245 USA 84' D24T+IC+
: 03 października 2014, 20:43
Auto większości, jak nie wszystkim znane
Volvo 240 kombi USA, fabrycznie pod maską klekotało zwykłe d24, ja na wstępie wrzuciłem pod maskę d24t i dmucham teraz 1,2 bara trumna odpycha się zacnie, zdziwiło na drodze nie jednego
Ostatnimi czasy walczyłem z maglownicą, ostatecznie wleciała druga. Przed zbieżnością jeszcze trzeba było wymienić tylne tuleje wahaczy, na kolejnym podejściu wyszły luzy na sworzniach wahaczy, które dziś wymieniłem. Od razu w oczy rzucił mi się brak przednich klocków i opłakany stan gumek na tłoczkach, oczywiście na miejscu w sklepach nic nie ma, ale na jutro rano będą klocki i gumki.
Pojawiła się kolejna usterka związana ze wspomaganiem, pękło mi mocowanie pompy żeby było ciekawiej pasuje tylko od d24 z 240 i to z klimą ale może oddam do pospawania. Wszystkiemu winne to, że ktoś kiedyś urwał dolne mocowanie tej łapy.
To zacząłem nowy temat na nowym forum od usterki
Volvo 240 kombi USA, fabrycznie pod maską klekotało zwykłe d24, ja na wstępie wrzuciłem pod maskę d24t i dmucham teraz 1,2 bara trumna odpycha się zacnie, zdziwiło na drodze nie jednego
Ostatnimi czasy walczyłem z maglownicą, ostatecznie wleciała druga. Przed zbieżnością jeszcze trzeba było wymienić tylne tuleje wahaczy, na kolejnym podejściu wyszły luzy na sworzniach wahaczy, które dziś wymieniłem. Od razu w oczy rzucił mi się brak przednich klocków i opłakany stan gumek na tłoczkach, oczywiście na miejscu w sklepach nic nie ma, ale na jutro rano będą klocki i gumki.
Pojawiła się kolejna usterka związana ze wspomaganiem, pękło mi mocowanie pompy żeby było ciekawiej pasuje tylko od d24 z 240 i to z klimą ale może oddam do pospawania. Wszystkiemu winne to, że ktoś kiedyś urwał dolne mocowanie tej łapy.
To zacząłem nowy temat na nowym forum od usterki