`90 944 B230FB - piaty sezon srogich tuningow [mnostwo zdjec ;)]
Re: `90 944 B230FB - piaty sezon srogich tuningow [mnostwo zdjec ;)]
Daj cynka jak wytrzymują z tym zestawem poduszki McPhersona, chyba, że masz gwint
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
-
- Posty: 236
- Rejestracja: 02 października 2014, 16:09
- Lokalizacja: WWL
Re: `90 944 B230FB - piaty sezon srogich tuningow [mnostwo zdjec ;)]
gwintu jeszcze nie mam ale nie mam zamiaru montowac tego bez gwintu. kolo z tym hamulcem wazy z milion ton
Ostatnio zmieniony 06 listopada 2018, 15:09 przez deejay.ftb, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
"he who shall be last, shall be sideways and smiling"
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
-
- Posty: 236
- Rejestracja: 02 października 2014, 16:09
- Lokalizacja: WWL
Re: `90 944 B230FB - piaty sezon srogich tuningow [mnostwo zdjec ;)]
aktualizacji nie mam zadnej ale dla odmiany mam obrazek ruchomy - pierwszy kontakt z narzedziem pracy na ktorym dotychczas nie pracowalem.
0 x
"he who shall be last, shall be sideways and smiling"
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
-
- Posty: 236
- Rejestracja: 02 października 2014, 16:09
- Lokalizacja: WWL
Re: `90 944 B230FB - piaty sezon srogich tuningow [mnostwo zdjec ;)]
to znowu ja niestety.
troche sie podzialo, ci z Was ktorzy odwiedzaja grupe na fejsbuczku costam juz widzieli, czas zatem zapodac w miare uporzadkowana aktualizacje:
- skompletowalismy gwint na przod, baza to MTS Gold do BMW E46 ze sprezynami Eibach, troche spawania, roboty tokarskiej (glownie w gornej partii) i jak zwykle lakiernictwa proszkowego
- zmontowalismy hamulce, przy okazji nowych przednich zaciskow polozylismy swieze przewody - sztywne miedziane a elastyczne zbrojone, z racji ze seryjnie mialem 2-obwodowe bendiksy trzeba bylo calkowicie zmienic logike ukladu
moze byc jeszcze o 4 centymetry nizej albo o tyle samo wyzej. tyl jeszcze na etapie koncepcyjnym.
zanim bede mogl powiedziec ze jestem zadowolony przyjdzie mi wyeliminowac troche chorob wieku dzieciecego (wszak ksiega ulicy mowi wyraznie ze kto robi custom zazwyczaj poprawiac musi), natomiast wstepnie mozna zarzucic smiala teze ze w porownaniu z cietymi sprezynami i nawet niezlym amortyzatorem to nie ma porownania
hamulce... no tu beda dalsze kroki do zrobienia bo wydatek pompy zdaje sie nie nadazac za roznica w pojemnosci ukladu pomiedzy seria a stanem obecnym. znaczy sie hamulec jest i czuc mega roznice ale punkt 'brania' jest nizej niz bym tego oczekiwal, przeto zapewne zmienie rowniez serwo i pompe.
na koniec cos czego mialo nie byc ale trafilo sie wiec jest:
troche sie podzialo, ci z Was ktorzy odwiedzaja grupe na fejsbuczku costam juz widzieli, czas zatem zapodac w miare uporzadkowana aktualizacje:
- skompletowalismy gwint na przod, baza to MTS Gold do BMW E46 ze sprezynami Eibach, troche spawania, roboty tokarskiej (glownie w gornej partii) i jak zwykle lakiernictwa proszkowego
- zmontowalismy hamulce, przy okazji nowych przednich zaciskow polozylismy swieze przewody - sztywne miedziane a elastyczne zbrojone, z racji ze seryjnie mialem 2-obwodowe bendiksy trzeba bylo calkowicie zmienic logike ukladu
moze byc jeszcze o 4 centymetry nizej albo o tyle samo wyzej. tyl jeszcze na etapie koncepcyjnym.
zanim bede mogl powiedziec ze jestem zadowolony przyjdzie mi wyeliminowac troche chorob wieku dzieciecego (wszak ksiega ulicy mowi wyraznie ze kto robi custom zazwyczaj poprawiac musi), natomiast wstepnie mozna zarzucic smiala teze ze w porownaniu z cietymi sprezynami i nawet niezlym amortyzatorem to nie ma porownania
hamulce... no tu beda dalsze kroki do zrobienia bo wydatek pompy zdaje sie nie nadazac za roznica w pojemnosci ukladu pomiedzy seria a stanem obecnym. znaczy sie hamulec jest i czuc mega roznice ale punkt 'brania' jest nizej niz bym tego oczekiwal, przeto zapewne zmienie rowniez serwo i pompe.
na koniec cos czego mialo nie byc ale trafilo sie wiec jest:
5 x
"he who shall be last, shall be sideways and smiling"
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
Re: `90 944 B230FB - piaty sezon srogich tuningow [mnostwo zdjec ;)]
No i fajnie. Uwielbiam pełne felgi. Adrastea Canopus i Carme też mi się podobają.
0 x
Re: `90 944 B230FB - piaty sezon srogich tuningow [mnostwo zdjec ;)]
Nie będzie osłon tarcz, profi robota co do gwintu, odłożyłem z 10szt goleni ale nie miałem sie czasu tym zająć;(
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: `90 944 B230FB - piaty sezon srogich tuningow [mnostwo zdjec ;)]
Jak rozruszasz cegłówkę napisz proszę jak wytrzymują Twoją jazdę poduchy i łożyska McvPheronów. Tnx
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
-
- Posty: 236
- Rejestracja: 02 października 2014, 16:09
- Lokalizacja: WWL
Re: `90 944 B230FB - piaty sezon srogich tuningow [mnostwo zdjec ;)]
nie spodziewam sie po nich niczego. maja wytrzymac tyle zebym zdazyl kupic mocowania z regulacja katow, coby brzydko nie powiedziec "kamberplejty"
0 x
"he who shall be last, shall be sideways and smiling"
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
-
- Posty: 236
- Rejestracja: 02 października 2014, 16:09
- Lokalizacja: WWL
Re: `90 944 B230FB - piaty sezon srogich tuningow [mnostwo zdjec ;)]
wiosna sie spoznia ale nabywszy stosowne ogumienie zalozylem letnie kola.
i znow, jak to przy srogich tuningach, beda dalsze kroki w postaci conajmniej skrecenia gwintu i wiekszych dystansow na tyl
i znow, jak to przy srogich tuningach, beda dalsze kroki w postaci conajmniej skrecenia gwintu i wiekszych dystansow na tyl
2 x
"he who shall be last, shall be sideways and smiling"
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
~Jezza, 19:3
wiele rzeczy sie skonczylo, inne jeszcze trwaja ale i to juz niedlugo
Re: `90 944 B230FB - piaty sezon srogich tuningow [mnostwo zdjec ;)]
Super zadbany wóz! Podziwiam ogrom pracy włożony weń.
Chciałbym zapytać o te wyklejanki. To maty bitumiczne? Dużo ciszej w aucie po takim zabiegu?
Chciałbym zapytać o te wyklejanki. To maty bitumiczne? Dużo ciszej w aucie po takim zabiegu?
0 x