Witam wszystkich
Po krótkiej przygodzie z 940 z giełdy klasyków o ile ktoś pamięta, w końcu nabyłem Volvo 965 3.0R6 204KM
Generalnie to była jedyna opcja na kanta który mnie interesował. Musiało być kombi, musiał być przedliftowy, koniecznie seria 900, musiał być automat, musiało być lpg i najchętniej 3.0R6 i lepsze wyposażenie. Chociaż chciałem bardzo welurowe fotele które dobrze wspominam z 940, tutaj się niestety nie udało i jest czarna pełna skóra, ale w ładnym stanie
Auto z 1992r, prawie 300kkm przelotu (ciekawe który raz, chociaż automat chodzi o wiele lepiej niż w 940 z tego co pamiętam).
Z wyposażenia to 3 rząd siedzeń "w bagażniku" - nie wbite w dowód niestety, tempomat, grzane tyłki, automatyczna klimatyzacja, 4 elektryki, czarne całkowicie wnętrze łącznie z podsufitką. Radio SC-900, elektryczny termometr, halogeny przód, wypinany hak holowniczy wbity w dowód.
Auto niestety dojechane do bandy, do zrobienia są hamulce bo biją, poszycie lewego tylnego błotnika było wstawiane prawdopodobnie przy ściąganiu do kraju 10 lat temu i jest rdza, trzeba się tym zająć. Dodatkowo całe zawieszenie do wymiany (tylne zawieszenie jest zmienione na sztywny most z 940), 4 amortyzatory bo 2 są wylane, kompletny wydech bo wszędzie dziury, czasem się świeci ABS czasem nie. Tempomat ma zerwaną linkę, klimatyzacja nie działa, fotel kierowcy trzeba naprawić bo nie działa regulacja góra-dół oraz podgrzewanie foteli. Także będę miał co robić...
Póki co kupiłem oryginalne alufelgi 15" i wylądują na nich docelowo opony całorocznę "z górnej półki" i to będzie jedyny komplet.
Foty wnętrza wrzucę niedługo. Generalnie mam jeszcze Volvo C70 z 1998r które mocno modyfikuję
i 960 ma być na daily, ale jak skończę cetkę to chciałbym tutaj wrzucić 2.9T6 z Volvo S80 bo ponoć wchodzi praktycznie P&P i najchętniej spiąc to z automatem... tylko ciekawe czy wytrzyma
Pozdrawiam i przy okazji zachęcam do dołączenia na facebooku do grupy Wielkopolskiej https://www.facebook.com/groups/711718755700824/ i wpadania na spoty jeśli ktoś jest z okolicy - osobiście z tego forum znam tylko Kupczasa - pozdrawiam serdecznie
Daily 965 3.0R6 24V LPG
Daily 965 3.0R6 24V LPG
Ostatnio zmieniony 04 marca 2018, 23:05 przez tomeek93, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Daily 965 3.0R6 24V LPG
Cześć! Foty nie działają
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Daily 965 3.0R6 24V LPG
Co to za prezentacja cegły ze zdjęciem jakiegoś resoraka?
Tym tu nikogo nie zauroczysz raczej.
Dawaj foty chrupa.
Tym tu nikogo nie zauroczysz raczej.
Dawaj foty chrupa.
0 x
Re: Daily 965 3.0R6 24V LPG
Poprawiłem zdjęcia, teraz są w albumie udostępnionym na googlach, powinno działać
Jeszcze mi się przypomniało, że trzeba silnik uszczelnić bo sporo z niego leci
Jeszcze mi się przypomniało, że trzeba silnik uszczelnić bo sporo z niego leci
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Daily 965 3.0R6 24V LPG
Bardzo ładny kant!
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Daily 965 3.0R6 24V LPG
Dzięki
W aucie śmierdziało gazem - okazało się, że w reduktorze KME Gold ktoś wykręcił jakiś zaworek i puszczał gaz dalej. Naprawione. Dodatkowo wymienione wszystkie filtry razem z wężami gumowymi oraz napisana nowa mapa, ręcznie od podstaw. Może teraz uda się zejść poniżej 15l na 100km - co już jest dobrym wynikiem z początkowych 19l
Dodatkowo am pytanie - czy są gdzieś dostępne całe układy wydechowe? Bo aktualny po pisaniu nowej mapy gazu się porozszczelniał totalnie i jest cały do wymiany, nie ma czego spawać
W aucie śmierdziało gazem - okazało się, że w reduktorze KME Gold ktoś wykręcił jakiś zaworek i puszczał gaz dalej. Naprawione. Dodatkowo wymienione wszystkie filtry razem z wężami gumowymi oraz napisana nowa mapa, ręcznie od podstaw. Może teraz uda się zejść poniżej 15l na 100km - co już jest dobrym wynikiem z początkowych 19l
Dodatkowo am pytanie - czy są gdzieś dostępne całe układy wydechowe? Bo aktualny po pisaniu nowej mapy gazu się porozszczelniał totalnie i jest cały do wymiany, nie ma czego spawać
0 x
Re: Daily 965 3.0R6 24V LPG
W tym roczniku tylko sedany miały multilinka, w 965 multilink pojawił się dopiero po lifcie. W MY1994 multilink I, od MY1995 multilink II. Inne tylne zawieszenia oznaczają, że ktoś tam coś dłubał...tomeek93 pisze:tylne zawieszenie jest zmienione na sztywny most z 940
0 x
Re: Daily 965 3.0R6 24V LPG
Też mi się tak zdawało ale nie jestem żadnym specem od kantówfonderal pisze:W tym roczniku tylko sedany miały multilinka, w 965 multilink pojawił się dopiero po lifcie. W MY1994 multilink I, od MY1995 multilink II. Inne tylne zawieszenia oznaczają, że ktoś tam coś dłubał...tomeek93 pisze:tylne zawieszenie jest zmienione na sztywny most z 940
A jest ktoś w Poznaniu, do kogo mógłbym wjechać na podnośnik albo coś, żeby rzucił okiem i powiedział co to jest?
W ogóle jakaś firma znająca się na kantach w okolicach?
0 x