245 USA 84' D24T+IC+

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
JoeM
Posty: 1464
Rejestracja: 23 listopada 2014, 15:49
Lokalizacja: Poznań / Wiry
Kontaktowanie:

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: JoeM » 22 marca 2018, 22:00

clarksontop pisze:z tego co widziałem tanie były. gratulacje.


i blisko :)

Virgo rządzą !
0 x

swital
Posty: 374
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: swital » 22 marca 2018, 22:40

clarksontop pisze:z tego co widziałem tanie były. gratulacje.


jeszcze pisiąt złotych utargowałem

JoeM pisze:i blisko :)
Virgo rządzą !

tylko dzięki temu udało się kupić, facet pytał co ta za unikatowe felgi że tyle ludzi dzwoni o nie :D
1 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico

swital
Posty: 374
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: 245 USA 84' D24T+IC+

Postautor: swital » 24 kwietnia 2018, 00:28

No nie może być tak, że kupuje się poszukiwane felgi, w dobrej cenie i one są super :D Okazało się, że 2 sztuki to ósemki, jedna ma bicie od wew. i tylko jedna jest w miarę ok, - tylko rant do pod prostowania. Ogólna diagnoza to 800zł za prostowanie.
Na szczęście sprzedający okazał się w porządku i po dogadaniu felgi zostały u mnie po cenie złomu.
Chce je oddać do wawy do http://www.renowacjafelg.pl, żeby zrobić kompleksowo. Może się uda i da się na nich później jeździć :D

Dziś była akcja miska, którą odwlekałem od 4 lat :o Jak to jest przy swapach, nie wszystko pasuje i trzeba rzeźbić, tak właśnie był wyrzeźbiony spływ oleju z turbo w misce olejowej. Miska była spawana zimą, na średnim sprzęcie, a że to kawał aluminium to nie udało się dobrze położyć spawów i od samego początku w tym miejscu sączył mi się olej.
Doraźne miało być zasmarowanie tego silikonem i tak właśnie przejeździłem 4 lata :mrgreen: mimo to cały czas w tym miejscu zbierał się olej, z czasem zaczęło pocić się coraz mocniej, aż się zebrałem w sobie żeby wytargać miskę.
Nie polecam nikomu takiej zabawy, łatwiej chyba wyjąć cały silnik niż go podwieszać i opuszczać belkę pod nim. Trzeba odkręcać maglownicę, stabilizator, wahacze i uważać na przewody hamulcowe, a i tak jest ciasno.
Obrazek
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico


Wróć do „Pokaż swoje Volvo!”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości