240 USA -> 245 USA
Re: 240 USA -> 245 USA
Zgadzam się że nie gra. Opcje są dwie, albo wjadą na tył lampy z pomarańczem albo na przód pójdą białe kierunki. Zderzaki tylko tymczasowo są poliftowe. W razie co pomarańcze będą na sprzedaż ale drogo bo kupiłem je za 440 PLN (sa z USA). Nie wiem jakie, na 3 śruby są.
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
A, faktycznie, teraz widzę :/ Już nabrałem nadziei że może jednak istnieją. Zostaje kupno białych i farba 

0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
jinx pisze:A, faktycznie, teraz widzę :/ Już nabrałem nadziei że może jednak istnieją. Zostaje kupno białych i farba
Ew. folia może da radę.
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
konradko pisze:Zgadzam się że nie gra. Opcje są dwie, albo wjadą na tył lampy z pomarańczem albo na przód pójdą białe kierunki. Zderzaki tylko tymczasowo są poliftowe. W razie co pomarańcze będą na sprzedaż ale drogo bo kupiłem je za 440 PLN (sa z USA). Nie wiem jakie, na 3 śruby są.
a czy te klosze są nowe? Jeśli tak to byłbym zainteresowany przy ewentualnej sprzedaży.
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
Nie wiem dlaczego ale myślałem że jak przód robiłeś na przedlift to tył też?
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
JoeM pisze:konradko pisze:Zgadzam się że nie gra. Opcje są dwie, albo wjadą na tył lampy z pomarańczem albo na przód pójdą białe kierunki. Zderzaki tylko tymczasowo są poliftowe. W razie co pomarańcze będą na sprzedaż ale drogo bo kupiłem je za 440 PLN (sa z USA). Nie wiem jakie, na 3 śruby są.
a czy te klosze są nowe? Jeśli tak to byłbym zainteresowany przy ewentualnej sprzedaży.
Nowe nie ale mało używane NOS
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
endriugto pisze:Nie wiem dlaczego ale myślałem że jak przód robiłeś na przedlift to tył też?
Nie, chciałem zostawic w wersji przejściowej. Za dużo roboty to raz, po drugie mi się bardziej podoba tył poliftowy.
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
konradko pisze:JoeM pisze:konradko pisze:Zgadzam się że nie gra. Opcje są dwie, albo wjadą na tył lampy z pomarańczem albo na przód pójdą białe kierunki. Zderzaki tylko tymczasowo są poliftowe. W razie co pomarańcze będą na sprzedaż ale drogo bo kupiłem je za 440 PLN (sa z USA). Nie wiem jakie, na 3 śruby są.
a czy te klosze są nowe? Jeśli tak to byłbym zainteresowany przy ewentualnej sprzedaży.
Nowe nie ale mało używane NOS
To daj cynk jak przyjdzie do sprzedaży.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
1 x
Re: 240 USA -> 245 USA
Mam jakąś rurę wchodzącą do puszki filtra powietrza. To tak ma być czy to jakaś lipa?

Poza tym czy tam czegos nie brakuje? Silnik B230F.
Świeci mi się lampk Brake Failure. To może być ABS czy szukać gdzie indziej?
Czy może mi ktoś zrobić fotkę górnej krawędzi szyby czołowej z wnętrza? Brakuje mi jakichś spinek czy zaślepek na uszczelce wewnętrznej szyby ale nie wiem co to jest.

Poza tym czy tam czegos nie brakuje? Silnik B230F.
Świeci mi się lampk Brake Failure. To może być ABS czy szukać gdzie indziej?
Czy może mi ktoś zrobić fotkę górnej krawędzi szyby czołowej z wnętrza? Brakuje mi jakichś spinek czy zaślepek na uszczelce wewnętrznej szyby ale nie wiem co to jest.
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
ten przewód to cześć instalacji tzw Kaltstartregler'a, który zmienia normę emisji spalin z Euro1 do Euro2, co znacząco (ok 50%)
obniża podatek w Niemczech. w Twoim przypadku polecam staranny demontaż i odsprzedaż za Odrę
Brake Failure może włączać czujnik poziomu płynu hamulcowego w zbiorniku.
obniża podatek w Niemczech. w Twoim przypadku polecam staranny demontaż i odsprzedaż za Odrę

Brake Failure może włączać czujnik poziomu płynu hamulcowego w zbiorniku.
1 x
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości