Wczorajszy wieczor byl pracowity .
Prosze nie krytykowac koncowki wydechu do to narazie tylko tymczasowka
Volvo 242GLT , 16v Turbo spod samiuskich Tater w USA :)
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 30 listopada 2014, 01:25
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 30 listopada 2014, 01:25
Re: Volvo 242GLT , 16v Turbo spod samiuskich Tater w USA :)
A to juz dzien dzisiajszy .
Towarzysze , musz oswiadczyc ze kosmetycznie projekt mozna uznac za zakonczony .
Dzisiaj odbylem jazde probna. Skrzynia Borga T5 w dalszym ciagu wyje ale autko jezdzi fantastycznie .
2.5 cala wydechu z dwoma tlumikami wydaje mi sie wyciszyly silnik az za bardzo .
Ale bedziemy zyli
A to juz pierwsza sesja pod jablonkami
Nie moglem sie powstrzymac i z laki wyjechalem pelnym bokiem .
A to juz pod domem
Towarzysze , musz oswiadczyc ze kosmetycznie projekt mozna uznac za zakonczony .
Dzisiaj odbylem jazde probna. Skrzynia Borga T5 w dalszym ciagu wyje ale autko jezdzi fantastycznie .
2.5 cala wydechu z dwoma tlumikami wydaje mi sie wyciszyly silnik az za bardzo .
Ale bedziemy zyli
A to juz pierwsza sesja pod jablonkami
Nie moglem sie powstrzymac i z laki wyjechalem pelnym bokiem .
A to juz pod domem
0 x
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 30 listopada 2014, 01:25
Re: Volvo 242GLT , 16v Turbo spod samiuskich Tater w USA :)
Oj jeszcze mi duzo brakuje do zdolniachy . Ale z kazdym dniem staram sie pochlaniac wiecej wiedzy i doswiadczenia .
Dla uczacych sie spawaczy poleciam kamal na youtube .
Welding tips and tricks . Koles jest niesamowity ,
Dla uczacych sie spawaczy poleciam kamal na youtube .
Welding tips and tricks . Koles jest niesamowity ,
0 x
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 30 listopada 2014, 01:25
Re: Volvo 242GLT , 16v Turbo spod samiuskich Tater w USA :)
dzisiaj pan listonosz pojawil sie z prezentem .
Zestaw odbudowy skrzybi borga warnera T5 do mustanga z 89 r .
W weekend troche pojezdzilem i skrzynia nie wiem czemu sama sie nie naprawila .
W tej chwili mam zamontowana T5 z 86 mustang 2.3 SHO turbo . Przelozenia byly na 100% dobierana po pijaku .
89r z v8 ma znacznie lepiej dobrane przelozenia i jest troszeczke mocniejsza , po za tym praktycznie to samo .
A i pierwszy bieg jest znacznie dluzszy .
Jutro gram w siatke takze odbudowe zaczynamy we srode . Skrzynia powinna pozenic sie z silnikie w weekend .
Zestaw odbudowy skrzybi borga warnera T5 do mustanga z 89 r .
W weekend troche pojezdzilem i skrzynia nie wiem czemu sama sie nie naprawila .
W tej chwili mam zamontowana T5 z 86 mustang 2.3 SHO turbo . Przelozenia byly na 100% dobierana po pijaku .
89r z v8 ma znacznie lepiej dobrane przelozenia i jest troszeczke mocniejsza , po za tym praktycznie to samo .
A i pierwszy bieg jest znacznie dluzszy .
Jutro gram w siatke takze odbudowe zaczynamy we srode . Skrzynia powinna pozenic sie z silnikie w weekend .
0 x
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 30 listopada 2014, 01:25
Re: Volvo 242GLT , 16v Turbo spod samiuskich Tater w USA :)
Witojcie .
W zeszlym tygodniu mialem troche sily i czasu zeby odbudowac skrzynia borga T5 , 88 mustang 5.0 .
Tzw . World class. mocnejsze bebechy .
I rowniez dzisiaj udalo sie skaczyc wydech . Moja przeprojektowana koncowka od wydechu prezentuje sie bardzo sympatyczne . Wg mnie .
Milego ogladania
W zeszlym tygodniu mialem troche sily i czasu zeby odbudowac skrzynia borga T5 , 88 mustang 5.0 .
Tzw . World class. mocnejsze bebechy .
I rowniez dzisiaj udalo sie skaczyc wydech . Moja przeprojektowana koncowka od wydechu prezentuje sie bardzo sympatyczne . Wg mnie .
Milego ogladania
0 x
- grzesiek-s
- Posty: 118
- Rejestracja: 31 maja 2015, 01:43
- Lokalizacja: Warszawa GS-AUTO
- Kontakt:
Re: Volvo 242GLT , 16v Turbo spod samiuskich Tater w USA :)
Bardzo fajnie by ta końcówka wyglądała, gdybyś spolerował spawy na gładko. Wygląda wtedy zajebiście bo nie widać łączeń. A nierdzewkę można spolerować na lusterko.
Ja się kiedyś bawiłem w przerobienie dolotu u siebie i wyszło mniej więcej tak:
Ja się kiedyś bawiłem w przerobienie dolotu u siebie i wyszło mniej więcej tak:
- Załączniki
-
- P5050017.JPG (201.6 KiB) Przejrzano 7422 razy
-
- P5050010.JPG (114.6 KiB) Przejrzano 7422 razy
-
- P5050003.JPG (150.84 KiB) Przejrzano 7422 razy
-
- P5050002.JPG (160.07 KiB) Przejrzano 7422 razy
0 x
www.facebook.com/gsauto <--- co nowego na warsztacie
Re: Volvo 242GLT , 16v Turbo spod samiuskich Tater w USA :)
Maciek, masz niezłe tempo w tych modyfikacjach. Grzesiek dobrze radzi
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 30 listopada 2014, 01:25
Re: Volvo 242GLT , 16v Turbo spod samiuskich Tater w USA :)
Witam ponownie .
Jestem zakochay w 240-tce na nowo . Zwlaszcza po wymianie cewki zaplonowej . Nie zdawalem sobie sprawy ze iskra ledwo zyla .
W tej chwili pchamy przez 2.75 calowe rury od intercoolera 15 psi , bez zadnych czkawek .
Walki rozrzadu z silnika morskiego "penta" kompletnie zmienily charakterystke mocy . 3500 do 6500 ciagnie jak lokomotywa . Jest napewno szybsze niz moj codzinny 310km pojazd c43 AMG .
W tym tygodniu dyfer i zebatki przelozenia dostaly nowe lozyska . Po ustawiniu luzow na kolach zebatych , spradzeniu powierzchni dotykowej w dalszym Ciagu mam minimale wycie przy roznych predkosciach .Tylko podczas przyspieszania .
Czas na nowe zebatki .
W tej chwili mam 3.31 . w polaczniu ze skrzynia z 5.0 litrowego mustanga , Bieg 5-ty przy 2500 obrotow 140km/h
Troche szybko jak na 90km/h ograniczenia . Chyba pojde w 3.5 albo 3.73 . Trzeba troche pokalkulowac.
Wlot powietrza rowiez zostal zaadresowany . Nie mam fotek . Zapomnialo sie zrobic
A to z dzisiaj
Jestem zakochay w 240-tce na nowo . Zwlaszcza po wymianie cewki zaplonowej . Nie zdawalem sobie sprawy ze iskra ledwo zyla .
W tej chwili pchamy przez 2.75 calowe rury od intercoolera 15 psi , bez zadnych czkawek .
Walki rozrzadu z silnika morskiego "penta" kompletnie zmienily charakterystke mocy . 3500 do 6500 ciagnie jak lokomotywa . Jest napewno szybsze niz moj codzinny 310km pojazd c43 AMG .
W tym tygodniu dyfer i zebatki przelozenia dostaly nowe lozyska . Po ustawiniu luzow na kolach zebatych , spradzeniu powierzchni dotykowej w dalszym Ciagu mam minimale wycie przy roznych predkosciach .Tylko podczas przyspieszania .
Czas na nowe zebatki .
W tej chwili mam 3.31 . w polaczniu ze skrzynia z 5.0 litrowego mustanga , Bieg 5-ty przy 2500 obrotow 140km/h
Troche szybko jak na 90km/h ograniczenia . Chyba pojde w 3.5 albo 3.73 . Trzeba troche pokalkulowac.
Wlot powietrza rowiez zostal zaadresowany . Nie mam fotek . Zapomnialo sie zrobic
A to z dzisiaj
0 x
Re: Volvo 242GLT , 16v Turbo spod samiuskich Tater w USA :)
Cegła jak wyjęta z Malborka.
Przy poszukiwaniu informacji o budowie silników z herbu czerwonego klocka czytałem wiele o silnikach Penta VOLVO do łodzi. Bardzo interesujący do motorków nie zaturbionych jest wałek i kolektor wydechowy, i dolotowy (na SOLEXy gdzie zamiast nich można wstawić zupełnie rakietowe gaźniki). Mało natomiast znalazłem o głowicy w tych motorach - czy to "zwyczajne 530" czy jeszcze insze.
Same wałki są trudno dostępne w US a co mówić w Polsce...
Jak czytam kombinacje może by się sprawdziły też do niegrzebanych silników
Przy poszukiwaniu informacji o budowie silników z herbu czerwonego klocka czytałem wiele o silnikach Penta VOLVO do łodzi. Bardzo interesujący do motorków nie zaturbionych jest wałek i kolektor wydechowy, i dolotowy (na SOLEXy gdzie zamiast nich można wstawić zupełnie rakietowe gaźniki). Mało natomiast znalazłem o głowicy w tych motorach - czy to "zwyczajne 530" czy jeszcze insze.
Same wałki są trudno dostępne w US a co mówić w Polsce...
Jak czytam kombinacje może by się sprawdziły też do niegrzebanych silników
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego