245 USA 84' D24T+IC+

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
JoeM
Posty: 1525
Rejestracja: 23 listopada 2014, 15:49
Lokalizacja: Poznań / Wiry
Kontaktowanie:

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: JoeM » 22 marca 2018, 22:00

clarksontop pisze:z tego co widziałem tanie były. gratulacje.


i blisko :)

Virgo rządzą !
0 x

swital
Posty: 390
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: swital » 22 marca 2018, 22:40

clarksontop pisze:z tego co widziałem tanie były. gratulacje.


jeszcze pisiąt złotych utargowałem

JoeM pisze:i blisko :)
Virgo rządzą !

tylko dzięki temu udało się kupić, facet pytał co ta za unikatowe felgi że tyle ludzi dzwoni o nie :D
1 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico

swital
Posty: 390
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: swital » 24 kwietnia 2018, 00:28

No nie może być tak, że kupuje się poszukiwane felgi, w dobrej cenie i one są super :D Okazało się, że 2 sztuki to ósemki, jedna ma bicie od wew. i tylko jedna jest w miarę ok, - tylko rant do pod prostowania. Ogólna diagnoza to 800zł za prostowanie.
Na szczęście sprzedający okazał się w porządku i po dogadaniu felgi zostały u mnie po cenie złomu.
Chce je oddać do wawy do http://www.renowacjafelg.pl, żeby zrobić kompleksowo. Może się uda i da się na nich później jeździć :D

Dziś była akcja miska, którą odwlekałem od 4 lat :o Jak to jest przy swapach, nie wszystko pasuje i trzeba rzeźbić, tak właśnie był wyrzeźbiony spływ oleju z turbo w misce olejowej. Miska była spawana zimą, na średnim sprzęcie, a że to kawał aluminium to nie udało się dobrze położyć spawów i od samego początku w tym miejscu sączył mi się olej.
Doraźne miało być zasmarowanie tego silikonem i tak właśnie przejeździłem 4 lata :mrgreen: mimo to cały czas w tym miejscu zbierał się olej, z czasem zaczęło pocić się coraz mocniej, aż się zebrałem w sobie żeby wytargać miskę.
Nie polecam nikomu takiej zabawy, łatwiej chyba wyjąć cały silnik niż go podwieszać i opuszczać belkę pod nim. Trzeba odkręcać maglownicę, stabilizator, wahacze i uważać na przewody hamulcowe, a i tak jest ciasno.
Obrazek
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico

swital
Posty: 390
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: swital » 14 sierpnia 2018, 00:24

200 jeździ dalej, tak samo z miski dalej sączy się olej :roll: trochę mniej, ale jednak.

Obrazek

robię też zastępcę 200, ale opornie idzie. Była benzyna w manuala, a ma wyjść diesel w automacie.

Obrazek

dziś przywiozłem długo poszukiwanego dawcę skorupy :) niby nie wygląda jakoś super, ale buda nie była rzeźbiona, cała ma drugi lakier, wszędzie 200-300 um. Z autem kupiłem komplet drzwi w super stanie i są 2 klapy z małą szybą w stanie takim, że aż sam sobie zazdroszczę :lol:

Obrazek
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico

Awatar użytkownika
sambo
Posty: 848
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: sambo » 14 sierpnia 2018, 07:57

5 cylindrowy diesel do budy 245 ? z jaka to skrzynia można skręcić?
Fajny dawca z opcja dodatkowej wentylacji progów ;)

trzymam kciuki!

sambo
0 x
Obrazek

Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 1945
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: dom?n » 14 sierpnia 2018, 10:46

Na dawcy jest mój ulubiony kolor nadwozia z tych fabrycznych :)
0 x
'79 volvo 242 DL · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą

re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D

swital
Posty: 390
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: swital » 16 sierpnia 2018, 02:26

Okazało się, że dawca miał kiedyś przeszczep :D :D Wyjechał z fabryki jako GLT 83r B23E + AW71 i tak właśnie wygląda, jedynie nie jestem pewien co za silnik dokładnie siedzi pod maską, napewno k-jet ale jaki? Natomiast VIN i tabliczka mówi o DL 78r z gaźnikowym B21A + M45 :mrgreen:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Podobno auto stało 15 lat, służyło za magazyn części dlatego też mało co w nim zostało. Wnętrza brak, pod maską też duże braki, z osprzętu tylko pompa wspomagania została, nawet korek wlewu oleju został zastąpiony szmatą :shock: silnik stoi dęba :mrgreen:
1 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico

Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 1222
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18
Lokalizacja: Radom

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: Sinuspi » 16 sierpnia 2018, 15:36

K-jet po 15 latach stania tylko na zabawki. Jak koniecznie chcesz to pomogę go ogarnąć :-)
K-jetronic jeden model do 200/700/900 różnice mogą być we wczesnych wtryskach Lucas a nie Bosch no i rozdzielaczu. Wznios iglicy.
1 x
Czy "+" czy "-" zawsze jest sinus.

takijedenkuba
Posty: 1668
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: takijedenkuba » 16 sierpnia 2018, 15:43

To tylko dawca karoserii.
0 x

swital
Posty: 390
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: swital » 22 sierpnia 2018, 21:21

Sinuspi pisze:K-jet po 15 latach stania tylko na zabawki. Jak koniecznie chcesz to pomogę go ogarnąć :-)
K-jetronic jeden model do 200/700/900 różnice mogą być we wczesnych wtryskach Lucas a nie Bosch no i rozdzielaczu. Wznios iglicy.

korba z takiego k-jeta to chyba dobra rzecz, o ile mnie pamięć nie myli to b23e miało najgrubsze korby ever - 13mm :?:
Tak jak Kuba napisał, potrzebna mi tylko buda, co jeszcze da się wytargać to pójdzie w świat, co zostanie metalowego na złom, a reszta śmietnik.
Teoretycznie jest to k-jet z 83r, według katalogów w 83' 245 GLT miały właśnie B23E, szukałem jakiegoś oznaczenia na bloku, ale pod maską jest syf niesamowity i wszystko elegancko pokryte ochronną warstwą oleju z brudem.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico


Wróć do „Pokaż swoje Volvo!”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości