944 Polis

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
AKW
Posty: 24
Rejestracja: 14 listopada 2017, 00:31
Lokalizacja: WD/WZ

Re: 944 Polis

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: AKW »

gruszka2 pisze:To 230 to na Niemieckiej autostradzie poleciałeś :lol:
Oczywiście, u nas bym się nie odważył :lol:
0 x
Wyznaję: RWD, 700/900 (do starszych jeszcze nie dorosłem), Turbo (TurboDiesel też ujdzie), kombi (czasami sam sobie przeczę)
Staram się zrozumieć: 700 z przejściówkowym przodem, LPG, hak w sedanie
Chyba się nie przekonam do: wolnossącej benzyny
Awatar użytkownika
AKW
Posty: 24
Rejestracja: 14 listopada 2017, 00:31
Lokalizacja: WD/WZ

Re: 944 Polis

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: AKW »

Wciąż nie mogę się nadziwić i nacieszyć jak taka cegła się nawiewa po modzie za 100 zł :D



Przy 140 Aisin wbija mi overdrive i strasznie puchnie, potem opanowałem technikę przeciągnięcia trójki dalej na lock'upie, trochę lepiej, ale i tak trzeba jeszcze popracować.

Testy oczywiście prowadzone nie niemieckiej autostradzie ;)
0 x
Wyznaję: RWD, 700/900 (do starszych jeszcze nie dorosłem), Turbo (TurboDiesel też ujdzie), kombi (czasami sam sobie przeczę)
Staram się zrozumieć: 700 z przejściówkowym przodem, LPG, hak w sedanie
Chyba się nie przekonam do: wolnossącej benzyny
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: 944 Polis

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

Ciekawe co siedzi w sterowniku, szczerze watpie w seryjne ecu.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
Awatar użytkownika
gruszka2
Posty: 482
Rejestracja: 08 lutego 2017, 12:00
Lokalizacja: Łódź

Re: 944 Polis

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: gruszka2 »

Kurcze też mnie korci żeby katalizator wywalić ,może do 112 dołączyły by jeszcze ze dwie pary koni :lol:
,116 to już jest coś 8-)
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…

945 B230FB 90r.
Awatar użytkownika
AKW
Posty: 24
Rejestracja: 14 listopada 2017, 00:31
Lokalizacja: WD/WZ

Re: 944 Polis

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: AKW »

V945turbo pisze:Ciekawe co siedzi w sterowniku, szczerze watpie w seryjne ecu.
Jak zobaczyłem "Polis" w kwitach, to też liczyłem na jakiś bonusy mocowe, ale w papierach stoi 165KM i on seryjnie tak jeździł. Podkręcony jeździ dużo lepiej, ale nie wiem czy tu się kryje jakaś tajemnica... przebieg relatywnie mały i cały układ zapłonowy, Lambda, filtry wszystko teraz nowe.

Za to go dziś podmyłem nieco i foto z przodu zrobiłem na białych kierunkach.

Obrazek

I co zostawiać te żółte czy nie?
0 x
Wyznaję: RWD, 700/900 (do starszych jeszcze nie dorosłem), Turbo (TurboDiesel też ujdzie), kombi (czasami sam sobie przeczę)
Staram się zrozumieć: 700 z przejściówkowym przodem, LPG, hak w sedanie
Chyba się nie przekonam do: wolnossącej benzyny
Awatar użytkownika
gruszka2
Posty: 482
Rejestracja: 08 lutego 2017, 12:00
Lokalizacja: Łódź

Re: 944 Polis

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: gruszka2 »

I tak i tak jest fajnie .Tajemnica pewnie tkwi w przebiegu Policjanci nie jeździli połowy życia tego auta z popsutymi zegarami tak jak 80 % aut
które śmigają po świecie :lol: Jeszcze ten rozwalający tekst z ogłoszeń wszystko ori.silnik po generalnym remoncie cztery elementy malowane
po parkingowych zdarzeniach. Superrr autko .
Może białe ? :roll:
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…

945 B230FB 90r.
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: 944 Polis

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

AKW pisze: I co zostawiać te żółte czy nie?
Jakby ktoś naszczał do kloszy. Żółte żarówki są spoko, ale oklejanie kawałka klosza nie jest super :D
1 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
Dirty Harry
Posty: 233
Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
Lokalizacja: Wrocław

Re: 944 Polis

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dirty Harry »

Super auto! :shock: Nie myślałeś nad zmianą skrzyni na M90?
0 x
Awatar użytkownika
AKW
Posty: 24
Rejestracja: 14 listopada 2017, 00:31
Lokalizacja: WD/WZ

Re: 944 Polis

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: AKW »

Dirty Harry pisze:Super auto! :shock: Nie myślałeś nad zmianą skrzyni na M90?
:D trafiłeś idealnie, bo chyba na dniach dokona się taka wymiana + szybkie tuny zawieszenia...

... w perspektywie łupanka po lodzie, więc trzeba się na szybko trochę podzbroić, żeby fun był lepszy.
0 x
Wyznaję: RWD, 700/900 (do starszych jeszcze nie dorosłem), Turbo (TurboDiesel też ujdzie), kombi (czasami sam sobie przeczę)
Staram się zrozumieć: 700 z przejściówkowym przodem, LPG, hak w sedanie
Chyba się nie przekonam do: wolnossącej benzyny
Awatar użytkownika
AKW
Posty: 24
Rejestracja: 14 listopada 2017, 00:31
Lokalizacja: WD/WZ

Re: 944 Polis

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: AKW »

Panowie melduję wykonanie zadania!

Transplantacja się udała - M90 siedzi na miejscu i działa.



Na razie obchodzę się z nią delikatnie, poza tym dam szansę żeby sprzęgło się ułożyło.

Trochę za wysoko brało, wiem wiem ustawienie tej łapy :) , troszkę poprawiliśmy, ale jeszcze nie jest tak jak bym chciał. "Od dołu" bierze już o.k., ale trochę za mało ma martwego skoku... ewentualne podpowiedzi mile widziane ;)
0 x
Wyznaję: RWD, 700/900 (do starszych jeszcze nie dorosłem), Turbo (TurboDiesel też ujdzie), kombi (czasami sam sobie przeczę)
Staram się zrozumieć: 700 z przejściówkowym przodem, LPG, hak w sedanie
Chyba się nie przekonam do: wolnossącej benzyny
ODPOWIEDZ