240 USA -> 245 USA

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

grzesiekosmos pisze:Spora gleba albo powietrze i do tego jakaś gruba 18" i ideał
Wolę zostawić namiastkę komfortu w postaci 16” opony. Obecnie jest -40mm na żółtych Koni i już jest dość twardo jak na moje standardy. Gdyby jednak miała wejść gleba to kupiłbym coilovery. Temat do rozważań na zlocie ;)
0 x
Awatar użytkownika
JoeM
Posty: 1839
Rejestracja: 23 listopada 2014, 15:49
Lokalizacja: Poznań / Wiry
Kontakt:

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: JoeM »

Bardzo przyjemny widok. Miło popatrzeć. Robi wrażenie.
0 x
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

JoeM pisze:Bardzo przyjemny widok. Miło popatrzeć. Robi wrażenie.
Ja widzę tylko mankamenty, gapię się na to już drugi rok. Nie osiągnę Twojego poziomu dbałości o szczegóły bo do tego musiałbym robić to wszytko sam a na to nie mam czasu ani umiejętności. Może będzie okazja porównać.
0 x
Awatar użytkownika
Mareek
Posty: 2010
Rejestracja: 01 października 2014, 13:33
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mareek »

Podziwiam za upór w projekcie. Ciesz się cegłą zrobioną pod siebie.

Jak obejrzę na żywo to ocenię :-)
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

Jak na razie walczymy z elektryką, nie załącza się klima, nie ma świateł drogowych (a były dopiero co) i ABS wysiadł. Do tego auto przy hamowaniu skręca w prawo (po ostatnim odpowietrzaniu bo miękki pedał był i jest).
0 x
volvnietybombel
Posty: 379
Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
Lokalizacja: Lublin

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: volvnietybombel »

samo życie :)
0 x
Awatar użytkownika
clarksontop
Posty: 887
Rejestracja: 05 stycznia 2015, 22:28
Lokalizacja: KRA

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: clarksontop »

Po tych przygodach związanych z remontem zaczyna nabierać realnych kształtów. Widać już koniec.
0 x
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

Niestety nie udało mi się dotrzeć na zlot bo cegła gubiła paliwo po drodze. Problem rozwiązany ale są inne. Poproszę o identyfikację poniższych elementów:

Czy ta rura może być nie podłączona?
Obrazek

Co tu powinno być?
Obrazek

Od czego jest ta czarna wiązka z kostką? Po drugiej stronie jest identyczna, tyle że z lewej odchodzi jeszcze dodatkowy przewód (mój jest ucięty).
Obrazek

Do czego ta kostka?
Obrazek


Gdzie jest moduł sterujący tempomatem? Nie wiem czy w ogóle mam.
0 x
volvnietybombel
Posty: 379
Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
Lokalizacja: Lublin

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: volvnietybombel »

zdj 1 -rura do filtra powietrza -takie spiro
zdj 2 -mocowanie tapicerki -wygłuszenia pod deską rozdzielczą (z drugiej str też powinno być)
zdj 3-4 ?? w volvo jest sporo wtyczek niepodłączonych, przygotowanych do różnych gadżetów , ale się nie wypowiadam na temat tych z foto
a coś nie działa ???
0 x
ODPOWIEDZ