Dokładnie, w zależności jak wiatr zawieje i kiedy bociany wracają z ciepłych krajów. Trzeba samemu, we własnym aucie przetestować i wybrać ten który najlepiej gania według dupohamownikivi pisze:Opinie o tych wałkach są co rok inne. Odkąd pamiętam sezonowo najlepsze są A, T, VX3...
240 USA -> 245 USA
Re: 240 USA -> 245 USA
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
- Dirty Harry
- Posty: 233
- Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
- Lokalizacja: Wrocław
Re: 240 USA -> 245 USA
U mnie przelot w kształcie kata i w październiku na przeglądzie rejestracyjnym po raz pierwszy odkąd mam kanta wsadzono mu sondę do rury. Lekko zamarłem, a diagnosta mówi: "Katalizator ma pan jeszcze oryginalny? Bo wciąż trzyma normę!"konradko pisze: [...] Pewnie kat i tak poleci na złom (nawet nie wiem czy działa)
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
Hehe, normy dla tych roczników są takie że i bez kata przejdzie jak oleju nie bierze.
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
Jak chcesz zmieniać to tylko na coś konkretnego, redblocka można zrobić relatywnie tanio. Nie mozna się łudzić że za 10K się takie auto na gotowo zrobi.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: 240 USA -> 245 USA
10k za sam swap nie licząc dawcy to chyba nie jest mało kasy.V945turbo pisze:Jak chcesz zmieniać to tylko na coś konkretnego, redblocka można zrobić relatywnie tanio. Nie mozna się łudzić że za 10K się takie auto na gotowo zrobi.
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
Ja wiem? Jeśli masz na myśli swap czegoś z poza palety turbo redblocka to 10k bez dawcy, przy zleceniu całego projektu to raczej budget plan. Masz automat. Nie wiadomo czy pójdziesz w strone manuala, czy inneg automatu, diesla czy benzyny, turbo czy też nie. Na moim przykładzie swap wyniósł plus minus 13-15tys z zakupem motoru włącznie.konradko pisze:10k za sam swap nie licząc dawcy to chyba nie jest mało kasy.V945turbo pisze:Jak chcesz zmieniać to tylko na coś konkretnego, redblocka można zrobić relatywnie tanio. Nie mozna się łudzić że za 10K się takie auto na gotowo zrobi.
Bardzo orientacyjnie:
wydech 2-3tys,
przeróbka wału napędowego, wyważenie, wymiana krzyżaków 1tys,
spasowanie silnika ze skrzynią plus jakieś adaptery itd, poduszki silnika pod wymiar 1-3tys,
spięcie elektroniki, żeby kontrolki funkcjonowały, porządki w makaronie 1tys
bak paliwa, zmiania pompy paliwa, ewentuana przeróbka pedałów, 0,5-1tys
soft w przypadku turbo/uturbiania ?
ewentualna customowa chłodnica, wentylatory 1-1,5tys
zawieszenie pod większe moce 2-4tys
hamucle? od 2,5tys pod to większe felgi, może dystanse, opony kolejne zł
oleje, płyny, robota którą trzeba ogarnąć a nie sposób wymienić typu demontaż, montaż frontu, może odświeżenie komory silnika, wymiana przewodów wodnych, paliwowych, sprzęgło, pompa sprzęgła, uruchomienie klimatyzacji.. i tzw know how, bo przecież nikt nie spędzi tylu godzin przy wozie nad mało popularnym kierunkiem swapu typu volvo+diesel bmw za frajer.
Dodajmy do tego przejazdy, kontrolę nad przebiegiem prac, poszukiwanie części, późniejszą obsługę..
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Re: 240 USA -> 245 USA
Hamulce i zawias liczyłem w osobnym budżecie, czyli zgadzamy się co do kwoty mniej więcej. Myślę że gdybym miał golasa bez klimy, wspomagania, poduszki, ABS to byłoby prościej i taniej.
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
Może faktycznie lepiej zacząć od silnika i mechaniki przy czym jest sporo rozkminki i później zrobić blachę co jest już tylko kosmetyką...
A ja bym nic nie robił tylko kręcił kilometry w stylu petrolicious
2sety dają mega frajdę z jazdy i pozwalają obcować z troszkę starszą motoryzacją:D
A ja bym nic nie robił tylko kręcił kilometry w stylu petrolicious
2sety dają mega frajdę z jazdy i pozwalają obcować z troszkę starszą motoryzacją:D
0 x
Re: 240 USA -> 245 USA
Jak wóz trafi do kogoś kto lubi stare volvo i motorownie, którą sobie wybierzesz, to podoła projektowi. Volvo bez wspomagania? Były takie? Poduszka w niczym nie przeszkadza, chyba że chcesz drewnianą kierownicę
Żeby nie było, kibicuję.. mam nadzieję, że wymyślisz coś indywidulanego i znajdziesz odpowiednią osobę do projektu.
Żeby nie było, kibicuję.. mam nadzieję, że wymyślisz coś indywidulanego i znajdziesz odpowiednią osobę do projektu.
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Re: 240 USA -> 245 USA
Kilka fotek z wypadu do Siuxa. Ładnie tam u niego o tej porze roku.
I tzw. extras. Badałem solidność montażu zderzaka. Trzyma się dzielnie
I tzw. extras. Badałem solidność montażu zderzaka. Trzyma się dzielnie
1 x