Volvo 760 Turbo Intercooler

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

Postautor: re5pect » 30 października 2017, 23:16

MiKi:) pisze:Fajny wóz mimo że sedan 8-)


Sedan to słowo klucz w przypadku 7sety ;)

Sinuspi pisze:No gites gilettes, kiedy idzie na sprzedaż ? :roll:


Szczerze? Chyba nigdy. Za daleko to zaszło... Kto robi podobne rzeczy, ten wie o co chodzi...

Drewno deski wpadło i całkiem ładnie się komponuje:
Obrazek
Obrazek

Auto wróciło z firmy Dufał gdzie wyciągnięte zostały wszystkie drobne wgniotki + spore wgniecenie z tylnego błotnika. W końcu mogę bez komleksów parkować lewym bokiem do okna ;)

Ponadto 7seta miała bardzo położyć się na ziemię, nie wiem czy przed zimą zdążę to ogarnąć...

Z dalszych ciekawostek - zbliża się akcja poszukiwanie mocy, będzie dosyć grubo, ale w granicach rozsądku :) Szkoda nie wykorzystać obecnego potencjału.
Ostatnio zmieniony 21 marca 2020, 23:08 przez re5pect, łącznie zmieniany 3 razy.
2 x

David
Posty: 170
Rejestracja: 01 lutego 2015, 17:42

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

Postautor: David » 31 października 2017, 15:59

Dasz namiar na ramke do zegarów 52mm?
0 x
Kupię dyfer 3.31 do 700 lub zamienie na dyfer 3.73. PW.

Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

Postautor: V945turbo » 31 października 2017, 17:07

David pisze:Dasz namiar na ramke do zegarów 52mm?


Ramka jest hand made.

Aleś dowalił boazerii :twisted:
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F

Awatar użytkownika
clarksontop
Posty: 887
Rejestracja: 05 stycznia 2015, 22:28
Lokalizacja: KRA

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

Postautor: clarksontop » 31 października 2017, 17:13

re5pect pisze:Z dalszych ciekawostek - zbliża się akcja poszukiwanie mocy, będzie dosyć grubo, ale w granicach rozsądku :) Szkoda nie wykorzystać obecnego potencjału.


U Ciebie zawsze to dobrze wygląda, to chętnie będę czekał na relację:)

PS
ale deska do krojenia, ten podłokietnik 8-)
0 x

Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3060
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

Postautor: Sinuspi » 02 listopada 2017, 15:54

re5pect pisze:Auto wróciło z firmy Dufał gdzie wyciągnięte zostały wszystkie drobne wgniotki + spore wgniecenie z tylnego błotnika. W końcu mogę bez komleksów parkować lewym bokiem do okna ;)


Pożyjemy, - zobaczymy :) a szczególnie tą naprawę za 2 lata :lol:
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego

Awatar użytkownika
sambo
Posty: 1032
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

Postautor: sambo » 03 listopada 2017, 15:03

re5pect pisze:.....

Brakuje mi tylko tej prawej lampy...
Z minusów: będą problemy z przeglądem, no i chyba nie będzie działała elektryczna regulacja wysokości lamp (?). Ale cóż, generalnie takie samochody mają mało wspólnego z rozsądkiem ;)


czesc, to widziales:

https://www.tradera.com/item/343450/293 ... -usa-front

pozdro
Radek
0 x
Obrazek

David
Posty: 170
Rejestracja: 01 lutego 2015, 17:42

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

Postautor: David » 03 listopada 2017, 16:38

Z tym US frontem to bym się na twoim miejscu ogłosił na Turbobricksach na zamianę z EU frontem. Te do polifta nie są aż tak chodliwe u nas, a jak dla mnie nie warte 1500zł ściągnięcia ze Szwecji.
0 x
Kupię dyfer 3.31 do 700 lub zamienie na dyfer 3.73. PW.

re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

Postautor: re5pect » 24 listopada 2017, 00:14

Opóźniona odpowiedź grupowa ;)

Podłokietnik to zasługa Sambo, gdyby nie on to wnętrze było by dużo smutniejsze i miałoby zwykły podłokietnik z cupholderami (jeździłem z takim podłokietnikiem z 3 lata i może raz mi się przydał). Drewno robi robotę, także jeszcze raz: Radek, dziękuję!


Co do jakości firmy zajmującej się wgniotkami nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Widziałem auta które robili z 7 lat temu i nic złego się nie dzieje.

No i co do USA frontu - od jakiegoś czasu mam lewą lampę, właśnie udało mi się zamówić prawą prosto z USA :D "Szacowana dostawa: Wt. 5 gru. - Cz. 14 gru." Nie mogę się doczekać. Swoją drogą - dużo łatwiej można dostać lampy do przedliftowej 7sety. Serio, trochę się z tym namęczyłem.

No to czas na ciekawostkę:

Obrazek

W drugim/trzecim tygodniu grudnia będzie montaż + wszystkie niezbędne operacje żeby turbo siadło jak należy (modyfikacja dolotu, wydechu itp). Jeżeli chłopaki się wyrobią to oprócz tego auto poleci w dół :mrgreen:

Cel: -100pkt do praktyczności pojazdu, tym bardziej na zimę :lol:

Z update'ów: Polarisy zdjęte, na zimę wleciały Hydry. Oprócz tego nic nie robiłem / nie popsułem / nie popsuło się (...chyba to dobre info) ;)
0 x

Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

Postautor: wujek » 24 stycznia 2018, 16:26

co tam jak tam?
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar

re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: Volvo 760 Turbo Intercooler

Postautor: re5pect » 24 stycznia 2018, 21:03

Autko żyje i śmiga :)

Odnośnie ostatniego posta:
Lampa USA którą zamówiłem nie doszła (anulowane zamówienie), także na razie odpuściłem sprawę. Swoją drogą zmieniła mi się trochę koncepcja wyglądu zewnętrznego, będzie za jakiś czas kilka ciekawych zmian (wleci parę frutów), do tego może trochę kontrowersyjnych tuningów :V Serio, będzie ciekawie. Części już są, ale czekam na polerkę i na wiosnę ;)

GT2871 wleciało pod maskę. Było sporo dłubania... Teoretycznie pasowałoby wyrzucić klimatyzację, ale po licznych walkach udało się wszystko ogarnąć.
Wleciał kolektor po portingu + adapter t3->t4 + turbo (były zestaw od Kuby).
Do tego czujnik EGT wleciał między kolektor wydechowy, a turbinę, co w końcu daje wiarygodny pomiar. Swoją drogą - czasem po mocniejszej jeździe kolektor się świeci ;)

Aktualne ustawienie z GT2871 to stabilne 1.3bar, chłopaki sugerowali żebym dmuchnął 1.5bar, ale jednak boję się że mogłoby się to źle skończyć (z drugiej strony obecna konfiguracja spokojnie wyrobi pod 1.5bar).

Ze wcześniejszą turbiną kółko rozrządu było ustawione na -4'. Z nowym turbo: +5'. Zmiana można powiedzieć "o jeden ząbek". Turbodziura oczywiście jest, ale przyspieszenie jest bardzo zadowalające - nie ma problemu np. z szybkim wyprzedzaniem na autostradzie. 160km/h do 220km/h mija bardzo szybko i bez puchnięcia. Z rzeczy mechanicznych zostało mi jechać na regulację LPG, po przestawieniu rozrządu o 9' wymagane są spore korekty.

Co by tu jeszcze dodać. Było mokro, był śnieg, no wyszalałem się. Auto niesamowicie mnie cieszy i jazda nim rekompensuje mi cierpienia związane z modyfikacjami. Pasażerowie których woziłem byli bardzo pozytywnie zaskoczeni osiągami (...w tym kilku ziomków od BMW ;) ).

Na dniach postaram się dodać jakieś foto spod maski. Do wiosny postaram się ogarnąć auto wizualnie do końca.
1 x


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości