745 GLT 2,3 16V
Re: 745 GLT 2,3 16V
Drobne prace naprawcze lecą dalej. Wczoraj wziąłem się za licznik. Nie naliczał kilometrów. Winowajcą okazała się zębatka, taka malusia - ze starości miała pourywane parę zębów. Wymieniona - teraz w końcu zaczynają się pojawiać kolejne kilometry. Niestety wskaźnik poziomu paliwa działa swoim życiem, pokazuje co mu się chce. Wymieniłem go na inny, ale ten zachowuje się identycznie. Myślę że problem jest gdzieś na pływaku. Przerabiał to ktoś z was? No i jeszcze jedno pytanie - często świeci mi się ta kontrolka koło świateł mijania, chyba most albo coś takiego. Co ona oznacza i jaki błąd sygnalizuje?
- Załączniki
-
- 20180113_120139.jpg (30.73 KiB) Przejrzano 830 razy
0 x
Re: 745 GLT 2,3 16V
erni35 pisze:Drobne prace naprawcze lecą dalej. Wczoraj wziąłem się za licznik. Nie naliczał kilometrów. Winowajcą okazała się zębatka, taka malusia - ze starości miała pourywane parę zębów. Wymieniona - teraz w końcu zaczynają się pojawiać kolejne kilometry. Niestety wskaźnik poziomu paliwa działa swoim życiem, pokazuje co mu się chce. Wymieniłem go na inny, ale ten zachowuje się identycznie. Myślę że problem jest gdzieś na pływaku. Przerabiał to ktoś z was? No i jeszcze jedno pytanie - często świeci mi się ta kontrolka koło świateł mijania, chyba most albo coś takiego. Co ona oznacza i jaki błąd sygnalizuje?
To kntr ABSu.
A licznik moze mieć zimne luty, niekoniecznie zrypany pływak
0 x
Czy "+" czy "-" zawsze jest sinus.
Re: 745 GLT 2,3 16V
Z tyłu między fotelami mam taki pas zakotwiony przy jednym fotelu a zapięcie jest przy drugim. Do czego on służy?
- Załączniki
-
- pas.jpg (86.3 KiB) Przejrzano 779 razy
0 x
Re: 745 GLT 2,3 16V
Jako że zima trzyma postanowiłem się wziąć za przeciek oleju na półgłowiczce. Po rozebraniu okazało się że oderwane jest jedno z gniazd srub mocujących
Przy okazji czyszczenia okazało się że w tym miejscu znajdował się w odlewie bąbel powietrza.
Całość została pospawana i poleciała na planowanie.
Przy okazji ze wzgledu na stuki z okolicy zaworów zdecydowałem się na wymiane kompletu hydropopychaczy, które za radą switala dostałem w dobrej cenie w cermotorze.
Przy okazji czyszczenia okazało się że w tym miejscu znajdował się w odlewie bąbel powietrza.
Całość została pospawana i poleciała na planowanie.
Przy okazji ze wzgledu na stuki z okolicy zaworów zdecydowałem się na wymiane kompletu hydropopychaczy, które za radą switala dostałem w dobrej cenie w cermotorze.
- Załączniki
-
- polglowiczka1.jpg (24.61 KiB) Przejrzano 693 razy
-
- polglowiczka2.jpg (19.64 KiB) Przejrzano 693 razy
-
- polglowiczka3.jpg (15.51 KiB) Przejrzano 693 razy
0 x
Re: 745 GLT 2,3 16V
Mam pytanie : w mojej 745 zrobiłem kompletny remont zacisków hamulcowych przód/tył . Wymienione szczęki , klocki, zaciski, gumki, prowadnice, wyczyszczone i polakierowane zaciski, dodany zestaw naprawczy linki ręcznego. Ręczny w końcu pojawił się i działa jak nigdy dotąd. Hamulce odpowietrzone x2 , auto hamuje dużo lepiej ale pedał jest gumowaty, po naciśnięciu wchodzi do podłogi i łapie dopiero gdzieś od połowy. Czy ten model tak ma czy jeszcze coś do poprawy?
0 x
Re: 745 GLT 2,3 16V
Prace nad autem trwaja dalej. Po kompletnym remoncie hamulców przód/tył. przyszedł czas na demontaż i czyszczenie lamp przednich. Szkła reflektorów wymyte w zmywarce, a odbłysniki wyczyszczone mokrofibrą. Efekt niesamowity
- Załączniki
-
- 33689827_934717170036302_3208542996215627776_n (1).jpg (51.03 KiB) Przejrzano 462 razy
-
- 33488787_934717226702963_2306336445121429504_n (1).jpg (63.84 KiB) Przejrzano 462 razy
0 x
- Maciek4530
- Posty: 227
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
Re: 745 GLT 2,3 16V
Jeśli z hamulcem dalej taki problem to obstawiam złe odpowietrzenie hamulców, uszkodzony przewód hamulcowy - miałem tak w 240 po wymianie. Odpowietrzali układ i sparciały przewód pękł.
0 x
Re: 745 GLT 2,3 16V
Tylko nie białe. Te kształty potrzebują trochę ożywienia w postaci pomarańczu. Z tyłu też brakuje tego akcentu.
1 x
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości