240 USA -> 245 USA

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
swital
Posty: 406
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: swital »

kivi pisze:Opinie o tych wałkach są co rok inne. Odkąd pamiętam sezonowo najlepsze są A, T, VX3...
Dokładnie, w zależności jak wiatr zawieje i kiedy bociany wracają z ciepłych krajów. Trzeba samemu, we własnym aucie przetestować i wybrać ten który najlepiej gania według dupohamowni :D
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Awatar użytkownika
Dirty Harry
Posty: 233
Rejestracja: 25 sierpnia 2015, 12:37
Lokalizacja: Wrocław

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dirty Harry »

konradko pisze: [...] Pewnie kat i tak poleci na złom (nawet nie wiem czy działa)
U mnie przelot w kształcie kata i w październiku na przeglądzie rejestracyjnym po raz pierwszy odkąd mam kanta wsadzono mu sondę do rury. Lekko zamarłem, a diagnosta mówi: "Katalizator ma pan jeszcze oryginalny? Bo wciąż trzyma normę!" :lol: :lol: :lol:
0 x
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

Hehe, normy dla tych roczników są takie że i bez kata przejdzie jak oleju nie bierze.
0 x
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 784
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

Jak chcesz zmieniać to tylko na coś konkretnego, redblocka można zrobić relatywnie tanio. Nie mozna się łudzić że za 10K się takie auto na gotowo zrobi.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

V945turbo pisze:Jak chcesz zmieniać to tylko na coś konkretnego, redblocka można zrobić relatywnie tanio. Nie mozna się łudzić że za 10K się takie auto na gotowo zrobi.
10k za sam swap nie licząc dawcy to chyba nie jest mało kasy.
0 x
Awatar użytkownika
Mareek
Posty: 2010
Rejestracja: 01 października 2014, 13:33
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mareek »

konradko pisze:
V945turbo pisze:Jak chcesz zmieniać to tylko na coś konkretnego, redblocka można zrobić relatywnie tanio. Nie mozna się łudzić że za 10K się takie auto na gotowo zrobi.
10k za sam swap nie licząc dawcy to chyba nie jest mało kasy.
Ja wiem? Jeśli masz na myśli swap czegoś z poza palety turbo redblocka to 10k bez dawcy, przy zleceniu całego projektu to raczej budget plan. Masz automat. Nie wiadomo czy pójdziesz w strone manuala, czy inneg automatu, diesla czy benzyny, turbo czy też nie. Na moim przykładzie swap wyniósł plus minus 13-15tys z zakupem motoru włącznie.
Bardzo orientacyjnie:
wydech 2-3tys,
przeróbka wału napędowego, wyważenie, wymiana krzyżaków 1tys,
spasowanie silnika ze skrzynią plus jakieś adaptery itd, poduszki silnika pod wymiar 1-3tys,
spięcie elektroniki, żeby kontrolki funkcjonowały, porządki w makaronie 1tys
bak paliwa, zmiania pompy paliwa, ewentuana przeróbka pedałów, 0,5-1tys
soft w przypadku turbo/uturbiania ?
ewentualna customowa chłodnica, wentylatory 1-1,5tys
zawieszenie pod większe moce 2-4tys
hamucle? od 2,5tys pod to większe felgi, może dystanse, opony kolejne zł
oleje, płyny, robota którą trzeba ogarnąć a nie sposób wymienić typu demontaż, montaż frontu, może odświeżenie komory silnika, wymiana przewodów wodnych, paliwowych, sprzęgło, pompa sprzęgła, uruchomienie klimatyzacji.. i tzw know how, bo przecież nikt nie spędzi tylu godzin przy wozie nad mało popularnym kierunkiem swapu typu volvo+diesel bmw za frajer.
Dodajmy do tego przejazdy, kontrolę nad przebiegiem prac, poszukiwanie części, późniejszą obsługę.. :)
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

Hamulce i zawias liczyłem w osobnym budżecie, czyli zgadzamy się co do kwoty mniej więcej. Myślę że gdybym miał golasa bez klimy, wspomagania, poduszki, ABS to byłoby prościej i taniej.
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Może faktycznie lepiej zacząć od silnika i mechaniki przy czym jest sporo rozkminki i później zrobić blachę co jest już tylko kosmetyką...
A ja bym nic nie robił tylko kręcił kilometry w stylu petrolicious ;)
2sety dają mega frajdę z jazdy i pozwalają obcować z troszkę starszą motoryzacją:D
0 x
Awatar użytkownika
Mareek
Posty: 2010
Rejestracja: 01 października 2014, 13:33
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mareek »

Jak wóz trafi do kogoś kto lubi stare volvo i motorownie, którą sobie wybierzesz, to podoła projektowi. Volvo bez wspomagania? Były takie? Poduszka w niczym nie przeszkadza, chyba że chcesz drewnianą kierownicę ;)

Żeby nie było, kibicuję.. mam nadzieję, że wymyślisz coś indywidulanego i znajdziesz odpowiednią osobę do projektu.
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: 240 USA -> 245 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

Kilka fotek z wypadu do Siuxa. Ładnie tam u niego o tej porze roku.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I tzw. extras. Badałem solidność montażu zderzaka. Trzyma się dzielnie :D
Obrazek
1 x
ODPOWIEDZ