Strona 4 z 16
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
: 21 listopada 2016, 13:33
autor: Milco
nckpol pisze:mam nawet radio z tego auta - jeszcze sam je swego czasu wyciągałem w Warszawie z auta pod blokiem - oczywiście za wiedzą ówczesnego właściciela
Dałbyś radę podać mi jaki to był model? Może być jakiś link też. Będę wdzięczny.
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
: 21 listopada 2016, 16:45
autor: Milco
Milco pisze:nckpol pisze:mam nawet radio z tego auta - jeszcze sam je swego czasu wyciągałem w Warszawie z auta pod blokiem - oczywiście za wiedzą ówczesnego właściciela
Dałbyś radę podać mi jaki to był model? Może być jakiś link też. Będę wdzięczny.
Ok, już je namierzyłem. Widziałem kiedyś na innym forum w zdjęciach poprzedniego właściciela, ale dopiero teraz sobie przypomniałem gdzie to było. No spoko radyjko...było..
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
: 21 listopada 2016, 17:03
autor: nckpol
Milco pisze:Milco pisze:nckpol pisze:mam nawet radio z tego auta - jeszcze sam je swego czasu wyciągałem w Warszawie z auta pod blokiem - oczywiście za wiedzą ówczesnego właściciela
Dałbyś radę podać mi jaki to był model? Może być jakiś link też. Będę wdzięczny.
Ok, już je namierzyłem. Widziałem kiedyś na innym forum w zdjęciach poprzedniego właściciela, ale dopiero teraz sobie przypomniałem gdzie to było. No spoko radyjko...było..
możemy pomyśleć nad nim jak jesteś zainteresowany - ja i tak nie mam z niego pożytku
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
: 22 listopada 2016, 11:39
autor: Milco
Muszę się zastanowić, bo z jednej strony fajnie bo w oryginale (jak chciałem), a z drugiej zastanawiam się nad ori CD ale z nowszego modelu, bo praktyczniejsze. Napiszesz mi na priv szczegóły?
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
: 28 grudnia 2016, 00:40
autor: jajacek
Ładne wnętrze. Myślałem, że ten typ kanapy zaczęto montować od 93 r.
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
: 28 grudnia 2016, 07:18
autor: saabauto
Milco pisze:Na pewno jeszcze trochę funduszy pochłonie
No pochłonie...
16V przez swoją prostotę i dostępność gratów, spędzają sen z powiek. Wóz prawie półtora tygodnia czekał na graty, a i tak dopiero po dużej prośbie do Drakena, dojechała roleczka zębata małego paska. Ale akurat poza tą jedną, rolki, które miał wyszumiane, miałem na półce , dziś będę składał nierząd, małą (i już nie krzywą) głowicę, uszczelniacze, a potem zabawa chociażby z wymianą DV, do którego podejście w tym wozie jest, khm, dyskusyjne. A ciekła ta bida z każdego możliwego uszczelniacza, na warsztatowym fb są fotki, można popaczeć. Ale powoli i do przodu posuwają się prace, przy okazji - próba uszczelnienia małej głowicy krzywej o 0,33mm nic nie da, żadna uszczelka chemiczna nie skompensuje takiej nierówności, a taką krzywiznę miała mała głowica.
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
: 28 grudnia 2016, 09:11
autor: fullsize
saabauto pisze:No pochłonie...
16V przez swoją prostotę i dostępność gratów, spędzają sen z powiek. Wóz prawie półtora tygodnia czekał na graty, a i tak dopiero po dużej prośbie do Drakena, dojechała roleczka zębata małego paska. Ale akurat poza tą jedną, rolki, które miał wyszumiane, miałem na półce , dziś będę składał nierząd, małą (i już nie krzywą) głowicę, uszczelniacze, a potem zabawa chociażby z wymianą DV, do którego podejście w tym wozie jest, khm, dyskusyjne. A ciekła ta bida z każdego możliwego uszczelniacza, na warsztatowym fb są fotki, można popaczeć. Ale powoli i do przodu posuwają się prace, przy okazji - próba uszczelnienia małej głowicy krzywej o 0,33mm nic nie da, żadna uszczelka chemiczna nie skompensuje takiej nierówności, a taką krzywiznę miała mała głowica.
...i właśnie dlatego odpuściłem sobie 745 GLT, jak było do kupienia - mimo ładnego stanu i dobrych pieniędzy
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
: 28 grudnia 2016, 10:45
autor: knefel
mógłbyś rozjaśnić temat bardziej ? zabijasz mój zapał do swapa b234
a juz kupe gratów naskładałem
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
: 28 grudnia 2016, 13:52
autor: fullsize
Nie chcę tu za bardzo robić OT, ale generalnie jest tak, że póki wszystko jest ok., to to jest bardzo fajny silnik: ładnie pracuje, wchodzi na obroty, rozwija moc i - jak wieść gminna niesie - w takich samych warunkach pracy pali mniej niż 8V. Problem się zaczyna, jak coś zaczyna niedomagać: wtedy patrz post
saabauto
Generalnie coś za coś.
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
: 28 grudnia 2016, 15:35
autor: saabauto
knefel pisze:mógłbyś rozjaśnić temat bardziej ? zabijasz mój zapał do swapa b234
a juz kupe gratów naskładałem
Popatrzcie, oceńcie, jak ktos robi sam dla siebie - spoko, fajny silnik, fajna kultura pracy, ale jak robic silnik w warsztacie, jakimkolwiek, to przesrane, bo problem z częściami do 16-tek zaczyna być odczuwalny, nietypowe uszczelnienia, wycieki inp. mały, gówniany pasek balansów kosztujący 180 euro... a krucho z nim w hurtowniach.