240 USA -> 245 USA

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
konradko
Posty: 723
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: 240 USA -> 245 USA

Postautor: konradko » 10 czerwca 2018, 15:53

Zgadzam się że nie gra. Opcje są dwie, albo wjadą na tył lampy z pomarańczem albo na przód pójdą białe kierunki. Zderzaki tylko tymczasowo są poliftowe. W razie co pomarańcze będą na sprzedaż ale drogo bo kupiłem je za 440 PLN (sa z USA). Nie wiem jakie, na 3 śruby są.
0 x

Awatar użytkownika
jinx
Posty: 37
Rejestracja: 18 marca 2018, 18:39
Lokalizacja: Poznań

Re: 240 USA -> 245 USA

Postautor: jinx » 10 czerwca 2018, 15:57

A, faktycznie, teraz widzę :/ Już nabrałem nadziei że może jednak istnieją. Zostaje kupno białych i farba :D
0 x
Obrazek245 1992 B230F M47

konradko
Posty: 723
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: 240 USA -> 245 USA

Postautor: konradko » 10 czerwca 2018, 16:38

jinx pisze:A, faktycznie, teraz widzę :/ Już nabrałem nadziei że może jednak istnieją. Zostaje kupno białych i farba :D


Ew. folia może da radę.
0 x

Awatar użytkownika
JoeM
Posty: 1484
Rejestracja: 23 listopada 2014, 15:49
Lokalizacja: Poznań / Wiry
Kontaktowanie:

Re: 240 USA -> 245 USA

Postautor: JoeM » 10 czerwca 2018, 17:12

konradko pisze:Zgadzam się że nie gra. Opcje są dwie, albo wjadą na tył lampy z pomarańczem albo na przód pójdą białe kierunki. Zderzaki tylko tymczasowo są poliftowe. W razie co pomarańcze będą na sprzedaż ale drogo bo kupiłem je za 440 PLN (sa z USA). Nie wiem jakie, na 3 śruby są.


a czy te klosze są nowe? Jeśli tak to byłbym zainteresowany przy ewentualnej sprzedaży.
0 x

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 2086
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 240 USA -> 245 USA

Postautor: endriugto » 10 czerwca 2018, 17:31

Nie wiem dlaczego ale myślałem że jak przód robiłeś na przedlift to tył też?
0 x

konradko
Posty: 723
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: 240 USA -> 245 USA

Postautor: konradko » 10 czerwca 2018, 20:00

JoeM pisze:
konradko pisze:Zgadzam się że nie gra. Opcje są dwie, albo wjadą na tył lampy z pomarańczem albo na przód pójdą białe kierunki. Zderzaki tylko tymczasowo są poliftowe. W razie co pomarańcze będą na sprzedaż ale drogo bo kupiłem je za 440 PLN (sa z USA). Nie wiem jakie, na 3 śruby są.


a czy te klosze są nowe? Jeśli tak to byłbym zainteresowany przy ewentualnej sprzedaży.


Nowe nie ale mało używane NOS
0 x

konradko
Posty: 723
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: 240 USA -> 245 USA

Postautor: konradko » 10 czerwca 2018, 20:01

endriugto pisze:Nie wiem dlaczego ale myślałem że jak przód robiłeś na przedlift to tył też?


Nie, chciałem zostawic w wersji przejściowej. Za dużo roboty to raz, po drugie mi się bardziej podoba tył poliftowy.
0 x

Awatar użytkownika
JoeM
Posty: 1484
Rejestracja: 23 listopada 2014, 15:49
Lokalizacja: Poznań / Wiry
Kontaktowanie:

Re: 240 USA -> 245 USA

Postautor: JoeM » 10 czerwca 2018, 23:47

konradko pisze:
JoeM pisze:
konradko pisze:Zgadzam się że nie gra. Opcje są dwie, albo wjadą na tył lampy z pomarańczem albo na przód pójdą białe kierunki. Zderzaki tylko tymczasowo są poliftowe. W razie co pomarańcze będą na sprzedaż ale drogo bo kupiłem je za 440 PLN (sa z USA). Nie wiem jakie, na 3 śruby są.


a czy te klosze są nowe? Jeśli tak to byłbym zainteresowany przy ewentualnej sprzedaży.


Nowe nie ale mało używane NOS


To daj cynk jak przyjdzie do sprzedaży.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
1 x

konradko
Posty: 723
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: 240 USA -> 245 USA

Postautor: konradko » 20 czerwca 2018, 14:33

Mam jakąś rurę wchodzącą do puszki filtra powietrza. To tak ma być czy to jakaś lipa?

Obrazek

Poza tym czy tam czegos nie brakuje? Silnik B230F.


Świeci mi się lampk Brake Failure. To może być ABS czy szukać gdzie indziej?

Czy może mi ktoś zrobić fotkę górnej krawędzi szyby czołowej z wnętrza? Brakuje mi jakichś spinek czy zaślepek na uszczelce wewnętrznej szyby ale nie wiem co to jest.
0 x

Awatar użytkownika
sambo
Posty: 833
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: 240 USA -> 245 USA

Postautor: sambo » 21 czerwca 2018, 08:02

ten przewód to cześć instalacji tzw Kaltstartregler'a, który zmienia normę emisji spalin z Euro1 do Euro2, co znacząco (ok 50%)
obniża podatek w Niemczech. w Twoim przypadku polecam staranny demontaż i odsprzedaż za Odrę :)

Brake Failure może włączać czujnik poziomu płynu hamulcowego w zbiorniku.
1 x
Obrazek


Wróć do „Pokaż swoje Volvo!”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości