swital pisze:Sinuspi pisze:K-jet po 15 latach stania tylko na zabawki. Jak koniecznie chcesz to pomogę go ogarnąć
K-jetronic jeden model do 200/700/900 różnice mogą być we wczesnych wtryskach Lucas a nie Bosch no i rozdzielaczu. Wznios iglicy.
korba z takiego k-jeta to chyba dobra rzecz, o ile mnie pamięć nie myli to b23e miało najgrubsze korby ever - 13mm
Tak jak Kuba napisał, potrzebna mi tylko buda, co jeszcze da się wytargać to pójdzie w świat, co zostanie metalowego na złom, a reszta śmietnik.
Teoretycznie jest to k-jet z 83r, według katalogów w 83' 245 GLT miały właśnie B23E, szukałem jakiegoś oznaczenia na bloku, ale pod maską jest syf niesamowity i wszystko elegancko pokryte ochronną warstwą oleju z brudem.
No tak B23 jak kojarzę miały wszystko " u dołu" grubsze. Stare oznaczenia rb nie były po gorącej stronie ? Wałek w głowicy też może zaskoczyć