745 GLT 2,3 16V

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
erni35
Posty: 81
Rejestracja: 13 marca 2017, 00:17

Re: 745 GLT 2,3 16V

Postautor: erni35 » 14 stycznia 2018, 20:17

Drobne prace naprawcze lecą dalej. Wczoraj wziąłem się za licznik. Nie naliczał kilometrów. Winowajcą okazała się zębatka, taka malusia - ze starości miała pourywane parę zębów. Wymieniona - teraz w końcu zaczynają się pojawiać kolejne kilometry. Niestety wskaźnik poziomu paliwa działa swoim życiem, pokazuje co mu się chce. Wymieniłem go na inny, ale ten zachowuje się identycznie. Myślę że problem jest gdzieś na pływaku. Przerabiał to ktoś z was? No i jeszcze jedno pytanie - często świeci mi się ta kontrolka koło świateł mijania, chyba most albo coś takiego. Co ona oznacza i jaki błąd sygnalizuje?
Załączniki
20180113_120139.jpg
20180113_120139.jpg (30.73 KiB) Przejrzano 361 razy
0 x

Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 1065
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18
Lokalizacja: Radom

Re: 745 GLT 2,3 16V

Postautor: Sinuspi » 14 stycznia 2018, 21:22

erni35 pisze:Drobne prace naprawcze lecą dalej. Wczoraj wziąłem się za licznik. Nie naliczał kilometrów. Winowajcą okazała się zębatka, taka malusia - ze starości miała pourywane parę zębów. Wymieniona - teraz w końcu zaczynają się pojawiać kolejne kilometry. Niestety wskaźnik poziomu paliwa działa swoim życiem, pokazuje co mu się chce. Wymieniłem go na inny, ale ten zachowuje się identycznie. Myślę że problem jest gdzieś na pływaku. Przerabiał to ktoś z was? No i jeszcze jedno pytanie - często świeci mi się ta kontrolka koło świateł mijania, chyba most albo coś takiego. Co ona oznacza i jaki błąd sygnalizuje?


To kntr ABSu.
A licznik moze mieć zimne luty, niekoniecznie zrypany pływak
0 x
Czy "+" czy "-" zawsze jest sinus.

erni35
Posty: 81
Rejestracja: 13 marca 2017, 00:17

Re: 745 GLT 2,3 16V

Postautor: erni35 » 21 stycznia 2018, 13:23

Z tyłu między fotelami mam taki pas zakotwiony przy jednym fotelu a zapięcie jest przy drugim. Do czego on służy?
Załączniki
pas.jpg
pas.jpg (86.3 KiB) Przejrzano 310 razy
0 x

erni35
Posty: 81
Rejestracja: 13 marca 2017, 00:17

Re: 745 GLT 2,3 16V

Postautor: erni35 » 04 marca 2018, 16:28

Jako że zima trzyma postanowiłem się wziąć za przeciek oleju na półgłowiczce. Po rozebraniu okazało się że oderwane jest jedno z gniazd srub mocujących

Przy okazji czyszczenia okazało się że w tym miejscu znajdował się w odlewie bąbel powietrza.

Całość została pospawana i poleciała na planowanie.
Przy okazji ze wzgledu na stuki z okolicy zaworów zdecydowałem się na wymiane kompletu hydropopychaczy, które za radą switala dostałem w dobrej cenie w cermotorze.
Załączniki
polglowiczka1.jpg
polglowiczka1.jpg (24.61 KiB) Przejrzano 224 razy
polglowiczka2.jpg
polglowiczka2.jpg (19.64 KiB) Przejrzano 224 razy
polglowiczka3.jpg
polglowiczka3.jpg (15.51 KiB) Przejrzano 224 razy
0 x

erni35
Posty: 81
Rejestracja: 13 marca 2017, 00:17

Re: 745 GLT 2,3 16V

Postautor: erni35 » 12 maja 2018, 20:29

Mam pytanie : w mojej 745 zrobiłem kompletny remont zacisków hamulcowych przód/tył . Wymienione szczęki , klocki, zaciski, gumki, prowadnice, wyczyszczone i polakierowane zaciski, dodany zestaw naprawczy linki ręcznego. Ręczny w końcu pojawił się i działa jak nigdy dotąd. Hamulce odpowietrzone x2 , auto hamuje dużo lepiej ale pedał jest gumowaty, po naciśnięciu wchodzi do podłogi i łapie dopiero gdzieś od połowy. Czy ten model tak ma czy jeszcze coś do poprawy?
0 x


Wróć do „Pokaż swoje Volvo!”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość