Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 08 maja 2017, 10:31
Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]
Ja wielkiego doświadczenia z gwintami nie mam, do tej pory jechałem tylko dwoma autami kolegów, z gwintem, więc ciężko mi powiedzieć. Ogólnie na równym asfalcie jest super, na dziurach trochę taczki, aczkolwiek kolega mechanik mówił, że jak na gwint to bardzo ładnie dziury wybiera i że sam gwint całkiem fajnie wykonany. Natomiast jak o latanie bokiem chodzi to niebo a ziemia w porównaniu do tego co było na serii W zakrętach już nie pływa jak tankowiec podczas sztormu i już nie trzeba z nim tak bardzo walczyć żeby go utrzymać w poślizgu. Ogólnie mówiąc puki co jestem bardzo zadowolony, chociaż dla dobra auta i swojego kręgosłupa muszę teraz do pracy jeździć dłuższą drogą żeby najbardziej dziurawe drogi omijać
1 x
Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]
czyli norma dla taniego gwintu
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]
Drażni mnie sposób wrzucania fotek Trzeba klikać w nie (na szczęście wystarczy w jedno i potem przewijać na stronie już).
Ogólnie zapowiada się ciekawie. Zastanawiam się nad tym gwintem. Ale jakoś nie przekonuje mnie :/ Właściwie no-name. Zastanawiam się też nad BC (droższy, ale słyszałem też różne opinie o nim) ewentualnie Bilsteiny + sprężyny. Czekam na dalszy rozwój tematu
Ogólnie zapowiada się ciekawie. Zastanawiam się nad tym gwintem. Ale jakoś nie przekonuje mnie :/ Właściwie no-name. Zastanawiam się też nad BC (droższy, ale słyszałem też różne opinie o nim) ewentualnie Bilsteiny + sprężyny. Czekam na dalszy rozwój tematu
0 x
Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]
cytat z mojego mailowania z retroturbo
"street/stance to zawieszenie z funkcja regulacji wysokosci ale nie twardosci. To tak naprawde zawieszenie marki porownywalnej z KYB/sachs do sportu sie nie nadaje ze wzgledu na typ oleju uzytego a takze typ zaworu w srodku.
do jazdy na codzien super, mozesz polozyc auto na glebie i gapic sie z chlopakami na nie na parkingu tesco - grunt byle by nie wjechac na potykacz za szybko bo miske stracisz."
"Słuchaj, jak okazjonalnie upalasz auto to inna sprawa niz zrobienie 20 rundek wkolo toru - nie powinienes go zarznac w miesiac.
Ten gwint zostal opracowany dla ludzi ktorzy nie maja pojecia o jezdzie ale lubią pasować swoje auyo plakiem i chca miec ladnie spadowane kola z nadwoziem - to byla cala idea."
"street/stance to zawieszenie z funkcja regulacji wysokosci ale nie twardosci. To tak naprawde zawieszenie marki porownywalnej z KYB/sachs do sportu sie nie nadaje ze wzgledu na typ oleju uzytego a takze typ zaworu w srodku.
do jazdy na codzien super, mozesz polozyc auto na glebie i gapic sie z chlopakami na nie na parkingu tesco - grunt byle by nie wjechac na potykacz za szybko bo miske stracisz."
"Słuchaj, jak okazjonalnie upalasz auto to inna sprawa niz zrobienie 20 rundek wkolo toru - nie powinienes go zarznac w miesiac.
Ten gwint zostal opracowany dla ludzi ktorzy nie maja pojecia o jezdzie ale lubią pasować swoje auyo plakiem i chca miec ladnie spadowane kola z nadwoziem - to byla cala idea."
1 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]
No to rozwiałeś wszelkie wątpliwości Trzeba myśleć nad BC ewentualnie Bilki/Koni
0 x
Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]
A z drugiej strony zadaj sobie pytanie ile autem jeździsz i czy faktycznie potrzeba aż takich inwestycji
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]
Bardziej jak masz zamiar jeździć niż ile. W ogóle pakowanie czegoś, co pogarsza właściwości jezdne zamiast je poprawiać, to nieporozumienie. Chyba, że democar do wożenia lawetą na jakieś pokazy ktoś buduje, to może ewentualnie.
0 x
Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]
Nie wiem po co budujecie swoje cegły, ale większość tych mocnych tutaj - chyba nie na wycieczki za granicę i długie podróże po bezdrożach. Do upalania i jazdy bokiem ma być beton bo ta kanciasta buda buja się jak ponton z uchodźcami.
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]
A ja mam nowe amory i sprężyny standardowe i auto prowadzi się całkiem pewnie i komfortowo.wujek pisze:Nie wiem po co budujecie swoje cegły, ale większość tych mocnych tutaj - chyba nie na wycieczki za granicę i długie podróże po bezdrożach. Do upalania i jazdy bokiem ma być beton bo ta kanciasta buda buja się jak ponton z uchodźcami.
Opinia że volvo to pontony pochodzi chyba od użytkowników z mocno wyeksploatowanymi zawieszeniami...
0 x
Re: Lotniskowiec [Lolvo 940 wagon]
W moim przypadku pochodzi z porównania z nowszymi autami którymi jeżdżę na co dzień
Poza tym - chodzi nam tu o modyfikacje do np. latania bokiem. Swoim tego nie zrobisz sprawnie i szybko bo i nie po to trzymasz swoją cegłę, czyż nie? Mi nie zależy na komforcie, mam od tego nowe v70. A 700seta ma się wścikać na torze, i nocą na rondach - do tego musi być twardo. Na "nowych amortyzuatorach i standardowych sprężynach" - nie da rady.
Poza tym - chodzi nam tu o modyfikacje do np. latania bokiem. Swoim tego nie zrobisz sprawnie i szybko bo i nie po to trzymasz swoją cegłę, czyż nie? Mi nie zależy na komforcie, mam od tego nowe v70. A 700seta ma się wścikać na torze, i nocą na rondach - do tego musi być twardo. Na "nowych amortyzuatorach i standardowych sprężynach" - nie da rady.
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar