245 USA 84' D24T+IC+
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
Oryginalny.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
No to pochwaliłem albo fonderal wykrakałeś, dziś rano plama pod samochodem - czerwona. Zbiorniczek wspomagania pusty i mokra prawa manszeta. Dwa dni było dobrze wszyscy qwa fachowcy i specjaliści chcesz mieć dobrze to zrób sobie sam, taka prawda.fonderal pisze:Słomiana powiadasz... Nie żeby coś, ale moja maglownica po regeneracji na Słomianej wytrzymała niecałe 7 miesięcy. Gwarancja była na pół roku pod warunkiem wymiany pompy na nową (!), a mówił o tym ledwo widoczny stempel na odwrocie kwitka. Siedem stów poszło się...
Trzymam kciuki, żeby z Twoją było inaczej.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
Ano tak to niestety wygląda i nie widać, żeby miało się coś zmienićswital pisze:chcesz mieć dobrze to zrób sobie sam, taka prawda.
Sam mam w piwnicy maglownicę do regeneracji i szczerze mówiąc jestem w kropce, nie wiem komu zaufać...
0 x
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
Maglownica poprawiona w ramach gwarancji dodatkowo wymienili manszety z plastików (strasznie strzelały przy skręcaniu) na gumowe z odpowietrzeniem. 3 dzień, płynu nie ubywa i wszędzie sucho od razu pompa wspomagania poleciała do regeneracji
odebrałem od tapicera fotel kierowcy, w końcu nie straszy. Przy okazji dołożyłem maty do podgrzewania
tak było
tak jest
Dziś wskoczyło 187k mil
Walczyłem też z tym wskazaniem temp. ale okazuje się, że ten typ tak ma i przy takim wskazaniu utrzymuje 82-85st, co zrobić.
Trwa test spalania, jak widać na połowie baku zrobione 180mil ~290km, 100% miasto przy odcinkach po 3-4km
odebrałem od tapicera fotel kierowcy, w końcu nie straszy. Przy okazji dołożyłem maty do podgrzewania
tak było
tak jest
Dziś wskoczyło 187k mil
Walczyłem też z tym wskazaniem temp. ale okazuje się, że ten typ tak ma i przy takim wskazaniu utrzymuje 82-85st, co zrobić.
Trwa test spalania, jak widać na połowie baku zrobione 180mil ~290km, 100% miasto przy odcinkach po 3-4km
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
a co z blacharką? Fotel kierowcy nie odróżnia się zbyt mocno od fotela pasażera?
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
Odróżnia się, jest jaśniejszy, ale niestety tylko taki materiał byłem w stanie załatwić, i tak czekałem na niego 3 tygodnie. To rozwiązanie budżetowe i tymczasowe, do momentu znalezienia oryginalnego poszycia lub nadmiaru gotówki.
Blachę trzeba zrobić, leżą wszystkie reperaturki, ale nie wiem czy w tej budzie warto, narazie samochód i tak ma jeździć, a nie wyglądać - niestety.
Blachę trzeba zrobić, leżą wszystkie reperaturki, ale nie wiem czy w tej budzie warto, narazie samochód i tak ma jeździć, a nie wyglądać - niestety.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
Dawno nic nie pisałem, a po drodze wydarzyło się kilka rzeczy to trzeba uaktualnić. Nie, niestety blacha jeszcze nietknięta
Od początku zaczynając to maglownica była jeszcze 2 razy na poprawkach w ramach gwarancji... maskara, nie polecam zakładu na ul. słomianej w wawie
Na wiosnę odświeżyłem felgi i założyłem nowe letnie opony uniroyal rainexpert
Zabrałem się za uruchomienie klimatyzacji, ale kompresor okazał się być zatarty, więc wymieniony na drugi i klima śmiga na r134a. Jakiś czas temu definitywnie zakończył żywot wentylator nawiewu, po 2 próbach ratowania go zamówiłem nowy ze stanów razem z opornicą.
Po 33 latach poddały się węże chłodnicze: najpierw jeden od nagrzewnicy, później na czeskiej autostradzie w środku nocy strzelił wąż od chłodniczki oleju, jak zacząłem sprawdzać resztę to zaczęły rozpadać się w rękach. Tymczasowo układ poskładany na takich wężach jak na foto a oryginalne wysłałem na wzór do dorobienia silikonowych
200 cały czas lata na trasie Polska - Niemcy i kręci kilometry
189k mil
191k mil
mało wyraźne 193k mil
i ostatnio 194k mil
Udało się opanować wskaźnik temp. silnika i teraz stoi sztywno w połowie skali, winny był czujnik, a ja tyle się naszukałem.
Wleciały elektryczne szyby na przód i przyciski chwilowo na sztukę wyglądają jak na foto, muszę znaleźć jakieś ramki do nich.
2 tyg temu robiłem trasę z przyczepką na haku i tym tłumaczyłem sporo większe spalanie, ale dziś znalazłem winowajcę - pęknięty przewód od 6 wtryskiwacza. Zalutowany mosiądzem i chwilę wytrzyma, a w domu mam gdzieś komplet na zapas to się wymieni
Z zewnątrz nic się nie zmieniło, kręci kilometry, jeździ jak głupia nawet 180km/h i mało pali
Od początku zaczynając to maglownica była jeszcze 2 razy na poprawkach w ramach gwarancji... maskara, nie polecam zakładu na ul. słomianej w wawie
Na wiosnę odświeżyłem felgi i założyłem nowe letnie opony uniroyal rainexpert
Zabrałem się za uruchomienie klimatyzacji, ale kompresor okazał się być zatarty, więc wymieniony na drugi i klima śmiga na r134a. Jakiś czas temu definitywnie zakończył żywot wentylator nawiewu, po 2 próbach ratowania go zamówiłem nowy ze stanów razem z opornicą.
Po 33 latach poddały się węże chłodnicze: najpierw jeden od nagrzewnicy, później na czeskiej autostradzie w środku nocy strzelił wąż od chłodniczki oleju, jak zacząłem sprawdzać resztę to zaczęły rozpadać się w rękach. Tymczasowo układ poskładany na takich wężach jak na foto a oryginalne wysłałem na wzór do dorobienia silikonowych
200 cały czas lata na trasie Polska - Niemcy i kręci kilometry
189k mil
191k mil
mało wyraźne 193k mil
i ostatnio 194k mil
Udało się opanować wskaźnik temp. silnika i teraz stoi sztywno w połowie skali, winny był czujnik, a ja tyle się naszukałem.
Wleciały elektryczne szyby na przód i przyciski chwilowo na sztukę wyglądają jak na foto, muszę znaleźć jakieś ramki do nich.
2 tyg temu robiłem trasę z przyczepką na haku i tym tłumaczyłem sporo większe spalanie, ale dziś znalazłem winowajcę - pęknięty przewód od 6 wtryskiwacza. Zalutowany mosiądzem i chwilę wytrzyma, a w domu mam gdzieś komplet na zapas to się wymieni
Z zewnątrz nic się nie zmieniło, kręci kilometry, jeździ jak głupia nawet 180km/h i mało pali
4 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława