Strona 3 z 4

Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]

: 13 listopada 2017, 13:34
autor: DzielnaKoparka
Ja wielkiego doświadczenia z gwintami nie mam, do tej pory jechałem tylko dwoma autami kolegów, z gwintem, więc ciężko mi powiedzieć. Ogólnie na równym asfalcie jest super, na dziurach trochę taczki, aczkolwiek kolega mechanik mówił, że jak na gwint to bardzo ładnie dziury wybiera i że sam gwint całkiem fajnie wykonany. Natomiast jak o latanie bokiem chodzi to niebo a ziemia w porównaniu do tego co było na serii :D W zakrętach już nie pływa jak tankowiec podczas sztormu i już nie trzeba z nim tak bardzo walczyć żeby go utrzymać w poślizgu. Ogólnie mówiąc puki co jestem bardzo zadowolony, chociaż dla dobra auta i swojego kręgosłupa muszę teraz do pracy jeździć dłuższą drogą żeby najbardziej dziurawe drogi omijać :D

Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]

: 13 listopada 2017, 14:22
autor: wujek
czyli norma dla taniego gwintu :)

Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]

: 13 listopada 2017, 19:18
autor: Plati
Drażni mnie sposób wrzucania fotek :P Trzeba klikać w nie (na szczęście wystarczy w jedno i potem przewijać na stronie już).
Ogólnie zapowiada się ciekawie. Zastanawiam się nad tym gwintem. Ale jakoś nie przekonuje mnie :/ Właściwie no-name. Zastanawiam się też nad BC (droższy, ale słyszałem też różne opinie o nim) ewentualnie Bilsteiny + sprężyny. Czekam na dalszy rozwój tematu ;)

Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]

: 13 listopada 2017, 19:30
autor: wujek
cytat z mojego mailowania z retroturbo

"street/stance to zawieszenie z funkcja regulacji wysokosci ale nie twardosci. To tak naprawde zawieszenie marki porownywalnej z KYB/sachs do sportu sie nie nadaje ze wzgledu na typ oleju uzytego a takze typ zaworu w srodku.

do jazdy na codzien super, mozesz polozyc auto na glebie i gapic sie z chlopakami na nie na parkingu tesco - grunt byle by nie wjechac na potykacz za szybko bo miske stracisz."

"Słuchaj, jak okazjonalnie upalasz auto to inna sprawa niz zrobienie 20 rundek wkolo toru - nie powinienes go zarznac w miesiac.

Ten gwint zostal opracowany dla ludzi ktorzy nie maja pojecia o jezdzie ale lubią pasować swoje auyo plakiem i chca miec ladnie spadowane kola z nadwoziem - to byla cala idea."


:lol:

Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]

: 13 listopada 2017, 20:29
autor: Plati
No to rozwiałeś wszelkie wątpliwości :D Trzeba myśleć nad BC ewentualnie Bilki/Koni ;)

Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]

: 13 listopada 2017, 21:24
autor: wujek
A z drugiej strony zadaj sobie pytanie ile autem jeździsz i czy faktycznie potrzeba aż takich inwestycji :)

Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]

: 14 listopada 2017, 09:16
autor: mac-pro
Bardziej jak masz zamiar jeździć niż ile. W ogóle pakowanie czegoś, co pogarsza właściwości jezdne zamiast je poprawiać, to nieporozumienie. Chyba, że democar do wożenia lawetą na jakieś pokazy ktoś buduje, to może ewentualnie.

Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]

: 14 listopada 2017, 11:16
autor: wujek
Nie wiem po co budujecie swoje cegły, ale większość tych mocnych tutaj - chyba nie na wycieczki za granicę i długie podróże po bezdrożach. Do upalania i jazdy bokiem ma być beton bo ta kanciasta buda buja się jak ponton z uchodźcami.

Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]

: 14 listopada 2017, 11:30
autor: endriugto
wujek pisze:Nie wiem po co budujecie swoje cegły, ale większość tych mocnych tutaj - chyba nie na wycieczki za granicę i długie podróże po bezdrożach. Do upalania i jazdy bokiem ma być beton bo ta kanciasta buda buja się jak ponton z uchodźcami.
A ja mam nowe amory i sprężyny standardowe i auto prowadzi się całkiem pewnie i komfortowo.
Opinia że volvo to pontony pochodzi chyba od użytkowników z mocno wyeksploatowanymi zawieszeniami...

Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]

: 14 listopada 2017, 12:44
autor: wujek
W moim przypadku pochodzi z porównania z nowszymi autami którymi jeżdżę na co dzień :)

Poza tym - chodzi nam tu o modyfikacje do np. latania bokiem. Swoim tego nie zrobisz sprawnie i szybko bo i nie po to trzymasz swoją cegłę, czyż nie? :) Mi nie zależy na komforcie, mam od tego nowe v70. A 700seta ma się wścikać na torze, i nocą na rondach - do tego musi być twardo. Na "nowych amortyzuatorach i standardowych sprężynach" - nie da rady.