ładne te felgi,jaki to rozmiar?
edit:już znalazłem- Rial Mesh 15x7j,et11, 5x108,otwór centrujący 65,1
szukam właśnie takich złotych felg,ale wolałbym 16 lub 17 cali...z drugiej strony podobają mi się duże balony
gdybyś chciał się ich pozbyć to rzuć ceną na pw
Volvo 760 Turbo Intercooler
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
Mesh poszły w świat razem z bodykitem Theisa, to są Remotec pochodzące z bodykitu Haussera. 15x7,5J, ET10, 65,1.ambasador pisze:ładne te felgi,jaki to rozmiar?
edit:już znalazłem- Rial Mesh 15x7j,et11, 5x108,otwór centrujący 65,1
szukam właśnie takich złotych felg,ale wolałbym 16 lub 17 cali...z drugiej strony podobają mi się duże balony
gdybyś chciał się ich pozbyć to rzuć ceną na pw
Ze względu ma kolejną zmianę koncepcji 744 (chyba już 5 raz) felgi już wstępnie zmieniły właściciela, ale to już w sumie inne auto / inny temat
Moim zdaniem 17" to minimum do tych aut jeżeli ktoś myśli o szybszej jeździe
0 x
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
No to post niespodzianka.
Zepsułem kolejną AW71L Nowa skrzynia z nowym olejem wytrzymała rok przy zmniejszonym doładowaniu.
Historia w skrócie: pewnego poranka odpalam auto, przez pierwsze 5 minut jadę na jedynce i skrzynia nie chce wrzucić dwójki. Po 5m wszystko wracało do normy. To samo co rok wcześniej, pierwsze oznaki padającego automatu (ostatnio po takich objawach jeździłem jeszcze około miesiąca).
Padła decyzja: m90.
Kilka telefonów/wiadomości, znalazłem kompletny swap od Mikołaja z Nałęczowa. Szukałem kogoś kto ogarnie sprawę przekładki, Kogutos powiedział że nie będzie problemu.
Plan: niedziela okolice 6:00 wyjazd do Nałęczowa po graty, potem odstawiam furę do Lublina, wracam BlaBlaCarem. Wszystko dograne.
Niedziela okolice 7:00: auto stanęło, skrzynia całkiem umarła Znowu kilka telefonów, zostawiłem auto w krzakach, załatwiłem podwózkę do wypożyczalni lawet, wziąłem lawetę na 24h, podjechałem po grata:
#re5pectlaweciarz epizod 2, jak zawsze na przypale.
Udało się dojechać do Nałęczowa, tam oczywiście trochę się zagadaliśmy, potem wycieczka do Lublina, tam również coś pogadaliśmy
Plan: m90 + konwersja na jednomas. Mam nadzieję że wytrzyma.
Z jednej strony szkoda że automat padł, tym bardziej że rok temu nie mało w niego zainwestowałem. Z drugiej strony fajnie że w końcu ten badziew wyleci z auta na korzyść m90, tym bardziej że...
AW71
1st 2.45
2nd 1.45
3rd 1.00
4th 0.69
VS:
M90L:
1st - 3,91:1
2nd - 2,2:1
3rd - 1,38:1
4th - 1:1
5th - 0,81:1
M90H:
1st - 3,54:1
2nd - 2,05:1
3rd - 1,38:1
4th - 1:1
5th - 0,81:1
(nie wiem czy mam m90L czy m90H...)
Będę aktualizował temat
Zepsułem kolejną AW71L Nowa skrzynia z nowym olejem wytrzymała rok przy zmniejszonym doładowaniu.
Historia w skrócie: pewnego poranka odpalam auto, przez pierwsze 5 minut jadę na jedynce i skrzynia nie chce wrzucić dwójki. Po 5m wszystko wracało do normy. To samo co rok wcześniej, pierwsze oznaki padającego automatu (ostatnio po takich objawach jeździłem jeszcze około miesiąca).
Padła decyzja: m90.
Kilka telefonów/wiadomości, znalazłem kompletny swap od Mikołaja z Nałęczowa. Szukałem kogoś kto ogarnie sprawę przekładki, Kogutos powiedział że nie będzie problemu.
Plan: niedziela okolice 6:00 wyjazd do Nałęczowa po graty, potem odstawiam furę do Lublina, wracam BlaBlaCarem. Wszystko dograne.
Niedziela okolice 7:00: auto stanęło, skrzynia całkiem umarła Znowu kilka telefonów, zostawiłem auto w krzakach, załatwiłem podwózkę do wypożyczalni lawet, wziąłem lawetę na 24h, podjechałem po grata:
#re5pectlaweciarz epizod 2, jak zawsze na przypale.
Udało się dojechać do Nałęczowa, tam oczywiście trochę się zagadaliśmy, potem wycieczka do Lublina, tam również coś pogadaliśmy
Plan: m90 + konwersja na jednomas. Mam nadzieję że wytrzyma.
Z jednej strony szkoda że automat padł, tym bardziej że rok temu nie mało w niego zainwestowałem. Z drugiej strony fajnie że w końcu ten badziew wyleci z auta na korzyść m90, tym bardziej że...
AW71
1st 2.45
2nd 1.45
3rd 1.00
4th 0.69
VS:
M90L:
1st - 3,91:1
2nd - 2,2:1
3rd - 1,38:1
4th - 1:1
5th - 0,81:1
M90H:
1st - 3,54:1
2nd - 2,05:1
3rd - 1,38:1
4th - 1:1
5th - 0,81:1
(nie wiem czy mam m90L czy m90H...)
Będę aktualizował temat
1 x
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
morderca
przy jakim (zmniejszonym)doładowaniu ta skrzynia umarła?
przy jakim (zmniejszonym)doładowaniu ta skrzynia umarła?
0 x
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
Około 1.2bar, ogólnie na tej skrzyni ciężko było dmuchnąć coś więcej żeby było stabilnie.ambasador pisze:morderca
przy jakim (zmniejszonym)doładowaniu ta skrzynia umarła?
0 x
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
Przy mocniejszych silnikach jedyny słuszny wybór to M90, wersja H jest fajniejsza. Niestety ciężko na nią trafić bo fabrycznie była głównie w whiteblokach i dieslach ale w razie potrzeby przednie części obudowy są wymienne i można skrzynię z whitebloka/diesla dopasować do redblocka lub odwrotnie.
0 x
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
Przy duzym booscie skrzynia nie radzi sobie z Nm i zaczyna przeciagac, boost idzie w peak, ecu odcina boost, skrzynia znow zaczyna kleić i sytuacja sie powtarza. Mowimy to o okolicach 400Nm, to dwa razy wiecej niz seria.ambasador pisze:nie rozumiem co ma skyrznia do stabilności ładowania?
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 15 lutego 2018, 15:03
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
Cztery czy pięć wystrojonych silników z 13c pod maską. Wszystkie manuale trzymają stabilne 1,2 bar ze znikomym peakiem. Jeden automat nie może dmuchnąć więcej jak 0,95 bar. Sztanga naciągnięta i sprawdzona,że jest od wersji HPT,MBC rozkręcone na maks i nic. Peak na 1,15-1,2 i potem spadek na 0,95. Tak samo mapa paliwa w automacie wychodzi całkowicie inaczej. Porusza się po innych krzywych niż manuale. Ewidentnie widać ,że automat nie jest w stanie tak obciążyć silnika jak manual.ambasador pisze:nie rozumiem co ma skyrznia do stabilności ładowania?
Jak tutaj wjedzie manual to będzie dowód na tą tezę. Właściciel będzie czuł pod dupohamownią czy jest lepiej oraz będzie widać po doładowaniu czy coś się zmieni.
0 x
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Volvo 760 Turbo Intercooler
A próbowałeś EZK od FB montować do takiego dmuchniętego turbo?? Do tego Stage 1 to minimum (lepiej samemu sobie mapę napisać - gdy nie mamy standalone).zachatąwujta pisze:Tak samo mapa paliwa w automacie wychodzi całkowicie inaczej. Porusza się po innych krzywych niż manuale. Ewidentnie widać ,że automat nie jest w stanie tak obciążyć silnika jak manual.
Co do obciążenia przez skrzynię - masz rację, bo automat działa jak sprzęgło wiskotyczne, ale jak stroję gaz i zbieram mapy, to sobie blokuję przełożenia, od 1 do 3 biegu i około 170km/h - masz taką możliwość, potem 4 i nadbieg już się tak różowo nie da, ale nawet dla szybszego kierowcy pozbieranie punktów odniesienia przy obciążeniach do 3 biegu jest wystarczające.
0 x