745 GL 1992 USA B230F AW70

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 745 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

mamvolvo pisze:może by tak mnij tego wszystkiego ze zdjinć a łopony lepszejsze?
Przepraszam ale zupełnie nie rozumiem co napisałeś...
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 745 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

clarksontop pisze:Patrząc na ostanie zdjęcie to wydaje mi się, że za bardzo wystaje w stosunku do przodu, ale może to taka perspektywa aparatu?
Perspektywa na tym zdjęciu na pewno psuje efekt. Ale masz dobre oko bo faktycznie przód jest głębiej o jakieś 2 mm. Zostały mi tylko dystanse 30 mm więc takie zamontowałem. Na pewno lepiej by było na 25 mm. Chodziło mi o wyrównaniu rozstawu kół względem nadwozia i z tego efektu jestem zadowolony :)
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: 745 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Przejedź sie po jakichś koleinach i zobaczysz czy jest lepiej :)
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 745 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

dom?n pisze:Przejedź sie po jakichś koleinach i zobaczysz czy jest lepiej :)
Jedyne koleiny na mojej trasie właśnie prostują. Trasa 92 Swadzim - Tarnowo Podgórne :)
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 745 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Ciekawe jest to że 745 ma rozstaw kół z tyłu mniejszy o 11 mm czyli 1471 do 1460 mm a 960 kombi o 20 mm szerszy 1520 do 1500 mm. Po dołożeniu dystansów mam w 745 taki rozstaw jak w 960 za to przód oryginalnie. Nadwozie a właściwie krawędzie nadkoli są z tyłu szersze dlatego teraz wygląda to jako tako równo. Najchętniej dał bym jeszcze z przodu po 10 mm na stronę :)
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 745 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

W tygodniu powalczyłem trochę z anteną. Jak go kupiłem już ponad 1,5 roku temu to nie działała. Problem w elektryce, uszkodzony bat i pancerz linki zębatej. Wtedy też ją wymontowałem i zostawiłem wszystko bez tapicerki bo stwierdziłem że raz dwa to ogarnę...
Parę tygodni temu kupiłem kolejną antenę która okazała się sprawna elektrycznie ale zębatka współpracująca ze ślimakiem silnika jest wytarta i znów klęska. Bez większych nadzieji na sukces zacząłem szukać samej zębatki i ku mojemu ogromnemu zadziwieniu od razu wyskoczył ma na allegro zestaw zębatek do anteny do saaba 93. Okazało się że wszystko ładnie pasuje z nowym batem i działa. Włączam radyjko antena się wysuwa, wyłączam to chowa :) jest też guziczek który wysuwa lub chowa antenę jak np chcę posłuchać CD ;)
Szczęście przeogromne. Tapicerka poskładana, przy okazji naprawiłem lampkę i guziczek który ją włącza przy otwarciu klapy :) i roletę w końcu zamontowałem :)
A na zdjęciach winowajca.
2 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 745 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Po lewej w stanie idealnym
Załączniki
IMG_20180822_184626-1382x777.jpg
IMG_20180822_184626-1382x777.jpg (132.33 KiB) Przejrzano 5806 razy
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 745 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Przygotowuję się na ciemne zimowe czasy. Jest już włącznik i przekaźnik teraz trzeba tylko połączyć wszystko przewodami :D
Załączniki
IMG_20181201_155106-1474x829.jpg
IMG_20181201_155106-1474x829.jpg (210.73 KiB) Przejrzano 5635 razy
IMG_20181201_155143-1474x829.jpg
IMG_20181201_155143-1474x829.jpg (224.95 KiB) Przejrzano 5635 razy
3 x
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: 745 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

To ja podpytam o halogeny, bo czeka mnie podobny zabieg.

Po lokalizacji halogenów wnioskuję że są one dalekosiężne. Planujesz załączać je automatycznie razem z długimi światłami, czy osobno?

Ja myślałem o "wspólnym" załączaniu bez używania przekaźnika, czy to dobry (legalny) pomysł? ;)
0 x
erni35
Posty: 196
Rejestracja: 13 marca 2017, 00:17

Re: 745 USA

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: erni35 »

endriugto pisze:Przygotowuję się na ciemne zimowe czasy. Jest już włącznik i przekaźnik teraz trzeba tylko połączyć wszystko przewodami :D
Poka jak wykminiłeś mocowanie halogenów do zderzaka?
0 x
ODPOWIEDZ