Strona 3 z 3

Re: Volvo 740 Sylwesterpl

: 12 lipca 2017, 23:27
autor: fonderal
Na podwójnych. Zastanawiałem się nad potrójnymi i ewentualnym skróceniu tej wciskanej części, ale finalnie stanęło na podwójnych.
Kluczem jest dobranie wysokości dystansów pod listwę. Te z kompletu były za wysokie o jakieś 3mm i podstawka latała sobie między wtryskiwaczem benzynowym a gniazdem w kolektorze. Tak nie mogło zostać, po dopasowaniu wszystko siedzi na sztywno, choć na razie za dystansy robią po dwie nakrętki. Ale już nam dorobione właściwe i zaraz będę wywalał prowizorkę.

Re: Volvo 740 Sylwesterpl

: 12 lipca 2017, 23:33
autor: Sylwesterpl
Mi też podstawki nie podchodziły więc poszły dłuższe śruby i kontry z nakrętek. Zakładając podstawki po wymianie oringów warto je posmarować delikatnie smarem, łatwiej wchodzą w kolektor.

Re: Volvo 740 Sylwesterpl

: 07 kwietnia 2018, 10:44
autor: Sylwesterpl
Witam. Dawno nic nie pisałem.
Męczę się z dylematem, gdyż w ostatnim czasie nabyłem inne auto. Miałem pozostać przy Volvo (potrzebne było z większym bagażnikiem) ale padło na inna markę. W związku z tym będą chyba plany sprzedaży 740. Sam osobiście bym je zatrzymał, ale małżonka naciska.

Re: Volvo 740 Sylwesterpl

: 07 kwietnia 2018, 14:49
autor: endriugto
Volvo albo żona to żaden dylemat... Jeżeli nie rozumie to znaczy że to zła kobieta była :P

Re: Volvo 740 Sylwesterpl

: 31 marca 2019, 21:31
autor: Sylwesterpl
Witam.
Wczoraj, po 10 latach użytkowania z żalem sprzedałem swoje 740.