245 USA 84' D24T+IC+

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 1307
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18
Lokalizacja: Radom

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: Sinuspi » 22 sierpnia 2018, 22:19

swital pisze:
Sinuspi pisze:K-jet po 15 latach stania tylko na zabawki. Jak koniecznie chcesz to pomogę go ogarnąć :-)
K-jetronic jeden model do 200/700/900 różnice mogą być we wczesnych wtryskach Lucas a nie Bosch no i rozdzielaczu. Wznios iglicy.

korba z takiego k-jeta to chyba dobra rzecz, o ile mnie pamięć nie myli to b23e miało najgrubsze korby ever - 13mm :?:
Tak jak Kuba napisał, potrzebna mi tylko buda, co jeszcze da się wytargać to pójdzie w świat, co zostanie metalowego na złom, a reszta śmietnik.
Teoretycznie jest to k-jet z 83r, według katalogów w 83' 245 GLT miały właśnie B23E, szukałem jakiegoś oznaczenia na bloku, ale pod maską jest syf niesamowity i wszystko elegancko pokryte ochronną warstwą oleju z brudem.


No tak B23 jak kojarzę miały wszystko " u dołu" grubsze. Stare oznaczenia rb nie były po gorącej stronie ? Wałek w głowicy też może zaskoczyć ;)
0 x
Czy "+" czy "-" zawsze jest sinus.

swital
Posty: 393
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: swital » 23 sierpnia 2018, 22:53

Wałek jest A. Co do oznaczeń to mam tylko numer części, nabity na bloku za aparatem zapłonowym, jednak nic z niego nie wynika. Trzeba będzie więcej rozebrać i domyć.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico


Wróć do „Pokaż swoje Volvo!”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości