245 USA 84' D24T+IC+

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
JoeM
Posty: 1484
Rejestracja: 23 listopada 2014, 15:49
Lokalizacja: Poznań / Wiry
Kontaktowanie:

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: JoeM » 22 marca 2018, 22:00

clarksontop pisze:z tego co widziałem tanie były. gratulacje.


i blisko :)

Virgo rządzą !
0 x

swital
Posty: 383
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: swital » 22 marca 2018, 22:40

clarksontop pisze:z tego co widziałem tanie były. gratulacje.


jeszcze pisiąt złotych utargowałem

JoeM pisze:i blisko :)
Virgo rządzą !

tylko dzięki temu udało się kupić, facet pytał co ta za unikatowe felgi że tyle ludzi dzwoni o nie :D
1 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico

swital
Posty: 383
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: swital » 24 kwietnia 2018, 00:28

No nie może być tak, że kupuje się poszukiwane felgi, w dobrej cenie i one są super :D Okazało się, że 2 sztuki to ósemki, jedna ma bicie od wew. i tylko jedna jest w miarę ok, - tylko rant do pod prostowania. Ogólna diagnoza to 800zł za prostowanie.
Na szczęście sprzedający okazał się w porządku i po dogadaniu felgi zostały u mnie po cenie złomu.
Chce je oddać do wawy do http://www.renowacjafelg.pl, żeby zrobić kompleksowo. Może się uda i da się na nich później jeździć :D

Dziś była akcja miska, którą odwlekałem od 4 lat :o Jak to jest przy swapach, nie wszystko pasuje i trzeba rzeźbić, tak właśnie był wyrzeźbiony spływ oleju z turbo w misce olejowej. Miska była spawana zimą, na średnim sprzęcie, a że to kawał aluminium to nie udało się dobrze położyć spawów i od samego początku w tym miejscu sączył mi się olej.
Doraźne miało być zasmarowanie tego silikonem i tak właśnie przejeździłem 4 lata :mrgreen: mimo to cały czas w tym miejscu zbierał się olej, z czasem zaczęło pocić się coraz mocniej, aż się zebrałem w sobie żeby wytargać miskę.
Nie polecam nikomu takiej zabawy, łatwiej chyba wyjąć cały silnik niż go podwieszać i opuszczać belkę pod nim. Trzeba odkręcać maglownicę, stabilizator, wahacze i uważać na przewody hamulcowe, a i tak jest ciasno.
Obrazek
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico

swital
Posty: 383
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: swital » 14 sierpnia 2018, 00:24

200 jeździ dalej, tak samo z miski dalej sączy się olej :roll: trochę mniej, ale jednak.

Obrazek

robię też zastępcę 200, ale opornie idzie. Była benzyna w manuala, a ma wyjść diesel w automacie.

Obrazek

dziś przywiozłem długo poszukiwanego dawcę skorupy :) niby nie wygląda jakoś super, ale buda nie była rzeźbiona, cała ma drugi lakier, wszędzie 200-300 um. Z autem kupiłem komplet drzwi w super stanie i są 2 klapy z małą szybą w stanie takim, że aż sam sobie zazdroszczę :lol:

Obrazek
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico

Awatar użytkownika
sambo
Posty: 833
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: sambo » 14 sierpnia 2018, 07:57

5 cylindrowy diesel do budy 245 ? z jaka to skrzynia można skręcić?
Fajny dawca z opcja dodatkowej wentylacji progów ;)

trzymam kciuki!

sambo
0 x
Obrazek

Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 1885
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: dom?n » 14 sierpnia 2018, 10:46

Na dawcy jest mój ulubiony kolor nadwozia z tych fabrycznych :)
0 x
'79 volvo 242 DL · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą

re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D


Wróć do „Pokaż swoje Volvo!”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość