Oto zebrałem się w sobie i pojechałem zrobić kilka zdjęć tegorocznego zimowozu.
W związku ze śmiercią Photobucket przeniosłem wszystkie zdjęcia tego wozu na Flickr, o tutaj.
Zimowóz to 745 z (ostatniego) roku produkcji 1992. Kupiony w ramach programu Special Delivery w Holandii, potem przywieziony do Polski. Niby jestem czwartym właścicielem. Pędzony przez B230F i automat AW70. Całość zasila LPG które chodzi źle, kicha w dolot, wyraźnie pogarsza osiągi i ma humory przy przełączaniu. Na benzynie jest całkiem spoko, wystarczy do kulania się od świateł do świateł. Czuję różnicę kilkunastu lat po przesiadce z 240, a to tylko dwa roczniki od siebie.
Jest niebieski welur bez dziur. Jest fajna, otwierana dziura w dachu z której nie cieknie. Jest roleta w bagażniku i opuszczana krata. Jest klimatyzacja - a jakże - niesprawna Grzane stołki, elektryczne szyby i lusterka. Radio CR-718, jakiś wzmacniacz gdzieś pod deską. Jest też wskaźnik Turbo na desce ale Turbów żadnych w tym aucie nie było. Jest jakiś hak. Jest martwa elektryczna antena. Leżał mi czarny podłokietnik z cupholderami, to założyłem. Są też dziury w dachu po bagażniku, więc kupiłem bagażnik bo akurat się nawinął
Pan który nim jeździł wcześniej ładnie prowadził książkę napraw (są w sumie wszystkie od nowości, razem z wymianami oleju). Wóz jest pomalowany na tylnych błotnikach, masce i podszybiu. Rude paskudztwo pojawia się powoli w kilku miejscach: na progu, wokół przedniej szyby, na tylnym słupku trochę coś pęka, ogólnie sporo drobiazgów. Uszczelka przedniej szyby prawie nie istnieje. Trochę dupereli elektrycznych do ogarnięcia: czujnik paliwa (jakżeby inaczej), włączniki szyb i tylna wycieraczka. Tył strasznie nisko leży, a jak się go zapakuje to jest jeszcze gorzej.
Ten dziad zaczął znajomość ze mną od znikającego chłodziwa, winowajcą okazał się wydmuchany korek zbiorniczka. Potem zdechł dwukrotnie w bardzo ważnych momentach, raz kazał się spychać na pobocze, raz zepsuł się na parkingu. Zepsuł to chyba złe słowo - nie miał paliwa, bo pływak w baku działa na odwrót i jak jest jest do pełna to świeci rezerwa, a potem zaczyna się zgadywanka
Ogólnie uważam że to świetny wóz. Nie będzie mi się chciało kupować do niego żadnych dupereli, nie będę inwestować w jakieś kosmiczne renowacje, zrobię w nim tyle żeby nie robił się bardziej zepsuty, może uruchomię klimatyzację. To najzwyklejszy polift, powinien dostać ksywę "nic ciekawego". Nie wiem jak długo go będę miał, na pewno do kwietnia 2017, a potem zobaczymy. Jak działa to jest fajny. Jak jest zepsuty to jest najgorszy na świecie.
Pan właściciel na odchodne powiedział "niech Pan w nim za dużo nie naprawia bo on tego nie lubi". Nie wiem jak to rozumieć - cieszyć się czy wręcz przeciwnie
745 USA '92
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
745 USA '92
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: 745 USA '92
No wreszcie! cieszę się, żeś mimo wszystko (chyba) zadowolony i że spełnia swoją rolę.
Dobrze, że nie plujesz sobie w brodę, że odpuściłem
Dobrze, że nie plujesz sobie w brodę, że odpuściłem
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
Re: 745 USA '92
Będzie zajebista zima
0 x
Pozdrawiam !!!
690-018-111
matibobi
PV 544 '61 B16, 240 '89 B230F, 740 '92 B230F, 940 '92 B230FB, 850 '96 B5244S, XC90 '06 D5…
ex. ,S80 royal executive, s80 d5
6x240 `80, 2x`82, `84, `89, 93
940 ‚92`94, 92, 92, 92, 960 `91
V70 99, 01,
850 96
340 88
690-018-111
matibobi
PV 544 '61 B16, 240 '89 B230F, 740 '92 B230F, 940 '92 B230FB, 850 '96 B5244S, XC90 '06 D5…
ex. ,S80 royal executive, s80 d5
6x240 `80, 2x`82, `84, `89, 93
940 ‚92`94, 92, 92, 92, 960 `91
V70 99, 01,
850 96
340 88
Re: 745 USA '92
Gratuluje zakupu, fajny kant. Bardzo lubię czytac Twoje opisy, życzyłbym sobie, żebyć częściej zmieniał fury ; )
1 x
Re: 745 USA '92
Pozdrowionka ,
fajne autko miedzy tym które sprzedawałem 744GLT jednak silnik na minus i b. duży plus w blacharce ,
ale coś za coś.
fajne autko miedzy tym które sprzedawałem 744GLT jednak silnik na minus i b. duży plus w blacharce ,
ale coś za coś.
0 x
Re: 745 USA '92
super leniwiec!
napisz kiedy masz urodziny to dostaniesz dwa ( albo trzy) halogeny dalekosiężne , żebyś coś widział w nocy przed autem
oby nawijał kilometry bezawaryjnie!
sambo
napisz kiedy masz urodziny to dostaniesz dwa ( albo trzy) halogeny dalekosiężne , żebyś coś widział w nocy przed autem
oby nawijał kilometry bezawaryjnie!
sambo
0 x
Re: 745 USA '92
Fajowy! A poprzedni właściciel mistrz "niech Pan w nim za dużo nie naprawia bo on tego nie lubi"
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar