zgadzam się zgadzam, sam mam problem upchnięcia radia i eq wraz z kablami do wzmacniacza a co dopiero z zmieniarką.
Bardziej chodziło mi o problem z wtyczkami, AMP i EQ które zasłaniały Ci jedna drugą, ale skoro już to rozwiązałeś to nie ma sprawy
Volvo 240 GLT 1990
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3040
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 240 GLT 1990
Nowe CD-401 mówi dzień dobry:
Ale za chwilę powie do widzenia bo chciałem je kupić tylko po to, żeby dopisać do listy
Ale za chwilę powie do widzenia bo chciałem je kupić tylko po to, żeby dopisać do listy
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3040
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 240 GLT 1990
Wróciliśmy dziś z XIII Rajdu Weteranów Szos po Ziemi Mogileńskiej. Znów było doskonale, dwuseta znów poradziła sobie świetnie. Co prawda po zimowej przerwie odzywa się podpora albo krzyżak wału (wibracje i burczenie na niskich obrotach) i musiałem zarobić na nowo kabel alternator-akumulator, ale poza tym wszystko działa wzorowo.
Przed rajdem wjechały nowe felgi: kupiłem komplet czternastocalowych felg GT. Są węższe o pół cala niż Virgo ale przyjemnie się na nich jeździ, a kosztowały grosze. Poza tym klocki hamulcowe, stabilizator na tył (wreszcie!) i ekonomizer którego szukałem kilka lat
W nadchodzącym sezonie muszę w końcu ogarnąć mocowanie zderzaka przód i zamontować brakujące hokeje. Jak starczy finansów to skończę w końcu montaż klimy.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 240 GLT 1990
Miło słyszeć, że GLT daje radę!
Co do krzyżaków wału, tam są gwintowane otwory pod kalamitki. Dobrze je przecisnać smarem raz na rok.
sambo
Co do krzyżaków wału, tam są gwintowane otwory pod kalamitki. Dobrze je przecisnać smarem raz na rok.
sambo
0 x
Re: Volvo 240 GLT 1990
Te cegły i za 20 lat będą dawać radę. Ładnie jej na tych felgach.
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
- clarksontop
- Posty: 887
- Rejestracja: 05 stycznia 2015, 22:28
- Lokalizacja: KRA
Re: Volvo 240 GLT 1990
Gratulacje udziału. Chciałem tez przyjechać się pogapić ale impreza rodzinna wypadła...
0 x
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: Volvo 240 GLT 1990
oO! i Szofer daje radę
Po zamontowaniu stabilizatora tylnej osi są odczuwalne różnice w jeździe w zakręcie lub po dziurach/ nierównościach?
Po zamontowaniu stabilizatora tylnej osi są odczuwalne różnice w jeździe w zakręcie lub po dziurach/ nierównościach?
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3040
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 240 GLT 1990
Stabilizator tylny zauważalnie redukuje wychył dupska przy wchodzeniu w ciasne zakręty, ale nadal bokiem postawić go nie sposób. Raz że to wolnossący dziadyga, a dwa że kierowca amator. Na szutrze spoko, na mokrym też, na asfalcie nie umiem. Komfort podobnie co bez stabilizatora ale potwierdzę to dopiero po ogarnięciu wibracji przeniesienia napędu. Ale widzę dużą różnicę na plus w prowadzeniu.
Tak w ogóle to szoferka a nie szofer ja pilotuję na rajdach, pani kierownik ogarnia fajerę
Tak w ogóle to szoferka a nie szofer ja pilotuję na rajdach, pani kierownik ogarnia fajerę
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława