745 GL 1992 USA B230F AW70
Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70
nie chce Ciebie martwić ale ta seria - rozszczelniona chłodnica, później nagrzewnica - sprawdź korek z zbiorniczka wyrównawczego czy dobrze reguluje ciśnienie, u mnie podobna seria zakończyła się po wymianie uszczelki pod głowicą...
0 x
Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70
Głowica niestety też mnie czeka pewnie na wiosnę bo lekko sączy się olej a lubię mieć silnik suchy. Ale trop z korkiem sprawdzę. Dzięki!xjtdi pisze:nie chce Ciebie martwić ale ta seria - rozszczelniona chłodnica, później nagrzewnica - sprawdź korek z zbiorniczka wyrównawczego czy dobrze reguluje ciśnienie, u mnie podobna seria zakończyła się po wymianie uszczelki pod głowicą...
0 x
Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70
zaraz, zaraz.endriugto pisze:Znów coś. Nagrzewnica się rozszczelniła. Wentylator wyzionął ducha. Złość we mnie wstąpiła. Nagrzewnica naprawiona. Wentylator wymieniony. Były chęci sprzedaży ale jak się zasiadło, włączyło ogrzewanie i zrobiło się tak jakoś ciepło i przytulnie to pojawiło się znowu uczucie. No kocham tą cegłę
jak to naprawiłeś nagrzewnicę ot tak, o? wymieniłeś ją?
przecież to nawet małe dzieci wiedzą, że projekt 240 rozpoczął się od postawienia na taborecie nagrzewnicy, a potem obudowania jej autem. i nikt, włącznie z dziećmi, nie wie jak potem zabrano taboret.
tego się nie wymienia.
z tym się walczy.
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70
No ale on ja wymienił w 740, nie 240.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70
Znajomy mechanik wymieniał. Fakt jest to pracochłonne a co za tym idzie kosztogenne ale się udało. Tak nagrzewnicę naprawiałem miała tylko małe rozszczelnienie. Zarówno mechanik jak i spec od nagrzewnic powiedzieli że ogólnie jest w idealnym stanie. Po naprawie powinna działać kolejne 25 lat czego nie można powiedzieć o współczesnych zamiennikach.baron pisze:zaraz, zaraz.endriugto pisze:Znów coś. Nagrzewnica się rozszczelniła. Wentylator wyzionął ducha. Złość we mnie wstąpiła. Nagrzewnica naprawiona. Wentylator wymieniony. Były chęci sprzedaży ale jak się zasiadło, włączyło ogrzewanie i zrobiło się tak jakoś ciepło i przytulnie to pojawiło się znowu uczucie. No kocham tą cegłę
jak to naprawiłeś nagrzewnicę ot tak, o? wymieniłeś ją?
przecież to nawet małe dzieci wiedzą, że projekt 240 rozpoczął się od postawienia na taborecie nagrzewnicy, a potem obudowania jej autem. i nikt, włącznie z dziećmi, nie wie jak potem zabrano taboret.
tego się nie wymienia.
z tym się walczy.
0 x
Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70
Pod warunkiem, że masz w obiegu odpowiedni (pod względem chemicznym i krzepliwości) płyn chłodzący sze Pana.......endriugto pisze:Znajomy mechanik wymieniał. Fakt jest to pracochłonne a co za tym idzie kosztogenne ale się udało. Tak nagrzewnicę naprawiałem miała tylko małe rozszczelnienie. Zarówno mechanik jak i spec od nagrzewnic powiedzieli że ogólnie jest w idealnym stanie. Po naprawie powinna działać kolejne 25 lat czego nie można powiedzieć o współczesnych zamiennikach.baron pisze:zaraz, zaraz.endriugto pisze:Znów coś. Nagrzewnica się rozszczelniła. Wentylator wyzionął ducha. Złość we mnie wstąpiła. Nagrzewnica naprawiona. Wentylator wymieniony. Były chęci sprzedaży ale jak się zasiadło, włączyło ogrzewanie i zrobiło się tak jakoś ciepło i przytulnie to pojawiło się znowu uczucie. No kocham tą cegłę
jak to naprawiłeś nagrzewnicę ot tak, o? wymieniłeś ją?
przecież to nawet małe dzieci wiedzą, że projekt 240 rozpoczął się od postawienia na taborecie nagrzewnicy, a potem obudowania jej autem. i nikt, włącznie z dziećmi, nie wie jak potem zabrano taboret.
tego się nie wymienia.
z tym się walczy.
Aluminiowe chłodnice są zwyczaj tj obecnie zgrzewane punktowo, natomiast miedź była łączona cyną - podpowiem. Dodam na koniec że cynę tez udało się ichczasowym Inżynierom spierd...ć. Pewne nano płyny płyny rozpuszczają cynę ale nie szkodzą amelenium. taki szkopulik
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70
To jak żyć? Jakiego płynu używać?Sinuspi pisze:Pod warunkiem, że masz w obiegu odpowiedni (pod względem chemicznym i krzepliwości) płyn chłodzący sze Pana.......endriugto pisze:Znajomy mechanik wymieniał. Fakt jest to pracochłonne a co za tym idzie kosztogenne ale się udało. Tak nagrzewnicę naprawiałem miała tylko małe rozszczelnienie. Zarówno mechanik jak i spec od nagrzewnic powiedzieli że ogólnie jest w idealnym stanie. Po naprawie powinna działać kolejne 25 lat czego nie można powiedzieć o współczesnych zamiennikach.baron pisze:
zaraz, zaraz.
jak to naprawiłeś nagrzewnicę ot tak, o? wymieniłeś ją?
przecież to nawet małe dzieci wiedzą, że projekt 240 rozpoczął się od postawienia na taborecie nagrzewnicy, a potem obudowania jej autem. i nikt, włącznie z dziećmi, nie wie jak potem zabrano taboret.
tego się nie wymienia.
z tym się walczy.
Aluminiowe chłodnice są zwyczaj tj obecnie zgrzewane punktowo, natomiast miedź była łączona cyną - podpowiem. Dodam na koniec że cynę tez udało się ichczasowym Inżynierom spierd...ć. Pewne nano płyny płyny rozpuszczają cynę ale nie szkodzą amelenium. taki szkopulik
0 x
Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70
IAT - z duża zwartością krzemianek, maks na 2 sezony.endriugto pisze:To jak żyć? Jakiego płynu używać?Sinuspi pisze:Pod warunkiem, że masz w obiegu odpowiedni (pod względem chemicznym i krzepliwości) płyn chłodzący sze Pana.......endriugto pisze: Znajomy mechanik wymieniał. Fakt jest to pracochłonne a co za tym idzie kosztogenne ale się udało. Tak nagrzewnicę naprawiałem miała tylko małe rozszczelnienie. Zarówno mechanik jak i spec od nagrzewnic powiedzieli że ogólnie jest w idealnym stanie. Po naprawie powinna działać kolejne 25 lat czego nie można powiedzieć o współczesnych zamiennikach.
Aluminiowe chłodnice są zwyczaj tj obecnie zgrzewane punktowo, natomiast miedź była łączona cyną - podpowiem. Dodam na koniec że cynę tez udało się ichczasowym Inżynierom spierd...ć. Pewne nano płyny płyny rozpuszczają cynę ale nie szkodzą amelenium. taki szkopulik
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: 745 GL 1992 USA B230F AW70
Pogoda sprzyja. Czas zacząć dłubać.
Lewa lampka była już mocno zmęczona. Depo jakościowo jest ok ale żeby to dopasować tak żeby do auta słońce nie zaglądało ciężko...
Teraz lewa strona się błyszczy a prawa matowa. Chyba wariant ekonomiczny nie przejdzie...
Lewa lampka była już mocno zmęczona. Depo jakościowo jest ok ale żeby to dopasować tak żeby do auta słońce nie zaglądało ciężko...
Teraz lewa strona się błyszczy a prawa matowa. Chyba wariant ekonomiczny nie przejdzie...
- Załączniki
-
- IMG_20200222_132328.jpg (2.38 MiB) Przejrzano 6815 razy
0 x