Re: Volvo 740 Turbo Stal
: 05 kwietnia 2018, 10:54
pięknie! a to wszystko z nieoceniona pomocą Velkopopovickego Kozela
Nie aktualne. Nie taka była umowaJoeM pisze:Plan na łosia ? Nic nie robić Samochód bardzo zadbany i bez rdzy.
Filc nie ma takich właściwościach. Fabrycznie też był zastosowany filc i na to szła pianka z gumolitem. No chyba, że chodzi Ci o to czy trzyma wilgoć. Jeśli tak, to owszem. Podobnie ori pianka. Też pije i trzyma wodę. Jeśli wejdzie tam woda to długo zostanie. Dlatego tak często powstają tam takie szkody. Przezornie filc położyłem na mate kałuczukową, żeby w razie namoknięcia był z dala od blachy i szybcie się suszył, a i też łatwiej sprawdzić czy jest tam woda. Gdyby było odwrotnie to matę przyklejoną musiałbym zrywać jeśli chciałbym wymacać wilgoć. Nie wiem czy jest w tym sens. Napewno nie zaszkodzi.clarksontop pisze: te filce nie beda ciagnely wilgoci?
Czyli to wina za dużego ciśnie, a nie węża? Przecież przy termostacie jest najcieplej, waż najbardziej pracuje bo obieg zalicza ścianę, co za tym idzie tam spodziewałbym się zużycia materiału. Dlaczego pęka przy opaskach, w którym miejscu? Pytam bo ja zauważyłem odmienne zwyczaje. Gdy termostat jest zamknięty pojawia się ciśnienie, a w momencie krytycznym, przy skrajnej temperaturze, zanim otworzy się termostat wzrasta i tu zachodzi próba dla starego węża. Tak mi podpowiada logika. Mylę się?Sinuspi pisze:Zazwyczaj puszcza przy opaskach a tak piźga np przy mocno nabitym ciśnieniu do układu...