745 GLT 2,3 16V

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: 745 GLT 2,3 16V

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

erni35 pisze: udało mi się dorwać w Danii turbogrill za rozsądne pieniądze :)
Teraz musisz zamontować turbosprężarkę
2 x
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: 745 GLT 2,3 16V

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

Czemu ta maska otwarta ciągle? Trzeba doregulować bo jak się zrobi nagle ciemno to jest ryzyko zagięcia dachu.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
erni35
Posty: 196
Rejestracja: 13 marca 2017, 00:17

Re: 745 GLT 2,3 16V

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: erni35 »

No to stało się. Dopadla mnie mania zbieractwa ; )
Załączniki
14942251_20190723_164844.jpg
14942251_20190723_164844.jpg (26.62 KiB) Przejrzano 6711 razy
4 x
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1279
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: 745 GLT 2,3 16V

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

Co tam masz w tym białym? :)
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
erni35
Posty: 196
Rejestracja: 13 marca 2017, 00:17

Re: 745 GLT 2,3 16V

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: erni35 »

bnw pisze:Co tam masz w tym białym? :)
Sedan to klekot VW ze skrzynią M47 i na pełnej biedzie z 1986 r.
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3065
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: 745 GLT 2,3 16V

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

erni35 pisze:
bnw pisze:Co tam masz w tym białym? :)
Sedan to klekot VW ze skrzynią M47 i na pełnej biedzie z 1986 r.
M47 w gruźliku ? to działa ???
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3040
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: 745 GLT 2,3 16V

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Sinuspi pisze: M47 w gruźliku ? to działa ???
W wolnossakach to przeca standard.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3065
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: 745 GLT 2,3 16V

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

dom?n pisze:
Sinuspi pisze: M47 w gruźliku ? to działa ???
W wolnossakach to przeca standard.
W klekocie ?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3040
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: 745 GLT 2,3 16V

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Sinuspi pisze:
dom?n pisze:
Sinuspi pisze: M47 w gruźliku ? to działa ???
W wolnossakach to przeca standard.
W klekocie ?
W 240 i 740 tak.
1 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
ODPOWIEDZ