745 GL 1992 USA B230F AW70

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
fullsize
Posty: 564
Rejestracja: 08 października 2014, 20:21
Lokalizacja: Warszawa (WK)

Re: 745 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fullsize »

No i fajnie ;)
Kolor i felgi też mi się podobają; felgi były chyba dedykowane do 760.
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: 745 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

To owszem Omegi i poza katalogiem akcesoriów były normalnie spotykane w ostatnich rocznikach 760 i - chyba - pierwszych 960.

Poczekam aż będziesz oblachowany :)
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
byjek
Posty: 168
Rejestracja: 02 stycznia 2016, 22:19
Lokalizacja: Myślenice

Re: 745 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: byjek »

Tak były w 960 '91 na pewno. Inna sprawa że wyglądają jak kołpaki :P co nie znaczy że brzydko. Ogólnie to bardzo fajny wóz. Szczep ryjek z 900 bo z tymi światłami będziesz musiał doświetlac sobie droge latarką :D
0 x
Jak do kogoś nie doszła odpowiedz na PW tzn. że wpisałem ją ponownie w pole "dodaj odborcę" :lol: :lol: :lol:
Nie wiem czemu to robię :mrgreen: :|
Awatar użytkownika
clarksontop
Posty: 887
Rejestracja: 05 stycznia 2015, 22:28
Lokalizacja: KRA

Re: 745 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: clarksontop »

no proszę jaka szybka akcja:) gratulacje
jak już ogarniesz się to wrzuć więcej zdjęć stanu za 500 euro
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 745 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Teraz wstyd robić zdjęcia. Brud smród i ubóstwo... Nie no dobra nie śmierdzi :) i biednie też w sumie nie jest.
Widać że auto służyło do pracy ale albo to trwało krótko albo koleś nie był aż takim syfiarzem...
Auto trzeba wyprać to na pewno. Sporo plastików do wymiany bo popękane.
Najważniejsze że kasta w miarę zdrowa.
W przyszłym tygodniu idzie do mechanika na wymianę płynów, hamulcy, sprężyn, amorów i zobaczymy czego tam jeszcze...
Jedno pytanie jak powinien wyglądać ori front usa z mojego 1992 rocznika?
0 x
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: 745 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

endriugto pisze: Jedno pytanie jak powinien wyglądać ori front usa z mojego 1992 rocznika?
Powinien wyglądać tak jak wygląda o ile to USA, w latach 90-92 na rynek EU produkowane były 2 rodzaje frontów, taki jak Ty masz oraz front 9xx. Zabieg wymiany frontu jest dosyć prosty o ile maska jest odpowiednia. Wtedy tylko zderzak z amorami, lampy, gril z uchwytami, kierunki.... ale wtedy przestanie byc oryginalna, przejściówka może być ładna, ja bym nowe kierunki dał, wymył klosze, grila turbo dał i był by ładny.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
Awatar użytkownika
clarksontop
Posty: 887
Rejestracja: 05 stycznia 2015, 22:28
Lokalizacja: KRA

Re: 745 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: clarksontop »

a możesz jeszcze opisać procedurę zakupu na odległość?
0 x
byjek
Posty: 168
Rejestracja: 02 stycznia 2016, 22:19
Lokalizacja: Myślenice

Re: 745 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: byjek »

V945turbo pisze:
endriugto pisze: Jedno pytanie jak powinien wyglądać ori front usa z mojego 1992 rocznika?
Powinien wyglądać tak jak wygląda o ile to USA, w latach 90-92 na rynek EU produkowane były 2 rodzaje frontów, taki jak Ty masz oraz front 9xx. Zabieg wymiany frontu jest dosyć prosty o ile maska jest odpowiednia. Wtedy tylko zderzak z amorami, lampy, gril z uchwytami, kierunki.... ale wtedy przestanie byc oryginalna, przejściówka może być ładna, ja bym nowe kierunki dał, wymył klosze, grila turbo dał i był by ładny.

Maski, zderzaka, amorów, mocowań grilla nie trzeba ruszać, robiłem milion razy :D same lampy, kierunki, gfill. 15 min roboty. Fakt odorginalnia się ale zawsze można wrócić w 15 min. A 900 lampy świecą o niebo lepiej, i mają przeciwmgłówki. Użytkowo super. Dlatego zawsze tak robiłem, pomimo że uważam przejsciówkowy ryj za uroczy :lol:
0 x
Jak do kogoś nie doszła odpowiedz na PW tzn. że wpisałem ją ponownie w pole "dodaj odborcę" :lol: :lol: :lol:
Nie wiem czemu to robię :mrgreen: :|
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 745 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Żadnych modyfikacji na pewno nie bede robił. Odświeżę to co jest i kupię kierunki.
Odnośnie sprowadzania to trafiłem chyna na spoko niemca. Zadzwoniłem pogadałem z nim chwilę o duperelach że jestem miłośnikiem volvo ;) popytałem o auto i zgodził się że jak laweta przyjedzie do końca tygodnia to on od razu zdejmuje ogłoszenie. Znalazłem też fajną firmę transportową z którą tak się umówiłem że zapłacę za wszystko pod moim domem. Także auto przyjechało do mnie z wszystkimi papierami. Nawet niemiec zgodził się wypełnić umowę na moim dwujęzycznym formularzu :)
0 x
Awatar użytkownika
mac-pro
Posty: 173
Rejestracja: 26 listopada 2016, 07:04
Lokalizacja: Wawa

Re: 745 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: mac-pro »

Ładna sztuka, zwłaszcza za ten pieniądz.
No i klima – jedyne z udogodnień jakie chciałbym mieć w swojej.
More fotek poproszę jak będzie sposobność :)
0 x
ODPOWIEDZ