Volvo 240 GLT 1990

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
nckpol
Posty: 724
Rejestracja: 05 sierpnia 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: Volvo 240 GLT 1990

Post autor: nckpol »

zgadzam się zgadzam, sam mam problem upchnięcia radia i eq wraz z kablami do wzmacniacza a co dopiero z zmieniarką.
Bardziej chodziło mi o problem z wtyczkami, AMP i EQ które zasłaniały Ci jedna drugą, ale skoro już to rozwiązałeś to nie ma sprawy ;)
0 x
Online
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 240 GLT 1990

Post autor: dom?n »

Nowe CD-401 mówi dzień dobry:

Obrazek

Ale za chwilę powie do widzenia bo chciałem je kupić tylko po to, żeby dopisać do listy :mrgreen:
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Online
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 240 GLT 1990

Post autor: dom?n »

Obrazek

Wróciliśmy dziś z XIII Rajdu Weteranów Szos po Ziemi Mogileńskiej. Znów było doskonale, dwuseta znów poradziła sobie świetnie. Co prawda po zimowej przerwie odzywa się podpora albo krzyżak wału (wibracje i burczenie na niskich obrotach) i musiałem zarobić na nowo kabel alternator-akumulator, ale poza tym wszystko działa wzorowo.

Obrazek

Przed rajdem wjechały nowe felgi: kupiłem komplet czternastocalowych felg GT. Są węższe o pół cala niż Virgo ale przyjemnie się na nich jeździ, a kosztowały grosze. Poza tym klocki hamulcowe, stabilizator na tył (wreszcie!) i ekonomizer którego szukałem kilka lat :D

Obrazek

W nadchodzącym sezonie muszę w końcu ogarnąć mocowanie zderzaka przód i zamontować brakujące hokeje. Jak starczy finansów to skończę w końcu montaż klimy.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
sambo
Posty: 1033
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: Volvo 240 GLT 1990

Post autor: sambo »

Miło słyszeć, że GLT daje radę!
Co do krzyżaków wału, tam są gwintowane otwory pod kalamitki. Dobrze je przecisnać smarem raz na rok.

sambo
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Mareek
Posty: 2010
Rejestracja: 01 października 2014, 13:33
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: Volvo 240 GLT 1990

Post autor: Mareek »

Te cegły i za 20 lat będą dawać radę. Ładnie jej na tych felgach.
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Awatar użytkownika
clarksontop
Posty: 887
Rejestracja: 05 stycznia 2015, 22:28
Lokalizacja: KRA

Re: Volvo 240 GLT 1990

Post autor: clarksontop »

no pięknie wygląda,
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Volvo 240 GLT 1990

Post autor: endriugto »

Gratulacje udziału. Chciałem tez przyjechać się pogapić ale impreza rodzinna wypadła...
0 x
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Volvo 240 GLT 1990

Post autor: takijedenkuba »

oO! i Szofer daje radę ;)
Po zamontowaniu stabilizatora tylnej osi są odczuwalne różnice w jeździe w zakręcie lub po dziurach/ nierównościach?
0 x
Online
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Volvo 240 GLT 1990

Post autor: dom?n »

Stabilizator tylny zauważalnie redukuje wychył dupska przy wchodzeniu w ciasne zakręty, ale nadal bokiem postawić go nie sposób. Raz że to wolnossący dziadyga, a dwa że kierowca amator. Na szutrze spoko, na mokrym też, na asfalcie nie umiem. Komfort podobnie co bez stabilizatora ale potwierdzę to dopiero po ogarnięciu wibracji przeniesienia napędu. Ale widzę dużą różnicę na plus w prowadzeniu.

Tak w ogóle to szoferka a nie szofer ;) ja pilotuję na rajdach, pani kierownik ogarnia fajerę :mrgreen:
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Volvo 240 GLT 1990

Post autor: takijedenkuba »

zatem pozdrowienia dla Kierowniczki ;)
idę po stabilizatory na tył
0 x
Zablokowany