
autor: dom?n
Cześć! Foty nie działają :)

Re: Daily 965 3.0R6 24V LPG

: 04 marca 2018, 09:34
autor: wolfgolf
Jak tu nie pamiętać Twojej byłej cegły :D

Re: Daily 965 3.0R6 24V LPG

: 04 marca 2018, 20:21
autor: mac-pro
Co to za prezentacja cegły ze zdjęciem jakiegoś resoraka?
Tym tu nikogo nie zauroczysz raczej.
Dawaj foty chrupa. :D

Re: Daily 965 3.0R6 24V LPG

: 04 marca 2018, 23:06
autor: tomeek93
Poprawiłem zdjęcia, teraz są w albumie udostępnionym na googlach, powinno działać :P

Jeszcze mi się przypomniało, że trzeba silnik uszczelnić bo sporo z niego leci :D

Re: Daily 965 3.0R6 24V LPG

: 04 marca 2018, 23:17
autor: dom?n
Bardzo ładny kant!

Re: Daily 965 3.0R6 24V LPG

: 16 marca 2018, 15:10
autor: tomeek93
Dzięki :)

W aucie śmierdziało gazem - okazało się, że w reduktorze KME Gold ktoś wykręcił jakiś zaworek i puszczał gaz dalej. Naprawione. Dodatkowo wymienione wszystkie filtry razem z wężami gumowymi oraz napisana nowa mapa, ręcznie od podstaw. Może teraz uda się zejść poniżej 15l na 100km - co już jest dobrym wynikiem z początkowych 19l :P
Dodatkowo am pytanie - czy są gdzieś dostępne całe układy wydechowe? Bo aktualny po pisaniu nowej mapy gazu się porozszczelniał totalnie i jest cały do wymiany, nie ma czego spawać :P

Re: Daily 965 3.0R6 24V LPG

: 16 marca 2018, 16:56
autor: kupczas
Widuję na żywca i jest kawał fury

Re: Daily 965 3.0R6 24V LPG

: 16 marca 2018, 18:07
autor: fonderal
tomeek93 pisze:tylne zawieszenie jest zmienione na sztywny most z 940
W tym roczniku tylko sedany miały multilinka, w 965 multilink pojawił się dopiero po lifcie. W MY1994 multilink I, od MY1995 multilink II. Inne tylne zawieszenia oznaczają, że ktoś tam coś dłubał...

Re: Daily 965 3.0R6 24V LPG

: 16 marca 2018, 23:43
autor: tomeek93
fonderal pisze:
tomeek93 pisze:tylne zawieszenie jest zmienione na sztywny most z 940
W tym roczniku tylko sedany miały multilinka, w 965 multilink pojawił się dopiero po lifcie. W MY1994 multilink I, od MY1995 multilink II. Inne tylne zawieszenia oznaczają, że ktoś tam coś dłubał...
Też mi się tak zdawało :P ale nie jestem żadnym specem od kantów :P
A jest ktoś w Poznaniu, do kogo mógłbym wjechać na podnośnik albo coś, żeby rzucił okiem i powiedział co to jest?
W ogóle jakaś firma znająca się na kantach w okolicach?