xjtdi pisze:Cześć! W oryginale było tak, że w mostach 1031 montowana była szpera płytkowa LSD a w mostach 1041 zapadkowa typu ALD.
Różnica jest taka, że LSD działa cały czas i można je "wymacać" ręcznie poprzez kręcenie półosią przy zablokowanym wale napędowym obie półosie kręcą się w tę samą stronę = jest LSD. Przy ALD to w zasadzie tylko zdejmując pokrywę można zobaczyć nie wiem ile pary w rękach trzeba by mieć by zakręcić mostem tak szybko, żeby ciężarki załaczyły blokadę
Zewnętrznie mosty 1030 i 1031 a 1041 różniły się minimalnie położeniem żebra/żeber wzmacniających na główce mostu, gdzieś miałem fotki moge podesłać.
Hmm.. Ja też mam poważne podejrzenia, że w moim 1031 siedzi LSD i jestem w trakcie wymacywania tegoż, ale tak na zdrowy rozum, jak wał jest zablokowany (jest wrzucony bieg), to koła nie mogą się chyba kręcić, bo wał jest zablokowany
Czy ja się jednak nie znam?
Czy to nie jest tak, że trzeba podnieść dupsko na luzie i wtedy zakręcić kółkiem, a dalej to już tak jak piszesz?