745 USA

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
nckpol
Posty: 557
Rejestracja: 05 sierpnia 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: 745 USA

Postautor: nckpol » 20 stycznia 2017, 10:13

kolektor ssący, na wysokości pomiędzy 2-3 cylindrem, spód kolektora - z tego co pamiętam zielona wtyczka
0 x

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 1611
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 745 USA

Postautor: endriugto » 20 stycznia 2017, 16:25

Coś tam jest ale to później będę wykręcał. Kupczas podpowiedział mi jeszcze o zaworze zwrotnym paliwa tylko oglądałem silnik i nie mogę go zlokalizować.
Za to dzisiaj poszedłem jeszcze do mrugadełka żeby skasować błędy. I po wciśnięciu przycisku dioda zamrugała kilka razy bardzo szybko i usłyszałem przez kilka sekund jakby przepięcia w okolicach dolotu a później podobne cykanie koło akumulatora na koniec dioda znów szybko zamrugała. Co to za dziwne zachowanie?
0 x
240 DL 1989 USA
745 GL 1992 USA

Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 874
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18
Lokalizacja: Radom

Re: 745 USA

Postautor: Sinuspi » 20 stycznia 2017, 16:38

Istoty pozaziemskie wysłały Ci wiadomość :mrgreen:

a na poważnie, to wskazuje na jakieś zwarcie lub masz zabrudzone gniazdo migadełka. Zawór zwrotny w LH jest na wylocie z pompy w kierunku listwy.
0 x
Czy "+" czy "-" zawsze jest sinus.

konradko
Posty: 546
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: 745 USA

Postautor: konradko » 20 stycznia 2017, 16:43

I to wszystko się zaczęło po montażu strumienicy? ;)
0 x

Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 874
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18
Lokalizacja: Radom

Re: 745 USA

Postautor: Sinuspi » 20 stycznia 2017, 16:45

konradko pisze:I to wszystko się zaczęło po montażu strumienicy? ;)


Można i to ogarnąć.
0 x
Czy "+" czy "-" zawsze jest sinus.

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 1611
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 745 USA

Postautor: endriugto » 20 stycznia 2017, 17:22

konradko pisze:I to wszystko się zaczęło po montażu strumienicy? ;)

Dziwne co nie?!?!/!

Sinuspi pisze:Istoty pozaziemskie wysłały Ci wiadomość :mrgreen:

a na poważnie, to wskazuje na jakieś zwarcie lub masz zabrudzone gniazdo migadełka. Zawór zwrotny w LH jest na wylocie z pompy w kierunku listwy.

Gniazdo wyglądało jak nowe jak je otworzyłem i dla pewności wtykiem trochę poruszałem dla lepszej łączności.
0 x
240 DL 1989 USA
745 GL 1992 USA

konradko
Posty: 546
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: 745 USA

Postautor: konradko » 20 stycznia 2017, 17:25

A sonda L gdzie teraz jest? Jak ci Mietek wstawał strumienice to pewnie sondę wykręcił i zamontował ponownie. Ciął wiązkę? Może nie polutował tylko na okrętkę przewody łączył? Pamietam że jak jeszcze byłem smykiem i usuwałem katalizator w mojej maszynie to sonda sie zje... i musiałem kupić nową bo obrotów nie trzymał i mieszanka była za bogata. Wszystko przez Mietka który uszkodził grzałkę palnikiem.
0 x

Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 493
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: 745 USA

Postautor: fonderal » 20 stycznia 2017, 19:00

endriugto pisze:Za to dzisiaj poszedłem jeszcze do mrugadełka żeby skasować błędy. I po wciśnięciu przycisku dioda zamrugała kilka razy bardzo szybko i usłyszałem przez kilka sekund jakby przepięcia w okolicach dolotu a później podobne cykanie koło akumulatora na koniec dioda znów szybko zamrugała. Co to za dziwne zachowanie?

Cholera wie, mogłeś niechcący włączyć testowanie podzespołów :)
Naprawdę jest taka funkcja.
0 x

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 1611
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 745 USA

Postautor: endriugto » 20 stycznia 2017, 19:28

Ooooo właśnie chciałem to powiedzieć że brzmiało to jak jakaś autodiagnoza :)
0 x
240 DL 1989 USA
745 GL 1992 USA

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 1611
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 745 USA

Postautor: endriugto » 11 lutego 2017, 17:45

W tym tygodniu mechanik w końcu zabrał się za skrzynkę. Grucha zwalona i okazało się że faktycznie zawór nie działa. Poprosiłem o chamskie udrożnienie zaworu diaksem. Po zmontowaniu i zalaniu nowym olejem 4 bieg wrócił:))))
Przy okazji wymieniony simmering poduszka pod skrzynią i wypiaskowana i pomalowana łapa skrzyni.
0 x
240 DL 1989 USA
745 GL 1992 USA


Wróć do „Pokaż swoje Volvo!”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: grisza i 6 gości