Na razie mimo prowokacji nie sprawdzałem odcinki, ale nic nie wykluczam
Obiecane foto spod maski, na szybko robione, bez mycia, bez picowania (zabiegi kosmetyczne pewno dopiero na wiosnę:
I jako gratis foto z dzisiaj z pozycji pilota:
Lubię to auto
Volvo 760 Turbo Intercooler
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
Kurde, ja mam dylemat który silnik wybrać Mam FK i FT. Już praktycznie wybrałem FK bo ludzie mówią że jest lepszy... Czym one dokładnie się różnią? Prócz tego że wcześniejsze FT nie miały natrysku oleju. No i różnica w bazowej mocy przez różnicę w doładowaniu.
0 x
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
O ile się nie mylę - tylko tym się różnią jeżeli chodzi o sam słupek No i w zależności od rocznika: kwadratowe/okrągłe zęby rozrządu.Plati pisze:Czym one dokładnie się różnią? Prócz tego że wcześniejsze FT nie miały natrysku oleju. No i różnica w bazowej mocy przez różnicę w doładowaniu.
0 x
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
A korby i tłoki? Ile jest w końcu w miarę bezpieczną wartością na seryjnym słupku? 300? 350?re5pect pisze:O ile się nie mylę - tylko tym się różnią jeżeli chodzi o sam słupek No i w zależności od rocznika: kwadratowe/okrągłe zęby rozrządu.Plati pisze:Czym one dokładnie się różnią? Prócz tego że wcześniejsze FT nie miały natrysku oleju. No i różnica w bazowej mocy przez różnicę w doładowaniu.
Zmiana w zębach rozrządu to coś w okolicach 1995r.
0 x
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
Korby i tłoki te same w FT/FK.
Bezpieczna wartość to bardzo ogólne pojęcie Ale w Szwecji ludzie chwalili się projektami w okolicach właśnie 300-350hp na fabrycznym dole (nie wiem jak długo u nich to jeździło).
Ale ale, droga do 300hp na 8V to nie jest tania zabawa, także o dół na początku przygody nie ma się co martwić.
Bezpieczna wartość to bardzo ogólne pojęcie Ale w Szwecji ludzie chwalili się projektami w okolicach właśnie 300-350hp na fabrycznym dole (nie wiem jak długo u nich to jeździło).
Ale ale, droga do 300hp na 8V to nie jest tania zabawa, także o dół na początku przygody nie ma się co martwić.
0 x
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
Są historie co 250 nie mieli a korby szły bokiemre5pect pisze: Ale ale, droga do 300hp na 8V to nie jest tania zabawa, także o dół na początku przygody nie ma się co martwić.
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
zazwyczaj było to jednak b230f z dołożonym turbo, a tam już nie jest tak kolorowo z wytrzymałością
Jak ktoś jeździ bez oleju to i przy mniejszych mocach może stać się coś złego.
Moim zdaniem dół w tych autach to najmniejszy problem
Jak ktoś jeździ bez oleju to i przy mniejszych mocach może stać się coś złego.
Moim zdaniem dół w tych autach to najmniejszy problem
0 x
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
Mi też sie wydaje,że dól nie jest najsłabszym ogniwem,prędzej skrzynia klęknie przy takich mocach,dlatego też myślę nad jej wzmocnieniem
Jak się jeżdzi na tak przerobionej skrzyni?Czuć w ogólę jakąś różnicę w stosunku do stockowej?re5pect pisze: Tak jest, AW71. Ponoć taki mod:
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=108965
0 x
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
Hmm, ciężko mi powiedzieć jak skrzynia chodziła przed modyfikacjami, ponieważ kupiłem ją w obecnym stanie.ambasador pisze:Jak się jeżdzi na tak przerobionej skrzyni?Czuć w ogólę jakąś różnicę w stosunku do stockowej?re5pect pisze: Tak jest, AW71. Ponoć taki mod:
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=108965
Jeżeli chodzi konkretnie o mój egzemplarz - trochę wyżej przeciąga biegi, przy czym zmiany biegów są raczej płynne. Przy kickdownie momentalnie zrzuca o 2 biegi w dół no i co najważniejsze - spokojnie wytrzymuje obecne moce (a regularnie zdarza mi się śmigać z gazem wciśniętym w podłogę).
0 x
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
re5pect pisze: ...skrzynia spokojnie wytrzymuje obecne moce...
No i tutaj się myliłem
0 x