240 USA -> 245 USA

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Sierżant, mimo że fajny, to żaden unikat - zwykłe 240 z automatem, ani to jakieś specjalne ani to jakieś rzadkie. Za oceanem jest ich tyle co V40 i jeszcze długo będzie tyle :)

Trzymam kciuki żeby wyszło dobrze. Stąpasz po cienkim lodzie z tą alcantarą. Ten projekt to według mnie dobry wzór.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

clarksontop pisze:jak Ci się wyklaruje koncept i będziesz pruł auto to chętnie przygarnę parę rzeczy do mojego np: kierunki, klapę, tempomat itp.:)
Może być ciężko ale będę wystawiał to co mi zostanie. BTW tempomat jest genialny, ten szok gdy widzisz jak sam operuje pedałem gazu, nie do opisania :)
dom?n pisze:Sierżant, mimo że fajny, to żaden unikat - zwykłe 240 z automatem, ani to jakieś specjalne ani to jakieś rzadkie. Za oceanem jest ich tyle co V40 i jeszcze długo będzie tyle :)

Trzymam kciuki żeby wyszło dobrze. Stąpasz po cienkim lodzie z tą alcantarą. Ten projekt to według mnie dobry wzór.
Alcantara może niekoniecznie, ale coś bym do pokrycia podsufitki i słupków znalazł, nie znam się więc zdam się na specjalistów. Temat znam, na nim się wzoruję.
V945turbo pisze:Rób co chcesz, nie patrz co mówią, życie jest krótkie.
Nie no, konstruktywna krytyka jak najbardziej, Alcantara to chyba jest zły pomysł, na pewno nie będę sam nic kombinował tylko zamówię jakiś ciekawy projekt wnętrza. Co do foteli z Alfy to są po prostu bardzo wygodne i plan taki miałem od początku ale po przejechaniu trasy z Frankfurtu do Warszawy stwierdzam że oryginalne fotele też są bardzo fajne więc może zostaną. Jedyne co bym zrobił to przesunął kanapę o kilka cm do tyłu by zrobić więcej miejsca na nogi dla pasażerów.
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

dom?n pisze:Sierżant, mimo że fajny, to żaden unikat - zwykłe 240 z automatem, ani to jakieś specjalne ani to jakieś rzadkie. Za oceanem jest ich tyle co V40 i jeszcze długo będzie tyle :)

Trzymam kciuki żeby wyszło dobrze. Stąpasz po cienkim lodzie z tą alcantarą. Ten projekt to według mnie dobry wzór.
Projekt spoko chyba zrobię coś podobnego...
Kupię sobie nowy tv lcd wywalę matrycę lcd żeby wsadzić kineskop a później w kineskop wsadzę matrycę plazmową... a i będę to robił długo...
endriugto pisze:
dom?n pisze:Sierżant, mimo że fajny, to żaden unikat - zwykłe 240 z automatem, ani to jakieś specjalne ani to jakieś rzadkie. Za oceanem jest ich tyle co V40 i jeszcze długo będzie tyle :)

Trzymam kciuki żeby wyszło dobrze. Stąpasz po cienkim lodzie z tą alcantarą. Ten projekt to według mnie dobry wzór.
Projekt spoko chyba zrobię coś podobnego...
Kupię sobie nowy tv lcd wywalę matrycę lcd żeby wsadzić kineskop a później w kineskop wsadzę matrycę plazmową... a i będę to robił długo...
Ooo już lepiej :) Pojeździj jeszcze trochę zanim go potniesz a się zakochasz i nic nie będziesz zmieniał :) tego Tobie życzę w nowym roku :P
0 x
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

endriugto pisze:
dom?n pisze:Sierżant, mimo że fajny, to żaden unikat - zwykłe 240 z automatem, ani to jakieś specjalne ani to jakieś rzadkie. Za oceanem jest ich tyle co V40 i jeszcze długo będzie tyle :)

Trzymam kciuki żeby wyszło dobrze. Stąpasz po cienkim lodzie z tą alcantarą. Ten projekt to według mnie dobry wzór.
Projekt spoko chyba zrobię coś podobnego...
Kupię sobie nowy tv lcd wywalę matrycę lcd żeby wsadzić kineskop a później w kineskop wsadzę matrycę plazmową... a i będę to robił długo...
czyli np zrobisz takie coś?
Obrazek

No to nawet byś na tym zarobił nieźle :D
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Ok już Ciebie nie męczę bo Ci temat zaśmiecam...
Powodzenia!
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Konradko, poświęć nieco więcej czasu i pisz jednego posta zamiast trzech pod rząd proszę.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

fullsize pisze:Skoro założyłeś odpowiedni wątek na forum, to zakładam, że liczysz się z komentarzami i opiniami. Pozytywnymi i negatywnymi.
Tek więc po pierwsze i najważniejsze: Twój samochód, Twoja sprawa.
Po drugie: uważam, że przedliftowemu 245 (i w ogóle starszym autom) pasują jasne i pastelowe kolory. Poszedłbym zatem w stronę jasnoniebieskiego.
Po trzecie: w 100% zgadzam się z tym, że cięcie i kundlenie ładnie zachowanego 240 kombi z końca produkcji, i do tego w rzadkiej w Europie wersji USA, jest kiepskim pomysłem. Po prostu szkoda tak łąanego auta na taką rzeźbę. Pierwotny pomysł z szukaniem rokującej bazy w postaci przedliftowego 245 był moim zdaniem dużo lepszy. Tutaj wg mnie zwyczajnie szkoda samochodu.
Po czwarte: skóra i alcantara? Fotele z Alfy 156? Bardzo Cię proszę, wyłącz komputer i inne urządzenia elektroniczne, posiedź przez jakiś czas w ciszy w pokoju sam ze sobą i przemyśl to co żeś napisał. Jak Ci nie przejdzie, to weź solidną drewnianą deskę do krojenia i walnij się nią mocno w czoło.
A tak już bez sarkazmu, to takie pomysły na taką rzeźbę pasują do Volvo 240 (a już zwłaszcza do koncepcji przedlifta) jak świni siodło i kojarzą mi się ze Toruń Tuning Show 2001.
Sęk w tym że mi się wcale z takim frontem nie podoba, nie widzę w tym nic oryginalnego a wersje przedliftowe z USA uważam za najładniejsze jakie powstały. Mogłem kupić przedlifta, fakt, ale ten egzemplarz ma wszystko to czego szukałem poza wyglądem, do tego Sambo go dobrze zreanimował bo auto jest w 100% sprawne. Poza tym nie przerabiam poloneza na ferrari tylko poprawiam to co fabryka spieprzyła gdy w połowie lat 80. zdecydowała że plastik i płaskie powierzchnie są fajne. Moim zdaniem dużo bardziej bym zgrzeszył prując jakiegoś oryginalnego przedlifta który faktycznie może kiedyś będzie wart jakieś pieniądze.
0 x
Awatar użytkownika
fullsize
Posty: 564
Rejestracja: 08 października 2014, 20:21
Lokalizacja: Warszawa (WK)

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fullsize »

Ok, przemyślałem to sobie, obejrzałem wątek o konwersji czerownego anglika i przekonałeś mnie co do części zewnętrznej ;) PRzedlift zdecydowanie ma więcej uroku, więc w sumie może faktycznie warto.
Natomiast co do wnętrza, to ni cholery nie jestem przekonany, tym bardziej jak piszesz jeszcze o przesuwaniu kanapy o 4 cm do tyłu... jak Ty byś chciał to niby zrobić? Poza tym skoro przedlift, to nowoczesne fotele z Alfy nijak nie będą pasować wizualnie do całości.
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

fullsize pisze:Ok, przemyślałem to sobie, obejrzałem wątek o konwersji czerownego anglika i przekonałeś mnie co do części zewnętrznej ;) PRzedlift zdecydowanie ma więcej uroku, więc w sumie może faktycznie warto.
Natomiast co do wnętrza, to ni cholery nie jestem przekonany, tym bardziej jak piszesz jeszcze o przesuwaniu kanapy o 4 cm do tyłu... jak Ty byś chciał to niby zrobić? Poza tym skoro przedlift, to nowoczesne fotele z Alfy nijak nie będą pasować wizualnie do całości.
Kanapę da się przesunąć, trzeba przespawać wsporniki ale da się (przynajmniej w teorii) :) Co do foteli to jeszcze klamka nie zapadła, lubię oryginalne siedziska, mogłyby być odrobinę głębsze ale dają radę więc może zostaną. Wszystko się dopiero układa w mojej głowie, więc dam sobie jeszcze czas na finalne decyzje. Pamiętaj, że to ma być typowe auto do codziennej jazdy a nie weekendowy cruiser więc wygoda i bezpieczeństwo są wysoko na liście priorytetów.
0 x
Awatar użytkownika
Mareek
Posty: 2010
Rejestracja: 01 października 2014, 13:33
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mareek »

Kibicuję projektowi, może za wyjątkiem swapu diesla, ale co tam.. niech się dzieje.

Co innego gdybyś rzeźbił w Groszku.. tego bym nie wybaczył :p
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
ODPOWIEDZ