Volvo 940 D24TiC - Jędrzej

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
kalor
Posty: 263
Rejestracja: 03 października 2014, 09:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: Volvo 940 D24TiC - Jędrzej

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kalor »

było/jest na forum 900 bmw
0 x
jedrzej
Posty: 13
Rejestracja: 27 września 2016, 19:14

Re: Volvo 940 D24TiC - Jędrzej

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: jedrzej »

Coś tam się poprawiło optycznie i trakcyjnie :)

Obrazek
Obrazek
0 x
DzielnaKoparka
Posty: 29
Rejestracja: 08 maja 2017, 10:31

Re: Volvo 940 D24TiC - Jędrzej

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: DzielnaKoparka »

Super wygląda, można wiedzieć co pozmieniałeś w zawieszeniu żeby taką gleebę uzyskać? :)
0 x
jedrzej
Posty: 13
Rejestracja: 27 września 2016, 19:14

Re: Volvo 940 D24TiC - Jędrzej

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: jedrzej »

Nic nadzwyczajnego to tam nie ma. Przód to jamex -60mm, tył wzmacniane sprężyny za parę złotych z allegro obcięte 1.5 zwoju. Amortyzatory seryjne na razie. Parametry kół to 7.5x17, opony 225/45 przód 245/40 tył, dystanse przód/tył 5mm. Z tyłu przydałby się 25-30mm.
Jeśli chodzi o prowadzenie to przepaść w porównaniu do tego co było. Nie dobija, a jest całkiem komfortowo.
Leży jeszcze panhard, muszę w wolnej chwili przerobić go na "adjustable".

Jeśli chodzi o wysokość auta to jak dla mnie jest optymalnie, nie chciałem go obniżać jeszcze bardziej. Przynajmniej 3 razy w tygodniu ciągnie przyczepę 1200kg.
0 x
DzielnaKoparka
Posty: 29
Rejestracja: 08 maja 2017, 10:31

Re: Volvo 940 D24TiC - Jędrzej

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: DzielnaKoparka »

Dzięki, teraz przynajmniej wiem mniej więcej ile swojego chce obniżyć i jak :p a nie wypadają ci sprężyny z tyłu?
0 x
David
Posty: 170
Rejestracja: 01 lutego 2015, 17:42

Re: Volvo 940 D24TiC - Jędrzej

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: David »

Te felgi to azev?
0 x
Kupię dyfer 3.31 do 700 lub zamienie na dyfer 3.73. PW.
Plati
Posty: 237
Rejestracja: 12 kwietnia 2016, 20:07
Lokalizacja: Gliwice

Re: Volvo 940 D24TiC - Jędrzej

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Plati »

Tak, Azev A. Z tego co zauważyłem to kilka Cegieł będzie je miało w tym sezonie już
0 x
David
Posty: 170
Rejestracja: 01 lutego 2015, 17:42

Re: Volvo 940 D24TiC - Jędrzej

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: David »

Poluje na nie od jakiegoś czasu, ale ciężko trafić tą wersje z rantem w dobrym ET. Do tego chyba nigdy nie spotkałem rozstawu 5x108, dlatego chciałem spytać taki to rozstaw?
0 x
Kupię dyfer 3.31 do 700 lub zamienie na dyfer 3.73. PW.
jedrzej
Posty: 13
Rejestracja: 27 września 2016, 19:14

Re: Volvo 940 D24TiC - Jędrzej

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: jedrzej »

To nie jest Azev A. Różni się od niego jak się dobrze przyjrzycie. Parametry to 17x7,5 ET30, rozstaw 5x110 z dystansem 5mm na śrubach pływających. Koła przejdą drobne modyfikacje i "personalizację", ale to na następny sezon może.

Ja w tym sezonie wyjadę na innym kole :).
0 x
jedrzej
Posty: 13
Rejestracja: 27 września 2016, 19:14

Re: Volvo 940 D24TiC - Jędrzej

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: jedrzej »

Tak jak wspominałem. Drobne zmiany. Wstępne przymiarki. Czy wylądują na aucie? Jeszcze się nie zdecydowałem :)

Obrazek

Obrazek
2 x
ODPOWIEDZ