UPDATE
Dawno nie zaglądałem a to dlatego że jestem w rozjazdach. Korzystając z okazji jaka mi się pojawiła zamówiłem solidną dostawę gratów od IPDUSA oraz Kaplhenke. Trochę poczekam na dostawę ale dla tego złomu warto
IPD:
Item# Description Qty Unit Net Ext Net
106477 Oil Filter Magnet for Spin on Filters 1 $10.40 $10.40
111306 Performance Spark Plug Wires 1 $66.45 $66.45
100788 Aqualube Sway Bar Grease 1 $2.65 $2.65
122054 Left Rear Mudflap - 240 1 $14.20 $14.20
122055 Right Rear Mudflap - 240 1 $14.20 $14.20
105791 Roof Rack Hole Plug Kit 1 $15.20 $15.20
103611 GT Strut Braces 1 $69.30 $69.30
109613 Adjustable Panhard Bar 200 Series Models 1 $151.95 $151.95
100987 Anti-Sway Bar Kit - 240 Models 1 $330.60 $330.60
Kaplhenke:
240 Master Cylinder Reinforcement Bracket $55.00
240 Adjustable Swaybar Endlinks $105.00
Tymczasem cegła stoi w warsztacie, nie wiem na jakim jest etapie gdyż nie ma mnie w kraju i kontakt słaby bo strefa czasowa nie korzystna. Zdecydowałem się zrobić nową wykładzinę oraz plastikową podsufitkę, co z tego wyjdzie - zobaczymy. Za kolor nadwozia mnie zjecie ale co tam, najważniejsze że mi się podoba, chyba...
A tapicer płakał jak fotele rozpruwał, pokrowce jak nowe aż szkoda było niszczyć, w razie co będę mógł oddać to sobie ktoś zszyje na nowo.
Odebrałem też deskę rozdzielczą z nowym winylem, wygląda całkiem ładnie, miła w dotyku, nie to co stare sparciałe poszycie. Okazało się, że decha była praktycznie pęknięta na pół, dopiero po zdjęciu starego winylu było widać.
Zdjęć oczywiście nie daję żadnych bo najważniejsze jest pierwsze wrażenie a to najlepiej sobie wyrobić po obejrzeniu kompletnego dzieła także sorry
O i zapomniałbym o dystansach. Po wielu godzinach dumania zamówiłem 30mm na przód i 40mm na tył, felgi mają ET48 więc teoretycznie powinno wszystko ładnie wejść bez niszczenia nadkoli i obcierania. Koła to stary klasyczny Exip mesh 16x7 z oponami 215/50/16 ale to już chyba pisałem.