245 USA 84' D24T+IC+

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
mamvolvo
Posty: 69
Rejestracja: 14 sierpnia 2016, 11:33

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: mamvolvo » 06 sierpnia 2017, 19:30

tydzień temu mijałem go na jedynce , jechal z przyczepą,
0 x

swital
Posty: 374
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: swital » 06 sierpnia 2017, 19:44

kapsel pisze:Ile ci wychodzi spalanie na trasie z klimą i przy jakich prędkościach?

120-130km/h jeżdżę po trasie to spalanie mam równo 8l. Na pełnym baku robię 530mil.
mamvolvo pisze:tydzień temu mijałem go na jedynce , jechal z przyczepą,

mogło tak być :)
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico

Awatar użytkownika
JoeM
Posty: 1462
Rejestracja: 23 listopada 2014, 15:49
Lokalizacja: Poznań / Wiry
Kontaktowanie:

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: JoeM » 06 sierpnia 2017, 22:00

Nie widziałem tego Łosia 2 lata. Wyglądam i jeździ coraz lepiej. Będzie co oglądać następnym razem. Tylko kiedy ;)

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
0 x

swital
Posty: 374
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: swital » 30 września 2017, 01:12

nakręciło się następne kilka mil - 198tyś
Obrazek

była też niespodziewana konserwacja podwozia i tylnej klapy ;) czyt. w trasie puściła uszczelka pod spływem turbo i cała podłoga razem z klapą cała w oleju :lol: już się bałem, że to turbo puściło, ale po umyciu całego dołu i odpaleniu pokazało gdzie puszcza
Obrazek

bardzo brakowało mi drugiego gniazda zapalniczki, więc sobie takie zamontowałem
Obrazek

Chyba zmieni się przeznaczenie auta, już nie będzie daily na trasy. Planuję zakup czegoś młodszego, trochę mi szkoda ganiać dwusetę, nie będzie to volvo no bo ile można :lol: poszukiwania trwają 8-)
Z braku sensownego dawcy budy i po tym jak kolejny blacharz-lakiernik się nie popisał w przypadku 480'tki robimy moc w 245 :twisted:

Leżą już nowe końcówki wtrysków tzw. GTD
Obrazek

Idzie do mnie większe turbo - K24 z mercedesa, podobno p&p :) i szukam też większej pompy wtryskowej/głowicy, taka 12mm z cumminsa najlepsza by była :D
Poza paroma dziurami w poszyciu dwusety całość trzyma się kupy i nie rozleci się, więc spokojnie ;)
4 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico

takijedenkuba
Posty: 1642
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: takijedenkuba » 30 września 2017, 07:33

Kradnę zdjęcie z wózkiem widłowym ;)
0 x

swital
Posty: 374
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: swital » 27 października 2017, 15:10

Nowe końcówki wtrysków, ciśnienie ustawione na 165bar, poprawiony kąt wtrysku, poprawiona dawka i zapierdziela jeszcze lepiej :D ale przez to dwuseta się wzięła i popsuła bo spalanie spadło do 7,1l/100km przy 120-140km/h po trasie :lol:
Tydzień temu strzeliło 200 tyś mil, ciekawe czy po raz pierwszy
Obrazek
3 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico

David
Posty: 171
Rejestracja: 01 lutego 2015, 17:42

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: David » 28 października 2017, 14:22

Końcówki zamawiałeś na internecie? Dasz namiar?
0 x
Kupię dyfer 3.31 do 700 lub zamienie na dyfer 3.73. PW.

swital
Posty: 374
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: swital » 28 października 2017, 16:56

iparts.pl
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico

Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 1866
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: dom?n » 28 października 2017, 20:06

Jestem jeszcze większym fanem tego wozu odkąd zaczął służyć do codziennego użytku.

Proszę o więcej takich zabytków w tym kraju!

Dobra robota Śwital.
1 x
'79 volvo 242 DL · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą

re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D

David
Posty: 171
Rejestracja: 01 lutego 2015, 17:42

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: David » 29 października 2017, 14:31

A nie myślałeś żeby wsadzić końcówki od TDS-a? Gdzieś kiedyś czytałem że pasują a lepiej rozpylają.
0 x
Kupię dyfer 3.31 do 700 lub zamienie na dyfer 3.73. PW.


Wróć do „Pokaż swoje Volvo!”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: knefel i 3 gości