Volvo 760 Turbo Intercooler

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

nckpol pisze:Ehh muszę kiedyś do Ciebie podjechać i przymierzyć roletę i dokładki do 780 - może dałoby się to jakoś pożenić po większych lub mniejszych rzeźbach :twisted: strasznie mi tego brakuje do kupejek...
BTW. moglibyśmy wtedy stanąć obok i zobaczyć czyj setup lepiej pompuje ;)
dajcie znak :) wpadne ja i Kuba yankesem :]
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Awatar użytkownika
nckpol
Posty: 724
Rejestracja: 05 sierpnia 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: nckpol »

re5pect pisze:
Zapraszam :) Bardzo chętnie zobaczyłbym Twoje 780.

Co do żaluzji - jeżeli byś pomierzył wymiary szyby to byłbym w stanie Ci powiedzieć czy coś by się dało wykombinować.

Co do zderzaka - o ile się nie mylę zderzaki w 780 i w poliftowych 7setach/9setach są zamienne.

Obrazek

Zderzak z 780 bardzo robi robotę -> chętnie bym taki przygarnął ;)

Odnośnie pompowania -> w moim setupie (automat + duże turbo) przyspieszenie 0-40km/h to porażka. Dopiero potem robi się wesoło.
Ze starą turbiną auto znacznie lepiej startowało (trochę mi tego brakuje), z GT28 nie ma problemu przy wyprzedzaniu przy każdej prędkości :) Niestety coś za coś.
Może uda się zajechać na zlot, pytanie czy też się wybierasz.
Co do oglądania to nie bardzo jest co oglądać :roll: ale zawsze to coś innego ;)

Szybę pomierzę i dam znać.

Z tą wymiennością zderzaka to nie byłbym pewien - wydaje mi się że 780 z przodu jest węższe, a na wstawionym foto chyba widać, że chromowane listwy zderzaka są pod błotnikiem - choć to może złudzenie.
Mimo wszystko ciekawi mnie jakby dołożyć do tego adona co by z tego wyszło :twisted:
wujek pisze:
nckpol pisze:Ehh muszę kiedyś do Ciebie podjechać i przymierzyć roletę i dokładki do 780 - może dałoby się to jakoś pożenić po większych lub mniejszych rzeźbach :twisted: strasznie mi tego brakuje do kupejek...
BTW. moglibyśmy wtedy stanąć obok i zobaczyć czyj setup lepiej pompuje ;)
dajcie znak :) wpadne ja i Kuba yankesem :]
Nie no Wujku nie wolno się wyżywać na słabszych :P
0 x
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

wujek pisze:
nckpol pisze:Ehh muszę kiedyś do Ciebie podjechać i przymierzyć roletę i dokładki do 780 - może dałoby się to jakoś pożenić po większych lub mniejszych rzeźbach :twisted: strasznie mi tego brakuje do kupejek...
BTW. moglibyśmy wtedy stanąć obok i zobaczyć czyj setup lepiej pompuje ;)
dajcie znak :) wpadne ja i Kuba yankesem :]
No spoko, powącham sobie Wasze spaliny :roll:

nckpol pisze: Może uda się zajechać na zlot, pytanie czy też się wybierasz.
Ze zlotem raczej lipa, muszę wtedy cały tydzień siedzieć w Brukseli, najprawdopodobniej wracam do Polski dopiero w sobotę po południu :C
Ale jeszcze walczę...


Przy okazji pomiarów szyby, zmierz też zderzak z dołu (szerokość, "głębokość", obydwa wymiary od spodu). Można sprawdzić czy jakaś dokładka przypasuje.
0 x
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

Mając chwilę zrobię mały nudny update. Dawno nic tu się nie działo.
Na wstępie wrócę do problemów opisanych 2 strony wcześniej:
re5pect pisze: Jednak żeby nie było tak kolorowo, trochę ciemnej strony:
- po zmianie tarcz przy hamowaniu przy 100km/h+ trzęsie kierownicą. Nie wiem czy to kwestia dotarcia tarcz (nawiercane i nacinane), czy kupiłem jakieś trefne (paragon oczywiście zdążyłem zgubić).
- czasem auto przy przyspieszaniu traci moc -> gaz w podłogę, auto jedzie OK, potem się dusi, strzela z wydechu, potem dalej wkręca się OK...Mam wrażenie że problem pojawił się po zmianie świec na nowe -> może to tylko zbieg okoliczności. Będę się bawił w wolnej chwili.
Tarcze się dotarły i jest git, nie wiem czy to urok nacinanych i nawiercanych tarcz że świeżo po zakupie nimi telepie ;)
Dziwne strzały i brak mocy spowodowany był świecami, nowymi świecami. Także bardzo nie polecam świec Boscha, po zmianie na NGK auto ożyło. Cudownie zainwestowane 25zł. Przy okazji zmiany świec wpakowałem nowe szpilki kolektora + miedziane nakrętki:
Obrazek
Oprócz tego od czasu zakupu czasem przy trzaśnięciu maską auto na sekundę traciło równe obroty, zmieniłem okablowanie cewki i jest ok.
Obrazek

Do wnętrza udało mi się kupić "drewnianą" tylną popielniczkę:
Obrazek

W końcu zamontowałem roletę tylnej szyby:
Obrazek

Oprócz tego na montaż czeka termometr do zegarów, no i coś ambitniejszego -> tempomat :D Mam już skompletowaną całą układankę (a nawet dwa zestawy), zobaczymy czy uda mi się to kiedykolwiek uruchomić.

Pod maskę wpadł karbonowy airbox simoty:
Obrazek

A dlaczego? Przy bardzo mocnej jeździe pod maską jest naprawdę ciepło:
Obrazek
Obrazek
:mrgreen:
Ze spraw wizualnych, na auto wleciały pasy boczne (kiepskie foto):
Obrazek

Co więcej... Zimówki (Hydry) założyłem przedwczoraj (a wczoraj spadł pierwszy śnieg), auto bardzo dzielne śmiga, od czasu spalenia skrzyni nic poważnego się nie działo :)

Słowami podsumowania: auto świetnie sobie radzi w roli daily i jestem z niego mocno zadowolony :)
5 x
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

A dlaczego? Przy bardzo mocnej jeździe pod maską jest naprawdę ciepło:
Obrazek

Może być zbyt uboga mieszanka?
Warto to skontrolować.
0 x
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

Turbo świeciło tak przy świecach Boscha, nie byłem wtedy pewny co jest przyczyną wszystkich problemów (świece były nowe, niby markowe), także trochę czasu zleciało zanim to ogarnąłem ;)
0 x
ambasador
Posty: 131
Rejestracja: 22 grudnia 2017, 23:22

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ambasador »

roleta,żaluzja,trzeci stop...niby od przybytku głowa nie boli,ale nie ma też co przesadzać,za dużo tego naraz...
sprzedaj mi roletę :lol:
0 x
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

nie mam trzeciego stopu :) Roletę mam tylko jedną, już jej nie mogę oddać bo zostaną mi dziury w półeczce.


Przy okazji mały update czegoś co mnie mocno irytuje. Zawsze na lewarku automatu mam jakiś minimalny luz. Ogólnie system łącznia skrzyni z lewarkiem jest bardzo prymitywny, także właśnie kupiłem takie cudo:
Obrazek
To powinno rozwiązać problem :)
0 x
norbertsantana
Posty: 37
Rejestracja: 11 listopada 2017, 18:30

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: norbertsantana »

Kocham to auto całym serduszkiem, widzialbym tylko wieksza glebe mniejsze kolo z 90s i balon no i mam nadzieje ze po zimie jak wyjade 740 dailydrift to gdzies sie miniemy i obczaje sobie 760 na zywo :p
0 x
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

Większa gleba już odpada, teraz jest jak dla mnie idealny kompromis. Jest sztywno, da się normalnie jeździć, tylko czasem haczę o różne rzeczy podłogą / wydechem ;)

Mniejsze koło z 80's mam w zapasie, o takie, świeżo zregenerowane (był plan założyć je do złotej 744):
Obrazek

Z tym że w 760 mam tarcze 302mm i muszę mieć felgę minimalnie 16" ;)

Tak trochę w temacie: po przesiadce z Polarisów na Hydry jest dla mnie za miękko, serio jeżdżę znacznie wolniej w zakrętach. Znów zaczynam myśleć o 18" :lol:
0 x
ODPOWIEDZ