245 USA 84' D24T+IC+
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
Te które teraz mam są od VW GTD, podobno najlepsze do greenblocka. Zresztą właśnie na nich jeżdżą wszystkie grube projekty 1.9td 1Z itp.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
201k mil i kręci dalej
Udało się zdobyć roletę bagażnika, stety/niestety niebieska, ale na brązową nawet nie liczyłem.
Zrobiłem też upgrade, który powinien być zrobiony razem z dołożeniem IC - zaspawanie kolektora dolotowego z tyłu. Przez to tydzień temu w niedzielę, w trasie przejechałem ponad 500km wolnossącym D24 Gumowa zaślepka kolektora wzięła i pękła, na szybko udało się ją tylko pokleić superglue, to klejenie nawet trzymało, ale guma pękła w drugim miejscu, po drugim klejeniu rozerwało ją tak, że spadła z kolektora i leży pewnie gdzieś na S8
Takie D24TIC bez T jakoś tam jedzie, ale tylko do ok 1,7tyś obr później totalny brak mocy im bardziej wciska się gaz tym bardziej auto zwalnia a jakikolwiek podjazd bez rozpędu to maskara.
Przy okazji wyciągnąłem turbo bo nie mogę zlokalizować wycieku oleju z jego zasilania, wymieniałem podkładki już kilka razy: miedziane, aluminiowe, nawet teflonowe i dalej cieknie. Turbo rozebrałem, wyczyściłem i jest jak nowe, nic nie widać, kolejny nowy zestaw podkładek pod zasilanie olejem i zobaczymy.
Udało się zdobyć roletę bagażnika, stety/niestety niebieska, ale na brązową nawet nie liczyłem.
Zrobiłem też upgrade, który powinien być zrobiony razem z dołożeniem IC - zaspawanie kolektora dolotowego z tyłu. Przez to tydzień temu w niedzielę, w trasie przejechałem ponad 500km wolnossącym D24 Gumowa zaślepka kolektora wzięła i pękła, na szybko udało się ją tylko pokleić superglue, to klejenie nawet trzymało, ale guma pękła w drugim miejscu, po drugim klejeniu rozerwało ją tak, że spadła z kolektora i leży pewnie gdzieś na S8
Takie D24TIC bez T jakoś tam jedzie, ale tylko do ok 1,7tyś obr później totalny brak mocy im bardziej wciska się gaz tym bardziej auto zwalnia a jakikolwiek podjazd bez rozpędu to maskara.
Przy okazji wyciągnąłem turbo bo nie mogę zlokalizować wycieku oleju z jego zasilania, wymieniałem podkładki już kilka razy: miedziane, aluminiowe, nawet teflonowe i dalej cieknie. Turbo rozebrałem, wyczyściłem i jest jak nowe, nic nie widać, kolejny nowy zestaw podkładek pod zasilanie olejem i zobaczymy.
1 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
jeszcze dziś pobawiłem się w puzzle 3D i udało się złożyć nawet w całość
tak serio to udało się z 2 lamp złożyć jedną, odkleiłem klosz pozycji/stopu w całości i wkleiłem w swoją lampę
i zapomniałem, że 2seta już dawno na zimówkach
tak serio to udało się z 2 lamp złożyć jedną, odkleiłem klosz pozycji/stopu w całości i wkleiłem w swoją lampę
i zapomniałem, że 2seta już dawno na zimówkach
2 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
ale zegary mają bład 404
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
taki frut wpadł
4 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
Pierwszy śnieg zaliczony
1 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 01 listopada 2017, 10:04
- Lokalizacja: LKS
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
takie rzeczy
2 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico