745 USA '92

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: 745 USA '92

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Ok, w 740 umarła chłodnica. Posypało się przy górnym króćcu. Tym gorzej, że to chłodnica ze zintegrowanym chłodzeniem skrzyni.

Kupiłem używaną, zdemontowaną z wozu z automatem. Nie pasuje, bo jest za mała.

Kupiłem nową, chińską, w tych samych wymiarach które są w wozie. Dedykowana do 960 z automatem. Też nie pasuje, bo ma inne wyprowadzenia.

Jestem w kropce, bo wszystkie katalogi mówią że powinienem mieć inny podzespół niż ten, który mam w aucie. Spotkaliście się z czymś takim?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
Volvo 745 turbo
Posty: 734
Rejestracja: 04 października 2014, 19:05

Re: 745 USA '92

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Volvo 745 turbo »

Wentylator elektryczny czy visco ?
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: 745 USA '92

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Elektryczny.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
Mareek
Posty: 2010
Rejestracja: 01 października 2014, 13:33
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: 745 USA '92

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mareek »

Może zrób customa?
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Awatar użytkownika
Volvo 745 turbo
Posty: 734
Rejestracja: 04 października 2014, 19:05

Re: 745 USA '92

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Volvo 745 turbo »

No to by trzeba z 940 założyć, od wolnossącego.
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: 745 USA '92

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Volvo 745 turbo pisze:No to by trzeba z 940 założyć, od wolnossącego.
Teoretycznie do 740 wolnossący automat chłodnica ma numer 8601002.
A do wolnossącego automatu w 940 idzie takie coś:
http://allegro.pl/chlodnica-wody-volvo- ... 24321.html
No właśnie, nie pasowałaby i do 740? Jak się przyjrzeć wyglądają tak samo...
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3065
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: 745 USA '92

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

dom?n pisze:Ok, w 740 umarła chłodnica. Posypało się przy górnym króćcu. Tym gorzej, że to chłodnica ze zintegrowanym chłodzeniem skrzyni.

Kupiłem używaną, zdemontowaną z wozu z automatem. Nie pasuje, bo jest za mała.

Kupiłem nową, chińską, w tych samych wymiarach które są w wozie. Dedykowana do 960 z automatem. Też nie pasuje, bo ma inne wyprowadzenia.

Jestem w kropce, bo wszystkie katalogi mówią że powinienem mieć inny podzespół niż ten, który mam w aucie. Spotkaliście się z czymś takim?
Wstawisz foto walniętej chłodnicy ? zerknę w "magazynek"
W przejściówce przy doborze gratów, podpieram się (ale nie tylko) wyglądem pulpitu :geek: bowiem stare dechy to 80% 7 a nowe to 9 w MK I.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: 745 USA '92

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Nie mam fot, ale mam wymiary rdzenia: 59 cm szeroki i 50 cm wysoki. Wszystkie stare (przedliftowe) chłodnice są mniejsze.

Kupiłem to, bo zgadza się rozmiarami. Ale nie zgadza się resztą.

Dziś będę mieć jakieś info od zakładu chłodnicowego czy są w stanie zrobić jakieś szczepienie starej z nową.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3065
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: 745 USA '92

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: 745 USA '92

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Sinuspi pisze:Która podobna?
Wszystkie, każda wygląda jak chłodnica :mrgreen:

Część z tych które podesłałeś nie zgadzają się wymiarem. Niektórzy sprzedający nie podają nawet wymiarów, więc nie wiadomo. Decyzja zapadła: będziemy robić szczepana.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
ODPOWIEDZ