240 USA -> 245 USA

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
volvnietybombel
Posty: 379
Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
Lokalizacja: Lublin

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: volvnietybombel »

jak odpala to niech pochodzi pierścienie mogą puścić
0 x
Online
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

Nie odpala
0 x
volvnietybombel
Posty: 379
Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
Lokalizacja: Lublin

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: volvnietybombel »

ogólnie to dziwne
odpalam silniki, które stały kilka lat i działają
Ty miałeś sinik ok, po roku ktoś wsadził łapy i lipa na wszystkich cylindrach
tłoki musiałyby się dogadać między sobą,żeby tak wszystkie na raz padły
chyba, że woda do niego się lała
0 x
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

a w glowicy w ogole masz zawory?
pasek zalozony?
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
volvnietybombel
Posty: 379
Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
Lokalizacja: Lublin

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: volvnietybombel »

rozrząd sprawdź
to czterosów może gość źle złożył -jak pasek i koła masz na znakach zajrzyj pod korek wlewu oleju -pierwszy cylinder (od przodu licząc) powinien mieć obydwa zawory zamknięte -krzywki w górze -aparat zapłonowy -palec - powinien być na przewodzie zapłonowym od pierwszego cylindra
2 x
Online
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

Sierżant zagadał pierwszy raz od ponad roku. Teraz już mam nadzieję będzie z górki.
3 x
volvnietybombel
Posty: 379
Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
Lokalizacja: Lublin

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: volvnietybombel »

i co było ?
0 x
Online
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

volvnietybombel pisze:i co było ?
Mechanik nie chciał się przyznać, wygląda na to że po prostu rozrząd był źle złożony.
0 x
Online
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

Na razie zostają plastikowe zderzaki. Kolejny etap to złożenie B230FT albo F+T na ok 200-250KM.



Obrazek

Obrazek
3 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Dobra robota. Zapisałeś się na zjazd na wrzesień?
0 x
ODPOWIEDZ