Strona 8 z 9

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

: 22 marca 2018, 22:00
autor: JoeM
clarksontop pisze:z tego co widziałem tanie były. gratulacje.
i blisko :)

Virgo rządzą !

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

: 22 marca 2018, 22:40
autor: swital
clarksontop pisze:z tego co widziałem tanie były. gratulacje.
jeszcze pisiąt złotych utargowałem
JoeM pisze:i blisko :)
Virgo rządzą !
tylko dzięki temu udało się kupić, facet pytał co ta za unikatowe felgi że tyle ludzi dzwoni o nie :D

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

: 24 kwietnia 2018, 00:28
autor: swital
No nie może być tak, że kupuje się poszukiwane felgi, w dobrej cenie i one są super :D Okazało się, że 2 sztuki to ósemki, jedna ma bicie od wew. i tylko jedna jest w miarę ok, - tylko rant do pod prostowania. Ogólna diagnoza to 800zł za prostowanie.
Na szczęście sprzedający okazał się w porządku i po dogadaniu felgi zostały u mnie po cenie złomu.
Chce je oddać do wawy do http://www.renowacjafelg.pl, żeby zrobić kompleksowo. Może się uda i da się na nich później jeździć :D

Dziś była akcja miska, którą odwlekałem od 4 lat :o Jak to jest przy swapach, nie wszystko pasuje i trzeba rzeźbić, tak właśnie był wyrzeźbiony spływ oleju z turbo w misce olejowej. Miska była spawana zimą, na średnim sprzęcie, a że to kawał aluminium to nie udało się dobrze położyć spawów i od samego początku w tym miejscu sączył mi się olej.
Doraźne miało być zasmarowanie tego silikonem i tak właśnie przejeździłem 4 lata :mrgreen: mimo to cały czas w tym miejscu zbierał się olej, z czasem zaczęło pocić się coraz mocniej, aż się zebrałem w sobie żeby wytargać miskę.
Nie polecam nikomu takiej zabawy, łatwiej chyba wyjąć cały silnik niż go podwieszać i opuszczać belkę pod nim. Trzeba odkręcać maglownicę, stabilizator, wahacze i uważać na przewody hamulcowe, a i tak jest ciasno.
Obrazek

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

: 14 sierpnia 2018, 00:24
autor: swital
200 jeździ dalej, tak samo z miski dalej sączy się olej :roll: trochę mniej, ale jednak.

Obrazek

robię też zastępcę 200, ale opornie idzie. Była benzyna w manuala, a ma wyjść diesel w automacie.

Obrazek

dziś przywiozłem długo poszukiwanego dawcę skorupy :) niby nie wygląda jakoś super, ale buda nie była rzeźbiona, cała ma drugi lakier, wszędzie 200-300 um. Z autem kupiłem komplet drzwi w super stanie i są 2 klapy z małą szybą w stanie takim, że aż sam sobie zazdroszczę :lol:

Obrazek

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

: 14 sierpnia 2018, 07:57
autor: sambo
5 cylindrowy diesel do budy 245 ? z jaka to skrzynia można skręcić?
Fajny dawca z opcja dodatkowej wentylacji progów ;)

trzymam kciuki!

sambo

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

: 14 sierpnia 2018, 10:46
autor: dom?n
Na dawcy jest mój ulubiony kolor nadwozia z tych fabrycznych :)

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

: 16 sierpnia 2018, 02:26
autor: swital
Okazało się, że dawca miał kiedyś przeszczep :D :D Wyjechał z fabryki jako GLT 83r B23E + AW71 i tak właśnie wygląda, jedynie nie jestem pewien co za silnik dokładnie siedzi pod maską, napewno k-jet ale jaki? Natomiast VIN i tabliczka mówi o DL 78r z gaźnikowym B21A + M45 :mrgreen:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Podobno auto stało 15 lat, służyło za magazyn części dlatego też mało co w nim zostało. Wnętrza brak, pod maską też duże braki, z osprzętu tylko pompa wspomagania została, nawet korek wlewu oleju został zastąpiony szmatą :shock: silnik stoi dęba :mrgreen:

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

: 16 sierpnia 2018, 15:36
autor: Sinuspi
K-jet po 15 latach stania tylko na zabawki. Jak koniecznie chcesz to pomogę go ogarnąć :-)
K-jetronic jeden model do 200/700/900 różnice mogą być we wczesnych wtryskach Lucas a nie Bosch no i rozdzielaczu. Wznios iglicy.

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

: 16 sierpnia 2018, 15:43
autor: takijedenkuba
To tylko dawca karoserii.

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

: 22 sierpnia 2018, 21:21
autor: swital
Sinuspi pisze:K-jet po 15 latach stania tylko na zabawki. Jak koniecznie chcesz to pomogę go ogarnąć :-)
K-jetronic jeden model do 200/700/900 różnice mogą być we wczesnych wtryskach Lucas a nie Bosch no i rozdzielaczu. Wznios iglicy.
korba z takiego k-jeta to chyba dobra rzecz, o ile mnie pamięć nie myli to b23e miało najgrubsze korby ever - 13mm :?:
Tak jak Kuba napisał, potrzebna mi tylko buda, co jeszcze da się wytargać to pójdzie w świat, co zostanie metalowego na złom, a reszta śmietnik.
Teoretycznie jest to k-jet z 83r, według katalogów w 83' 245 GLT miały właśnie B23E, szukałem jakiegoś oznaczenia na bloku, ale pod maską jest syf niesamowity i wszystko elegancko pokryte ochronną warstwą oleju z brudem.